وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

قرمز کردن لب داشتن لبهایی تیره یا خشکیده و بی رنگ اصلا خوش آیند نیست از طرفی هم استفاده از رژلب هایی با برندهای مختلف هم تنها راه چاره نیست چرا که هر روز مضرات جدیدی از مواد شیمیایی موجود در رژلب ها کشف می شود که برای سلامتی بدن همانند سم عمل می کنند.پس برای رنگ بخشیدن به لب ها چه کاری می توان انجام داد؟ بهترین روش ، استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای قرمز کردن لب ها و رنگ و روح بخشیدن به آنها است که در این بخش از دنیای مد ایرناک با آنها آشنا می شوید.

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

روش های قرمز کردن لب ها بدون آرایش :

چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را کاملا له کنید و لب های خود را با آنها بپوشانید. گلبرگ ها نه تنها باعث قرمز شدن سریع لب ها می شوند بلکه آن را نرم و صاف نیز می کنند. روزانه این عمل را 2 تا 3 بار انجام دهید.شما می توانید با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه کنید. فقط کافیست آنها را کاملا با هم مخلوط کرده و به مدت 20 دقیقه روی لب های خود قرار دهید. سپس لب های خود را بشویید.

 

ماساژ با روغن زیتون

قبل از حمام ، با کمک پد پنبه ای ، کمی روغن زیتون به لب های خود بمالید. بعد از چند دقیقه لب های خود را شستشو دهید و بگذارید خشک شوند. با انجام این روش ، به هیچ بالم لبی در شبانه روز ، نیاز ندارید.

 

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

 

قرمز کردن لب با استفاده از میوه ها

استفاده از پوست پرتقال برای لب های تیره و کدر که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند می تواند بسیار مفید باشد .بنابر این دفعه پوست پرتقالی را که خوردید دور نریزید و لب های خود را با پوست پرتقال به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید .این روش لب های شما را روشن تر و سرخ تر خواهد کرد.دانه انار را له کنید وآب آن را روی لب های خود بزنید این کار لب های قرمز روشن تری به شما خواهد بخشید.آب چغندر نه تنها رنگ زیبا و طبیعی دارد بلکه غنی از ویتامین ها وآنتی اکسیدان هاست .اگر شما آب چغندر را در قبل خواب شبانه استفاده کنید ، تمام طول روز بعد می توانید لب های قرمز و طبیعی داشته باشید و تا زمانی که آن را نشویید از روی لب شما نخواهد رفت.ماساژ یک برش از خیار ر روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه و روشن تر شدن لب های شما می شود .اینکار لبهای شما را به طور طبعی صورتی خواهد کرد.

 

 

ماسک خانگی قرمز کردن لب

ماساژ لب با مواک نیز در درخشان شدن لب ها موثر است . برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان شود ، به آرامی هرشب با مسواک مرطوب شده خود ، لبها را ماساژدهید . پوست لب بسیار نرم وحساس است و این کار را باید به آرامی انجام دهید . استفاده از این روش برای داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد.برای قرمز کردن لب ها آب لیمو و مقداری وازلین را با هم مخلوط کنید و در طول شب روی لبها قرار دهید. این روش را در چند شب متوالی انجام دهید.

 

 

ماست ساده با لیمو به روشن شدن و قرمزی رنگ لب کمک میکند همچنین میتوانید فقط چندقطره آب لیمو بزنید بدون ماست.موم عسل ، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی را با هم خوب مخلوط کرده و روی بخار کمی آن را گرم نمایید. سپس چند قطره اسانس پرتقال به آن اضافه نمایید و سپس روی لبها قرار دهید.این ترکیب را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید.شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه حل بسیار خوبی برای روشن کردن لب ها است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید تا حالت خمیر گونه ای پیدا کند ، این ترکیب را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید . با انجام این روش به مدت دو هفته به وضوح شاهد زیبایی و قرمز شدن لبهایتان خواهید بود.

 

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

 

اسکراب لب خانگی

1 قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود . این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد.

 

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

 

قرمز کردن لب با لایه برداری با شکر و روغن زیتون و یخ

روغن زیتون و شکر را به مقدار مساوی کاملا با هم مخلوط کنید. این ترکیب را به آرامی و به حالت ضربه ای روی لب بگذارید. سپس به کمک یک مسواک ، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید.
ترکیب آب لیمو و شکر نیز لایه بردار دیگری است. اگر این ترکیب به مدت 30 دقیقه روی لب بماند و سپس با یک مسواک آن ترکیب را روی لب ماساژ دهید ، پوست شما لایه برداری خواهد شد .در آخر با آب سرد لب هایتان را بشویید.