وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کدام یک از فیلم‌های هندی را در تعطیلات نوروز ببینیم

کدام یک از فیلم‌های هندی را در تعطیلات نوروز ببینیم

کدام یک از فیلم‌های هندی را در تعطیلات نوروز ببینیم

 

تماشای فیلم‌هایی که سینمای هند می‌سازد یکی از مواردی است که همواره توانسته است تا ذهن مخاطبان را به دنیای خیالی و پر از رنگ و بوی هندی‌ها در بالیوود ببرد.

 

طی سال‌های گذشته، فیلم‌های ساخته شده در هندوستان طرفداران بیشتری را نسبت به امروز داشتند و به همین دلیل می‌توانستیم بگوییم که این صنعت و سینما در‌ایان رواج بیشتری دارد.

 

کدام یک از فیلم‌های هندی را در تعطیلات نوروز ببینیم

 

اما امروزه تقریباً این موضوع کمرنگ‌تر شده است. برای آن که بتوانیم برای طرفداران فیلم‌های هندی نیز در ایام نوروز لیستی از بهترین فیلم‌های بالیوودی را تهیه کنیم، این مقاله کوتاه را تهیه و تنظیم نموده و چند نمونه از این فیلم‌ها را در آن معرفی کرده‌ایم.

 

اگر شما نیز طرفدار این سبک فیلم‌ها و یا انواع فیلم فانتزی هستید، بهتر است بدانید که در سایت فیلیمو می‌توانید چیزی بیشتر از ۷ هزار فیلم و سریال جدید و قدیمی را پیدا کنید که هر کدام از آن بنا به کارگردان و بازیگران متفاوتی که دارند، نتیجه متفاوتی را نیز از خود بروز داده‌اند.

 

میناکشی و سوندرشوار

این فیلم که در سال ۲۰۲۱ از سینمای هند تولید شده است، در حال حاضر دارای کیفیت بسیار بالا بوده و به همراه زیرنویس از این شبکه پخش می‌شود.

 

ماجرایی که در این فیلم روایت می‌شود در حقیقت ماجرای یک زوج جوان و تازه ازدواج کرده است که ناچار هستند تا از یکدیگر دور زندگی کنند.

 

اما با آن که این دو نفر در کنار یکدیگر نیستند، باز هم قهر و آشتی‌ها و ماجرا‌هایی که زوج‌های جوان با یکدیگر می‌گذرانند را دارند، اما این بار به نوعی دیگر.

 

ژانر این فیلم در سبک عاشقانه و خانوادگی است که قطعاً بنا بر تولیدات شبکه سینمایی هند، چاشنی طنز نیز گاهی اوقات به فیلم افزوده شده است و سبب شده است تا این فیلم کمی هم ژانر طنز را به خودش بگیرد.

 

تماشای این فیلم به دلیل سبک و سیاقی که دارد برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نبوده و بهتر است در هنگام تماشا حتماً این نکته را در نظر داشته باشید.

 

یکی دیگر از مواردی که معمولاً برای تماشاگران اهمیت زیادی دارد، امتیاز imdb یک فیلم است. این فیلم در حقیقت توانسته است امتیاز ۷. ۶ از ۱۰ امتیاز را به خودش اختصاص دهد.

 

شاکونتلا دوی

همیشه زمانی که صحبت از نبوغ می‌شود، نام مریم میرزا خانی را زیاد می‌شنویم، اما قطعاً کم نیستند ریاضی‌دانان، فیزیکدانان و مخترعانی که در سرتاسر دنیا بوده و شرایطی مشابه مریم را داشته‌اند.

 

شاکونتلا دوی یکی از همین نوابغ است که در هند به دنیا آمده است و در حقیقت یک نابغه ریاضی محسوب می‌شد.

 

فیلمی که ساخته شده است علاوه بر روایتی که از زندگی شاکونتلا دارد، سعی دارد به مخاطب تمام جنبه‌ها و زوایای پیدا و پنهان زندگی این نایغه ریاضی را نشان دهد.

 

کدام یک از فیلم‌های هندی را در تعطیلات نوروز ببینیم

 

شاکونتلا علاوه بر آن که یک نابغه بزرگ در ریاضیات محسوب می‌شد، اما در عین حال یک همسر و مادر نیز بود.

 

علاوه بر تمام این موارد باید گفت که شاکونتلا دوی سختی‌های بسیار زیادی را در طول زندگی‌اش تحمل کرده بود و همین موارد سبب شده بود تا هر چیزی برای او چندین برابر مردم عادی سخت باشد.

 

موارد مهم دیگری که در خصوص این فیلم باید بدانید این است که این فیلم با کیفیت اچ دی در فیلیمو وجود دارد که می‌توانید آن را به صورت زبان اصلی و با زیرنویس با کیفیت و روان فارسی تماشا کنید.

 

تماشای این فیلم برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست، اما در مواردی غیر از این مورد می‌توانید به راحتی به تماشای این فیلم بپردازید.

 

زمان این فیلم نیز حدود یک ساعت و نیم بوده و می‌تواند در عرض همین مدت زمان بسیار کوتاه، مطالب زیادی را به شما آموزش دهد.

 

امتیازی که شاکونتلا دوی توانسته است در imdb به دست بیاورد نیز چیزی برابر ۶. ۱ است که نشان می‌دهد از نظر مخاطبان و تماشاچیان فیلم خوبی بوده است.

 

سیلی

در سال ۲۰۲۰ فیلمی در سینمای هند یا همان بالیوود ساخته شد که کمی داستانش عجیب بود و سبب می‌شود تا افراد زیادی به دلیل همین تازگی داستان هم که شده است به سمت این فیلم جذاب کشیده شوند.

 

در فیلم سیلی در حقیقت ماجرا در خصوص دختری است که زندگی شاد و آرامی دارد؛ اما این زندگی شاد و آرام در واقع تنها به یک سیلی بند است و پس از خوردن آن سیلی، آن دخترک دیگر رنگ آن زندگی را نیز نمی‌بیند.

 

ساخت ساخت فیلم سیلی به ۲۰۲۰ برمی گردد که هم اکنون در فیلیمو می‌توانید با کیفیت بسیار بالا و همینطور زیرنویس فارسی روان و راحت، فیلم سیلی را مشاهده نمایید.

 

زمان این فیلم چیزی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه است که جز فیلم‌های طولانی بالیوودی نیز به حساب می‌آید. اما در نهایت باید گفت که این فیلم توانسته است امتیاز ۶. ۷ را از کاربران و تماشاچیان بگیرد که امتیاز بالایی است و قطعاً گزینه بسیار خوبی برای این فیلم خواهد بود.

 

جمع‌بندی

دیدن فیلم فانتزی و یا فیلم عاشقانه هندی در روز‌های تعطیل در کنار خانواده می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای اوقات فراغت و گذراندن زمان باشد.

 

در صورتی که کودک و یا نوجوان زیر ۱۵ سال دارید، در مورد فیلم و سریال‌هایی که قصد تماشای آن‌ها در خانه را دارید، بهتر است کمی دقت بیشتری به خرج داده و هر چیزی را جلوی چشمان تیزبین بچه‌ها تماشا نکنید.

 

در غیر این صورت احتمالاً شما نیز در بلوغ زودرس و یا وارد شدن شوک‌های ریز و درشتی به روح کودک خود مسئول خواهی بود.