وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز پنجشنبه 4 مرداد – 26 جولای برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز دل تان می خواهد خودتان باشید و برای تان اهمیتی ندارد که دیگران به شما رأی مثبت می دهند یا نه. یعنی تصمیم ندارید که جلوی خلاقیت تان را بگیرید. اگر می خواهید تغییر مسیر دهید، پس از این فرصت استفاده کنید و با خوشرویی به سمت اهداف تان حرکت کنید. اگر دیدید که اوقات به کام تان نیست، بهتر است کار دیگری را شروع کنید یا این که رفتارتان را عوض کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

به نظر می رسد که اهداف تان را بر پایه های سست پیش برده اید، به همین خاطر احساس امنیت نمی کنید. دوستان و اعضای خانواده معمولاً در سختی ها به کمک تان می آیند، اما این بار موضوع چیزی است که از خودتان می پرسید آیا می توانید روی همکاری آن ها حساب کنید یا نه. صادقانه وارد بحث شوید و بگذارید که حقیقت درون تان بروز کند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

سعی نکنید بیش از حد سرتان را شلوغ کنید و برای امروز برنامه ترتیب دهید. فعل و انفعالات کهکشانی به شما پیغام می دهد که از سرعت خود بکاهید و لحظه لحظه های تان را دریابید. بهتر است با نزدیکان تان صمیمی تر رفتار کنید. اگر یک چیز کوچک به یک مشکل جدی تبدیل شد سعی نکنید که با منفی فکر کردن به آن دامن بزنید. بدانید که مثبت اندیشی شما باعث خواهد شد که دیگران هم مشکلات را از دریچه ی دیگری ببینند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز باید شیوه ی مدیریت مالی خود را تغییر دهید. به نظر می رسد طوری پول خرج می کنید که انگار درآمدتان بیشتر از چیزی است که در واقعیت به دست می آورید. باید به روابط تان، موقعیتی که دارید و چیزهایی که می خواهید در آینده به دست آورید فکر کنید. بدانید که ثروت مادی ضامن خوشبختی نیست. بهتر است بر چیزهایی تمرکز کنید که در طولانی مدت به دردتان خواهد خورد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز یک فرصت عالی است تا اهداف جدیدی را برای خود در نظر بگیرید. اما فقط این که اهداف تان را روی کاغد بنویسید کافی نیست، زیرا برای کامیابی لازم است که به افکارتان عمل کنید. هر چه را که می خواهید در ذهن تان تجسم کنید و در برابر موانع تسلیم نشوید. برای این که رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید باید وقت بگذارید و پشتکار نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

بین دو تصمیم گیر افتاده اید: دل تان به شما یک چیز می گوید، در حالی که حقایق چیز دیگری را به شما نشان می دهد. با این که می دانید رفتارتان با منطق جور درنمی آید، اما باز هم می توانید همه ی کارهای تان را توجیه کنید. همین که سعی می کنید اعمال تان را با عقاید و ارزش های تان هم سو کنید ممکن است موجب یک بحران روحی شود. از این که دیگران مشکلات احساسی شما را درک نمی کنند غصه نخورید، فقط باید در جهت رویاهای تان حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز ممکن است تعادل روابط اجتماعی تان به هم بریزد، اما به جای این که اختلافات را شخصی کنید بهتر است بدانید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. ماجراهای امروز می توانند به مشکلات احساسی کشیده شوند. اما عجله نکنید، زیرا نباید برای درست کردن روابط تان شتاب زده عمل کنید. اکنون به هر کجا نگاه می کنید فقط شک و تردید می بینید، پس درباره ی چیزی نتیجه گیری نکنید تا فشارها فروکش کنند. به شما توصیه می شود تا جایی که امکان دارد انعطاف پذیری نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

این که خودتان بخواهید رازی را نگه دارید یک چیز است و این که شما را تحت فشار بگذارند تا ساکت بمانید یک چیز دیگر. امروز به سختی می توانید احساسات تان را برای مدت طولانی مخفی نگه دارید. اما در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که بخواهید خودتان را سرزنش کنید. در مسیرتان حرکت کنید و هر چه را فکر می کنید لازم است بگویید، اما هر چه می گویید باید با نرم خویی و مهربانی باشد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز اگر سعی کنید که اول به وظایف تان برسید می توانید در نهایت شادی بیشتری به دست آورید. البته اشکالی ندارد که کمی هم دست به ماجراجویی بزنید، اما اگر زیاده روی کنید ممکن است مشکل درست شود، به ویژه اگر بخواهید چیزی را به کسی ثابت کنید. بدانید که اگر دست از رقابت بردارید همه می توانند اوقات خوشی را تجربه کنند.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اگر دیگران صداقت کامل به خرج ندهند ممکن است در روابط تان مشکل درست شود. اکنون به سختی می توانید چیزی را از دیگران مخفی نگه دارید. ممکن است حرف های ناگفته یا حسادت های پنهان بروز کنند و اوضاع را آشفته سازند. شاید همه ی این ها باعث شود که مجبور شوید حرف دل تان را بزنید، به این ترتیب همگی احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز ممکن است در روابط شخصی و کاری شما تغییراتی حاصل شود و شما را شگفت زده کند. اگر در مقابل تغییرات مقاومت کنید ممکن است گفتگوها بالا بگیرد. اما این مخالفت شما ربطی به دیگران ندارد، فقط از جانب خودتان حرف می زنید. سعی کنید با خودتان کنار بیایید و به سمت ناشناخته ها حرکت کنید، نه این که مدام در یک مسیر تکراری قدم بردارید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز تصمیم دارید که به زندگی تان سر و سامان دهید، اما نیروهایی هستند که شما را به سمت مخالف می کشانند. شاید مجبور شوید احساسات تان را سرکوب کنید تا به تعهدات تان برسید. اما انکار احساسات تان کار درستی نیست، به شما توصیه می شود که آن ها را بروز دهید، حتی اگر نمی دانید که چه نتیجه ای به بار خواهند آورد.

 

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره