وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رفع چروک پوست صورت بدون استفاده از کرم!

رفع چروک پوست صورت بدون استفاده از کرم!
محققان ادعا كرده‌اند كه از این پس برای از بین بردن چین و چروكهای پوست نیازی به استفاده از كرم‌های مختلف ضد چروك نخواهید داشت بلكه تنها با یك قرص می‌توانید به مقصود خود دست پیدا كنید.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، یكی از بزرگترین شركت‌های تولید كننده لوازم آزایشی در جهان با همكاری یكی از بزرگترین تولید كننده‌های محصولات شیرینی و شكلات موفق به تولید یك قرص پوشیده از قند شده است كه به میزان قابل توجهی روند پیر شدن پوست را كند می‌كند.

این قرص شیرین ضد چروك تولید نستل و اورئال است كه در آن از تركیبی استفاده شده كه در گوجه فرنگی یافت می‌شود و تولید مجدد سلولهای جدید پوستی را افزایش و بهبود می‌دهد و نیز از آسیب سلولهای پوستی پیرتر جلوگیری می‌كند.
روزنامه ساندی تایمز در این باره نوشت: محصول جدید موسوم به «اینئووفرمیت» حاصل دانش تغذیه و پوست شناسی است كه هم اكنون در بخشهایی از اروپا و آمریكای جنوبی موجود و در دسترس است.

رییس این تحقیق خاطرنشان كرد: محصول جدید، كارایی مطلوبی دارد و ما هم اكنون در تلاش برای ارتقای آن هستیم. دانشمندان این قرص را بر اساس لیكوپن كه رنگدانه قرمز كاروتن در گوجه فرنگی است، تولید كرده‌اند.