وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 23 تیر97

فال روزانه شنبه 23 تیر97

فال روزانه شنبه 23 تیر97

 

فال روزانه فروردین

 

فال متولدین فروردین: شما حتی اگر بخواهید اتفاقات خوبی كه رخ داده را باور كنید، نمی‌توانید به احساس خود اطمینان كنید. حتی شاید با تغییرات جدیدی كه در زندگی تان رخ داده مقابله كنید. این سخن بدین معنی نیست كه شما زندگی معقول و منطقی را دوست ندارید؛ بلكه شما چون هیجان را تجربه كرده‌اید، چون می‌ترسید زندگی‌تان خسته كننده شود در جستجوی ثبات و یكنواختی نیستید. سعی كنید بدون داشتن زندگی یكنواخت آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.

 

فال روزانه اردیبهشت

 

فال متولدین اردیبهشت: شاید امروز شما سعی كنید یكی از پروژه‌های قدیمی ‌كه مدتی آن را كنار گذاشته بودید شروع كنید و یا كاری بكنید كه زندگی تان را لذت بخش تر كند، بنابراین احساس خوبی پیدا خاوهید كرد. اما اگر شما به احساسات خود بیشتر توجه كنید، كورسوی امیدی از حقیقت را در زندگی خود مشاهده خواهید كرد. حواستان جمع باشد برای رسیدن به اهداف نادرست به خودتان سخت نگیرید.

 

فال روزانه خرداد

 

فال متولدین خرداد: شما امروز می‌دانید كه چه كارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست كه آن كارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید كه از بازی و تفریح كه ظاهراً این روزها هرجا می‌روید دنبالتان می‌كنند چشم پوشی كنید. ولی سعی نكنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا كه آنها كلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز كردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.

 

فال روزانه تیر

 

فال متولدین تیر: شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینكه برای ریسك كردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممكن است از آن دوری كنید. شما اعتقاد دارید كه همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی كه از كنترلتان خارج است. از فراموش كردن آینده هراس نداشته باشید، چراكه شما را برای به آینده آماده می‌كند

 

فال روزانه مرداد

 

فال متولدین مرداد: احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار كردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های كوچك دوستانه فرار نمی‌كنید، به خصوص اگر این مشكل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری كند. یادآوری یك خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد كنید.

 

فال روزانه شهریور

 

فال متولدین شهریور: امروز موج جدیدی از انرژی به زندگی‌تان راه پیدا كرده، حالا مشكل شما این است كه چه راهی را انتخاب كنید. متأسفانه نگاه كردن به دوستان و همكاران هیچ كمكی بهتان نمی‌كند، چراكه برنامه‌های آنها با برنامه‌های شما كاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می‌تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا كند.

 

فال روزانه مهر

 

فال متولدین مهر: شما امروز می‌خواهید خودتان را از دیگران پنهان كنید، اما این كارتان از روی ترس نیست. هم اكنون انجام دادن وظایفتان و یا كارهای خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، بنابراین شما می‌توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می‌رسد كه هیچ پیشرفتی نداشته‌اید باز هم به كارتان ادامه بدهید. اعتماد كردن به راهنمای درونی خود شاید كار آسانی نباشد، اما هم اكنون لازم است كه این كار را بكنید.

 

فال روزانه آبان

 

فال متولدین آبان: شما امروز نمی‌توانید به وقت خود اطمینان كنید. این سخن بدین معنی نیست كه نمی‌توانید كارهایی كه شروع كرده اید را به اتمام برسانید. بلكه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی‌گذارد به چیزهایی كه می‌خواهید برسید. خودتان را مقید كنید كه به قرار ملاقات‌هایتان برسید و وقتی با كسی قراری می‌گذارید قرار قبلی‌تان را كنسل نكنید. هروقت كه كارهایتان را تمام كردید، آن وقت می‌توانید به رویاها و آروزهای خود توجه كنید.

 

فال روزانه آذر

 

فال متولدین آذر: امروز از آن روزهایی است كه شما دوست دارید در خانه بمانید و وقتتان را با خانواده و یا تعداد كمی ‌از دوستانتان بگذرانید. امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، چراكه احساسات شما با منطقتان تناقض دارد. حتی اگر كارهای مهمی ‌برای انجام دادن داشته باشید، نمی‌دانید كه با چه روشی آنها را انجام دهید. باوجود این بدون تلاش كردن هیچ چیزی به دست نمی‌آید. به دنبال برقرار كردن تعادلی منطقی و درست بین كار و استراحت باشید.

 

فال روزانه دی

 

فال متولدین دی: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید كرد، بخصوص اگر یكی از دوستان نزدیكتان و یا شریكتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی كه خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نكند. اگرچه شما هم اكنون می‌توانید به وضوح ببینید كه یكی از اطرافیانتان تلاش می‌كند شما را بفریبد، اما امكان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها، پس قبل از اینكه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی كنید.

 

فال روزانه بهمن

 

فال متولدین بهمن: شما اصلاً سعی نمی‌كنید در برنامه های قدیمی‌خود تغییراتی بدهید، اما امروز بهتر است كه پافشاری را كنار گذاشته، تغییراتی در زندگی خود داده و برای آینده خود برنامه ریزی كنید. شما می‌توانید نظریه‌های خوبی در مورد زندگی‌تان داشته باشید و باوجود چندین سیاره در نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ نمی‌توانید كارهای راحت را انتخاب كنید. پس عزمتان را جزم كنید و دست به كار شوید.

 

فال روزانه اسفند

 

فال متولدین اسفند: امروز ماه وارد نشانه‌تان شده است و شما را وادار می‌كند كه احساسات خود را ابراز كنید. حالا شما دوست دارید همه بدانند كه شما چه احساسی دارید، چراكه فكر می‌كنید كمتر احساس تنهایی خواهید كرد. اما متاسفانه ممكن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

 

فال روزانه شنبه 23 تیر97

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره