وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

 

متولد فروردین : شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

 

متولد اردیبهشت : شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

 

متولد خرداد : شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

 

متولد تیر : بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

 

متولد مرداد : باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

 

متولد شهریور : منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

 

متولد مهر : اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

 

متولد آبان : امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

 

متولد آذر : شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

 

متولد دی : امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

 

متولد بهمن : امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

 

متولد اسفند : شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.