وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

اگر به دنبال خرید تجهیزات استخری هستید ما بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر تهران را به شما معرفی می کنیم.

 

پیشنهاد ویژه : برای خرید پمپ آب ایرانی و خارجی و البته خرید تجهیزات استخری حتما از مشاوره رایگان گروه مستر استفاده کنید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

تجهیزات استخری چیست

 

اگر اقدام به ساخت استخر می کنید، باید به فکر تاسیسات استخر نیز باشید. مراحل اجرای تاسیسات استخر بسیار مهم می باشد. در واقع باید گفت بخش فنی ساخت استخر معطوف به بخش تاسیسات استخر می شود.

 

در رسیدن به جواب سوال اینکه تاسیسات استخر چیست؟، باید ابتدا به طرح مباحثی در خصوص اینکه پیمانکار کیست و وظایف آن چیست پرداخت.

 

پیمانکاری که وظیفه انجام فراهم کردن تاسیسات استخر و این بخش از پروژه را برعهده دارد، باید با توجه به شرایط پروژه، مواد و مصالح مرغوب و مناسبی را تهیه نماید و نصب آن ها را شروع کند.

 

آنچه در این مرحله از کار مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر می شود:

 

● پمپ آب

● دستگاه تصفیه آب فیلتر بزرگ

● دستگاه اندازه گیری مواد شیمیایی آب

● دستگاه کلرزنی

● پمپ تزریق

● دستگاه هیتر

● انواع شیرآلات

● لوله های انتقال آب

● مخزن اسید

● سیم برق

● چراغ و لامپ

● و..

 

همانطور که مشاهده می کنید؛ نصب و اجرای تمام این تجهیزات به تخصص، تجربه و مهارت کافی نیاز دارد. پس انتخاب یک تیم حرفه ای و باتجربه لازم و ضروری است.

 

هنگامی که برای ساخت استخر مدنظرتان به سراغ شرکت های احداث استخر و جکوزی می روید، مطمئن شوید این مرحله از پروژه نیز توسط شرکت انجام  میگیرد.

 

ضمن اینکه شرح وظایف شرکت ها و حوزه فعالیتشان کاملا در صفحات سایتشان موجود می باشد. پس در این زمینه تحقیق کنید تا با پیمانکاری با سابقه و متخصص وارد همکاری شوید.

 

برای این کار ما شرکت مستریکو را به شما معرفی می کنیم. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

در ادامه با ما همراه باشید تا لیست کامل تجهیزات استخر را به شما معرفی کنیم.  برای کسب اطلاعات بیشتر به مجله اینترنتی بیرام کبیر و البته مجله اینترنتی دورمگ استفاده کنید.

 

آشنایی با تجهیزات استخر و کاربرد آنها:

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

تجهیزات استخر

 

همانطور که گفته شد، امروزه برای ساخت استخرهای خصوصی و عمومی از امکانات و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که تحت عنوان تجهیزات استخر در بازار عرضه می شوند. این لوازم شامل تجهیزات مختلفی است که موجب بهبود عملکرد و راحتی شناگران می شود.

 

معمولا احداث استخر و جکوزی به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی و در منازل، مستلزم وجود امکانات و تجهیزاتی است که به عنوان تجهیزات استخر شناخته می شوند.

 

این گروه از تجهیزات، می تواند شامل موارد گوناگون و متنوعی باشد که در صورت عدم توجه به آن، پروژه احداث استخر با مشکل مواجه خواهد شد.

 

برخی از این امکانات شامل، سیستم نظافتی استخر، گرمایش، گردش آب و تامین فشار، سیستم های تصفیه آب و به طور کلی تمام لوازمات سالن استخر و تجهیزات جانبی می باشند.

 

اما بهتر است پیش از هر اقدام و هر نوع برنامه ریزی برای خرید تجهیزات استخر، مشاوره های لازم را از شرکت های معتبر و فعال در این زمینه دریافت نمائید.

 

شرکت نقراب از جمله شرکت هایی است که می تواند اطلاعات لازم در مورد تجهیز و احداث استخر را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

 

در این مطلب با ارائه اطلاعاتی در زمینه تجهیزات استخر، شما را با این لوازم و امکانات آشنا می نماییم.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

انواع تجهیزات استخری

 

از نظر ساختاری، تجهیزات استخر به دو بخش لوازم اصلی و لوازم جانبی استخر قابل تفکیک هستند.

 

لوازم اصلی، مجموعه تجهیزاتی هستند که وجود آنها برای احداث هر نوع استخری ضروری است، اما لوازم جانبی به ابزار و وسایلی گفته می شود که هر فردی متناسب با خواست خود و یا کارایی، از آنها بهره می‌ برد.

 

معمولا لوازم تزئینی و لوکسی که بیشتر جنبه زیبایی و دکوراتیو دارند، به عنوان لوازم جانبی محسوب می شوند.

 

به طور کلی، تجهیزات استخر به جهت فراهم نمودن شرایط و بهبود امکانات لازم برای شناگران، مورد استفاده قرار می گیرد. این امکانات و شرایط با توجه به ابعاد و هدف سازنده از احداث استخر مشخص می شود.

 

اما به طور معمول اغلب لوازمی که برای تجهیز یک استخر خانگی یا عمومی استفاده می شوند، مشترک و یکسان هستند و تنها تمایز آنها در نوع و مدل این وسایل خواهد بود.

 

لیست انواع تجهیزات استخری :

 

● پمپ آب

● پمپ تصفیه آب

● پمپ تزریق کلر

 

فیلتر آب ( شنی، کارتریجی، دیاتومه، فیلتر E  )

 

● تجهیزات ضدعفونی استخر

● دستگاه ازن زن

● مبدل حرارتی

● سختی گیر آب استخر

● جاروی استخر ( دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک )

● جت پمپ جکوزی

● گرمکن آب استخر و جکوزی

● رطوبت گیر استخر

● چراغ استخر و سونا

● نردبان و دستگیره استخر

● آبنما و فواره استخر

● بخاری استخری

● اسکیمر

● موگیر استخر

● برس استخر

● کفشور استخر

● استرینر

● گریل استخری

 

پمپ آب

 

در تجهیزات استخر، پمپ یکی از مهم ترین بخش ها به شمار می رود. وظیفه پمپ انتقال آب با دبی مناسب به محوطه استخر و جکوزی است.

 

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال پمپ آب خارجی هستید ما پمپ آب سایر را به شما معرفی می کنیم، که یک پمپ ایتالیایی معتبر است. اگر به دنبال پمپ آب ایرانی هستید، قطعا پمپ آب پمپیران بهترین انتخاب شماست.

 

پمپ تک سرعته

 

این نوع پمپ‌ها ارزان‌ترین نوع پمپ در بازار هستند؛ اما هزینه تعمیرات آن‌ها به شدت بالا است. پمپ تک سرعته فقط با سرعت بالا کار می‌کند، از این رو انرژی زیادی صرف کرده و هزینه استفاده از آن به شدت بالا است.

 

پمپ دو سرعته

 

این نوع پمپ‌ها، یکی از پمپ‌هایی است که به مصرف انرژی بهینه معروف است و از این رو بسیاری از افراد از این نوع برای استخر خود استفاده می‌کنند.

 

پمپ دو سرعته دارای دو سرعت است که یکی برای خالی کردن و دیگری برای گردش آب استفاده می‌شود.

 

هزینه پایین، کاهش ساییدگی پمپاژ، کاهش صدای پمپاژ، افزایش زمان گردش آب، کاهش زمان راکد ماندن آب و ترکیب بهتر مواد از جمله ویژگی‌های مهم این پمپ است.

 

پمپ چند سرعته

 

یکی از بهترین پمپ‌ها برای انواع استخرها است که مالکان می‌توانند هر سرعت‌های دلخواهی را برای خارج کردن و گردش آب تنظیم کنند.

 

بهینه سازی زمان تخلیه و گردش، هزینه پایین در نگهداری، مصرف کم انرژی، کاهش ساییدگی، تنظیم دلخواه سرعت براساس نیاز از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این پمپ است.

 

بهترین جنس بدنه پمپ استخر

 

در رابطه با جنس بدنه پمپ های تصفیه استخری می بایستی از ماده ای استفاده کنیم که در برابر مواد شیمیایی ، اسید و همچنین کلر دچار خوردگی نشوند.

 

به عنوان مثال جنس بدنه پمپ های استخری نباید از جنس چدن باشد ؛ چرا که این متریال در برابر مواد شیمیایی که بالاتر در مورد آن صحبت کردیم ، آسیب پذیر است.

 

در بعضی از موارد نیز از فلزاتی مانند برنز و استیل استفاده می کنند که نسبت به چدن از خورندگی کمتری برخوردار است. اما بهترین متریال برای پمپ استخر، مواد پلاستیکی پلی اتیلن ( PE ) می باشد.

 

پلی اتیلن نسبت به هرگونه مواد شیمیایی ، اسید ، کلر و… از مقاومت بالایی برخوردار بوده و مطلقاً خورندگی ندارد. پمپ های تصفیه اطلس پول از جنس پلی اتیلن می باشد که در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

از مشخصات بارز پمپ های تصفیه می توانیم به خروجی پمپ تصفیه اشاره کنیم که آب را با سرعت و فشار مطلوب پمپاژ می کند. پمپ های تصفیه استخری معمولاً از نوع سیرکوله زمینی هستند که این یکی دیگر از مشخصات پمپ های تصفیه استخری می باشد.

 

پیشنهاد ویژه: قطعا در کنار پمپ آب و پمپ تصفیه آب از بوستر پمپ و البته منبع تحت فشار استفاده کنید.

 

پمپ تصفیه آب

 

تصفیه آب استخر که طی فرآیندی آب را از درون استخر کشیده و با هدایت آن به سمت فیلتر، آن را تمیز کرده و مجدد به داخل استخر پمپاژ می کند توسط پمپ تصفیه آب صورت می گیرد.

 

پمپ‌های تصفیه آب استخر را می توان از مهم ترین و الزامی ترین لوازم استخر به شمار آورد؛ بدون شک خرید و نصب این تجهیزات استخر باید در اولویت طراحان و سازندگان قرار گیرد، چرا که وجود مابقی لوازم استخر تحت الشعاع نصب و اجرای این دستگاه‌ها قرار می گیرند.

 

آب استخر باید در یک سیستم تصفیه سیرکوله شود تا کثیفی و آلودگی آن از بین برود. در یک مدل طراحی مرسوم، آب از دو یا چند خروجی کف استخر و چند اسکیمر که دور تا دور بالای استخر تعبیه شده توسط مکش پمپ تصفیه استخر جمع آوری گردیده و به سمت پمپ و سپس فیلتر تصفیه آب استخر هدایت می شود.

 

فیلتر آب

 

کار فیلتر آب در واقع تصفیه آب از مواد ریز و درشت است، که در دو نوع شنی و کارتریجی استفاده می شود.

 

هماطور که گفته شد، فیلترهای تصفیه استخر و جکوزی معمولا از نوع فیلتر شنی با مخزن‌های بزرگ هستند که از فایبر گلاس و فلز ساخته شده و شامل یک بستر ضخیم از شن مخصوص بوده و همانند پمپ‌ها و پکیج‌های تصفیه آب استخر از الزامی ترین تجهیزات و لوازم استخر می‌باشند.

 

آب از بالای مخزن فیلتر وارد شده و بواسطه نیروی جاذبه زمین، به سمت پایین حرکت و از روی شن‌ها عبور می‌کند. ذرات ریز شن، املاح و آلودگی‌ها را به خود جذب کرده و در انتهای مخزن، آب تصفیه شده جمع آوری و خارج می گردد.

 

به مرور زمان و با توجه به گرفتگی منافد داخل فیلتر شنی، شدت جریان آب در فیلتر کاهش می یابد.می توان از روی گیج‌های فشار ورودی و خروجی فیلتر و مشاهده اختلاف فشار میزان کاهش جریان را کنترل نموده و در صورت نیاز فیلتر را شستشوی معکوس (Back Wash) نمود.

 

فیلتر شنی

 

از کاربردی ترین تجهیزات استخر، می توان فیلترهای شنی استخر را نام برد. این دستگاه متداول ترین راه برای زلال و شفاف کردن آب استخر است.

 

فیلتر کارتریج

 

یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای استخر، فیلتر کارتریج بوده که برای از بین بردن کلیه ذرات معلق در آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر متناسب با میزان آب ورودی از فیلترهای استوانه ای شکل با ابعاد و تعداد گوناگون تشکیل می شود.

 

مبدل حرارتی

 

این نوع از تجهیزات استخر به منظور گرمایش آب استخر به کار برده می شود. این دستگاه دارای دو نوع مدار گردش بوده که در هر یک از این مدارها، آب گرم بویلر و آب استخر در حال گردش هستند.

 

بخاری استخری

 

بخاری‌ها از گاز پروپان یا طبیعی برای گرم کردن آب استخر استفاده می‌کنند. سرعت بخاری‌ها از پمپ‌های حرارتی بیشتر است و می‌توانند در هر دمایی تنظیم شوند

 

فیلتر E

 

یکی از فیلترهایی که می‌تواند ذرات 3 میکرون را به دام بیاندازد، اما از آنجا که خیلی گران است، کمتر کسی به سراغ این نوع فیلترها می‌رود.

 

تجهیزات ضدعفونی استخر

 

علاوه بر فیلتر نمودن ذرات معلق موجود در آب، می بایست برای توازن شیمیایی آب نیز، مواد شیمیایی به آن تزریق نمود: عوامل بیماری زای خطرناکی مثل باکتری در آب وجود دارند. استخر، مکان خوبی برای انتقال میکروارگانیسم‌های بیماری زا از یک فرد به فرد دیگر می باشد.

 

همچنین آب با توازن شیمیایی نادرست می تواند به قسمت‌های مختلف استخر صدمه وارد کند. همچنین توازن شیمیایی نامناسب آب می تواند سبب تحریک پوست و چشم شود.

 

پس باید یک سیستم ضدعفونی برای از بین بردن این عوامل بیماری زا وجود داشته باشد. ضد عفونی کننده متداول استخرها، کلر می باشد که بصورت ترکیبات شیمیایی “هیپوکلریت کلسیم” (جامد) و “هیپوکلریت سدیم” (مایع) وجود دارد.

 

وقتی ماده جدید یا آلودگی وارد آب می شود، کلر بصورت ترکیبات شیمیایی مختلف از جمله “اسید هیپوکلرو” با آنها واکنش نشان می دهد. اسید هیپوکلرو، باکتری‌ها و عوامل بیماری زا را بوسیله تخریب ساختار آنزیم‌های آنان از بین می برد.

 

در بین لوازم و تجهیزات استخر، تجهیزات ضد عفونی استخر، از مواردی به شمار می روند که باید همواره خریداری شوند و مصرف کننده به طور کامل باید از سلامت این دستگاه‌ها اطلاع داشته باشد.

 

گندزدایی آب با اشعه فرابنفش (UV)

 

حال برای کم کردن اثرات جانبی کلر و همچنین برای اثربخشی بیشتر عمل گندزدایی ، می توانیم از واحد ازون یا اشعه UV استفاده کنیم که در این مورد گندزدایی آب با اشعه فرابنفش (UV) بیشتر توصیه می شود. اشعه UV تمامی باکتری های بیماری زا و ویروس هایی که توسط آب حمل می شود را از بین می برد.

 

در واقع اشعه UV ، میکروارگانیسم های مضر برای بدن که در آب استخر وجود دارد را از بین برده و مانع تکثیر آن ها می شود.

 

اشعه UV تمامی اثرات جانبی که کلر بر روی آب و در نتیجه بر روی بدن شناگر می گذارد را خنثی می کند و پس از خنثی کردن این اثرات مخرب ، آب پاکیزه و عاری از هر گونه میکروب و آلودگی وارد استخر می شود.

 

سختی گیر آب استخر

 

در برخی از مواقع، سختی آب به اندازه ای است که امکان استفاده برای مصارف عمومی را نخواهد داشت. از این رو با استفاده از دستگاه سختی گیر، اقدام به رفع این مشکل می نمایند.

 

در تجهیزات استخر، سختی گیر آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که می تواند موجب افزایش دوام و ماندگاری لوازم و بهبود بازدهی سایر تجهیزات استخر گردد.

 

لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را از ما تهیه کنید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

پمپ تزریق کلر استخر

 

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب از پمپ و فیلترهایی برای استخر استفاده می شود. اما کاربرد این تجهیزات به تنهایی کافی نبوده و برای تداوم این امر لازم است از موادی جهت ضد عفونی کردن آب استخر استفاده شود.

 

یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی جهت ضد عفونی کردن آب، کلر است و دستگاهی که این ماده را به آب استخر تزریق می کند، پمپ تزریق کلر نام دارد. شاید بتوان عنوان اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات استخر را به پمپ تزریق کلر داد.

 

به دلیل اهمیت بهداشت و جلوگیری از رشد آلودگی های موجود در آب همچون میکروارگانیسم ها، جلبک های کف استخر، حشرات موجود در آب و کلا هر نوع عامل بیماری زا، ضروری است که از دستگاه پمپ تزریق کلر یا دوزینگ پمپ استفاده شود.

 

از آنجایی که نظارت بر مقدار کلر وارد شده در آب بسیار با اهمیت است لذا از انواع مختلف پمپ تزریق کلر، متناسب با ابعاد استخر و حجم آب استفاده می شود.

 

لیست قیمت و خرید انواع لوازم استخر را از ما تهیه کنید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

تجهیزات استخر باغی

 

لیست تجهیزات استخر باغی دقیقا همین لیست بالاست. برای استفاده از راهنمای خرید تجهیزات استخر تا 50 متر مکعب با ما تماس بگیرید.

 

یکی از نکات مهمی که دسته اول را با دسته دوم متمایز میکند وجود متغیر ها بر اساس ظرفیت و شرایط محیطی در دسته اول می باشد که این مهم برای دسته دوم وجود ندارد.

 

به عبارت دیگر تجهیزات جانبی، تزئینات و تجهیزات نظافت را به‌طور عمومی برای همه استخر ها میتوان استفاده نمود اما جهت خرید پمپ، فیلتر و سامانه های ضد عفونی ظرفیت و روباز یا سرپوشیده بودن استخر حائز اهمیت می باشد.

 

فروشگاه تخصصی لوازم استخر، سونا و جکوزی مستر. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

تجهیزات استخر روباز

 

لیست تجهیزات استخر رو باز نیز همانند تجهیزات استخر باغی دقیقا همین لیست بالاست.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

وسایل استخر خانگی

 

برای تجهیز استخر خانگی، همانند آنچه بالاتر ذکر شد، شما به وسایل زیر نیاز دارید.

● پمپ تصفیه استخر با بدنه پلاستیکی مقاوم به کلر

● کلر زن خطی فیلتر شنی ( جنس فایبرگلاس یا پلی اتیلن )

● مبدل حرارتی استخری

● دیگ و مشعل جهت گرمایش آب استخر

● نردبان استخر

● لامپ اشعه UV

● جارو استخری

● لوله و اتصالات UPVC

● ترکیب میکروژل و واتر استاپ

● سرامیک استخری ضد اسید

 

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

 

اگر برای خرید وسایل استخر نمی توانید حضوری اقدام کنید، بهترین راه استفاده از خدمات معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر است. به وب سایت www.mastrico.com مراجعه کنید.

 

قیمت تجهیزات استخر

 

آخرین قیمت، خرید و فروش انواع استخر و سونا ایرانی و خارجی را از ما بخواهید. برای دریافت PDF لیست قیمت و خرید انواع لوازم استخر همین حالا با ما تماس بگیرید. ارزان ترین لیست قیمت لوازم استخر در تهران

 

فروش تجهیزات استخر

 

به دنبال قیمت لوازم استخر دیجی کالا نباشید. ما بهترین قیمت وسایل استخر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

بورس لوازم استخر

 

برای خرید لوازم استخری حتما بهترین فروشگاه لوازم استخر را در بورس لوازم استخر تهران انتخاب کنید. بورس لوازم استخر طالقانی و لوازم استخر سعدی.

 

عرضه انواع تجهیزات استخر و سونا به همراه قیمت و مشخصات بصورت تلفنی و آنلاین. بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات استخر تهران

 

بورس لوازم استخر طالقانی

 

در بورس لوازم استخر طالقانی فقط به دنبال بهترین مرکز پخش تجهیزات استخر باشید.

 

لوازم استخر سعدی

 

ما بهترین مرکز پخش لوازم استخر سعدی هستیم. اگر به دنبال تجهیزات استخر سونا و جکوزی در خیابان سعدی جنوبی برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. فروش تجهیزات استخر در سعدی با بهترین قیمت.

 

بورس لوازم استخر در تهران کجاست

 

همانطور که گفته شد، بورس لوازم استخر در تهران خیابان طالقانی و سعدی تهران است. برای خرید از بورس لوازم استخر طالقانی و بورس لوازم استخر سعدی همین حالا با ما تماس بگیرید. 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140

 

فروش عمده لوازم استخر

 

برای فروش عمده محصولات استخر با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید شرکت مستر با سابقه طولانی در زمینه فروش ملزومات استخر در خدمت شما است. امکان ارسال به تمام نقاط ایران با کمترین قیمت ممکن موجود است.

 

برای تماس و مشاوره در زمینه خرید تجهیزات استخر در خدمت شما هستیم . شرکت مستر ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده انواع تجهیزات جانبی استخر از برندهای معتبر را در اختیار شما قرار می دهد. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

 

خرید تجهیزات استخر

 

شما به سه شکل می توانید از ما خرید کنید. اول خرید تلفنی وسایل استخر. برای اینکار با شماره های 021-33997522 | 021-33997661 | 09121882140 تماس بگیرد. دوم خرید حضوری لوازم استخر.

 

برای خرید حضوی لوازم استخر به آدرس تهران، خیابان سعدی، روبروی بانک ملی، مجتمع تجاری سعدی، طبقه پنجم، واحد 508 مراجعه کنید.