وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

 

درست است که ورود اطفال به بعضی از مهمانی‌ها ممنوع است؛ اما بیشتر مراسم و انواع مهمانی‌های دیگر بدون حضور بچه‌ها چیزی کم دارد.

 

نکته‌ای که اینجا پیش می‌آید، اهمیت انتخاب لباس زیبا و شیک برای دختر بچه‌هاست که به هیچ وجه نباید دست پایین گرفته شود.

 

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

 

برای اینکه بتوانید بهترین لباس‌ها را به دختر کوچولویتان بپوشانید و لحظات زیبایی برایش بسازید، از پنج لباسی که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم، غافل نشوید. این لباس‌ها استایل دخترتان را زیر و رو خواهند کرد.

 

1. پیراهن زیبا، بهترین انتخاب تابستانه

پیراهن دخترانه یکی از اجزای جدا نشدنی کمد دختربچه‌هاست. انواع مدل های جذاب و بانمک پیراهن دخترانه برای بچه ها طراحی شده‌اند که بعضی از آن‌ها به راحتی در رده لباس مجلسی دخترانه قرار می‌گیرند.

 

پیراهن‌های خنک بچه گانه با رنگ‌های شاد انتخاب‌های ایده‌آلی برای فصل تابستان هستند و رنگ‌هایی که کمی گرم‌تر هستند، رنگ‌های مناسب پیراهن‌های پاییزه و زمستانه خواهند بود.

 

ضمن اینکه باید به جنس پیراهن هم دقت داشته باشید. چند مورد از بهترین انواع پارچه برای لباس بچه‌گانه در این مطلب آورده شده است که در این میان نخ پنبه یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های تابستانه خواهد بود.

 

. دقت داشته باشید که لباس مهمانی بچه‌ها می‌تواند مثل لباس بزرگترها کمی زرق و برق داشته باشد. مثلا یک پیراهن با پارچه براق باشد یا آستین‌هایی که لبه‌ روبان دوزی شده دارند. این جزئیات می‌تواند فرم لباس را شیک‌تر کند.

 

. هشدار: نکته مهم این است که این توجه داشته باشید لباس بچه‌های کوچک بهتر است فاقد دکمه‌های کوچک یا تزئینات برجسته‌ای مثل مروارید و گزینه‌های مشابه باشد؛ چون در این صورت احتمال کنده شدن آن‌ها و خدای نکرده بلعیده شدن‌شان توسط کودک وجود دارد.

 

2. بلوز و دامنی برای فرشته‌های کوچک

 

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

 

گزینه دیگری که برای پوشاندن به فرشته کوچک‌تان در مهمانی‌ها دارید، بلوز و دامن یا تاپ و دامن است.

 

کافی است سری به فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری بزنید و با دنیایی رنگارنگ از انواع ست‌های بلوز و دامن یا گزینه‌های جدا از هم رو به رو شوید که هر کدام زیبایی‌های خودشان را دارند و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند.

 

. اگر یک ست بلوز و دامن برای دختر کوچولویتان تهیه می‌کنید؛ خوب است به رنگ پوست فرزندتان دقت داشته باشید و ببینید با پوشیدن کدام ست زیباتر به نظر می‌رسد؛ اما اگر خودتان قصد دارید یک بلوز و دامن را برایش ست کنید، بیشتر به رنگ بلوز دقت داشته باشید که با انعکاس در صورت تاثیر بیشتری روی زیبایی فرزندتان خواهد داشت.

 

. می‌توانید رنگ بلوز و دامن دخترتان را با رنگ‌های به کار رفته در لباس خودتان برای مهمانی ست کنید و از درست کردن ست‌های مادر و دختری جذاب لذت ببرید.

 

. در مهمانی‌های تابستانه پوشیدن تاپ خنک هم برای بچه‌ها بسیار مناسب است؛ فقط مراقب باشید که اگر مهمانی در فضای باز است و ساعت‌هایی که آفتاب در آسمان است، از پوست فرزندتان مراقبت لازم را به عمل آورید.

 

3. سارافون و زیر سارافونی، یک تیپ اسپرت اما شیک

اگر به دنبال لباس دخترانه مناسبی برای یک مهمانی خودمانی هستید، سراغ مدل های زیبای سارافون و زیر سارافونی بروید.

 

دنیایی از این سارافون‌های جدید و رنگارنگ در فروشگاه‌های لباس بچه گانه وجود دارند، که خرید لباس های دخترانه از میان جدیدترین مدل ها را برایتان آسان‌تر خواهند کرد؛ سارافون‌هایی شیک که با زیر سارافونی‌های زیبا ست شده‌اند یا تکی به فروش می‌رسند.

 

. سارافون‌ها را بسته به خنک یا گرم بودن جنس‌شان می‌توانید در فصل‌های مختلف به دخترتان بپوشانید. در هوای سرد سارافون‌های مخمل کبریتی معمولا طرفدارهای بیشتری دارند و با بلوز آستین بلند و جوراب شلواری‌های ضخیم‌تر که داخلشان الیاف کُرکی وجود دارد همراه می‌شوند. در هوای گرم می‌توان این سارافون‌ها را بدون جوراب شلواری یا با جوراب‌های خنک به بچه‌ها پوشاند و از تی شرت‌های نخی برای زیرشان استفاده کرد فرزندتان تا گرما زده نشود.

 

. انتخاب رنگ‌های متضاد در سارافون و زیر سارافونی آن نتایج خوبی به همراه خواهد داشت؛ به ویژه اگر این رنگ‌ها شاد و تند باشند.

 

4. شومیز و شلوار، مناسب برای دختران فعال

 

5 لباس ضروری برای دختر بچه ها که برای خوشتیپ شدن در مهمانی به آن‌ها نیاز دارند

 

اگر دخترتان با نشستن میانه خوبی ندارد و عاشق بازی و فعالیت حتی در مهمانی‌هاست، می‌توانید به گروه مادران دوستدار شومیز و شلوار بپیوندید.

 

شومیز و شلوار فارغ از هر چیزی از گزینه‌های خوب برای مهمانی‌هایی هستند که بچه‌ها هم دعوت شده‌اند. یک شلوار خنک برمودا یا یک شلوار جین زیبا وقتی با شومیزی ساده و دخترانه همراه شود، ترکیبی ایده آل برای مهمانی‌های خودمانی‌تر خواهد بود؛ ضمن اینکه به بچه‌ها امکان بازی کردن و راحتی بیشتر می‌دهد.

 

در فصل تابستان می‌توانید شلوار اسکینی بلندتر را با نیم بوت دخترانه و پلیور کمی بلند همراه کنید و در تابستان شلوار یا شلوارک کوتاه را با شومیز و صندل تابستانه ست کرده و به دخترتان بپوشانید.

 

5. سرهمی؛ کمی سخت اما خیلی زیبا

سرهمی‌ها یکی دیگر از لباس‌های دخترانه مناسب برای مهمانی‌ها هستند؛ تنها مشکلی که این لباس‌ها دارند سخت بودن استفاده آن‌ها موقع دستشویی رفتن بچه‌هاست؛ که آن‌ها می‌تواند با همکاری شما حل شود.

 

به جز این مشکل سرهمی‌های دخترانه بسیار زیبا هستند و از بهترین گزینه‌های موجود برای شیک بودن دخترتان در مهمانی به حساب می‌آیند. سرهمی‌ها را می‌توانید با تل‌های پهن و کفش‌های جلو بسته تابستانه برای دخترتان همراه کنید و از دیدنش لذت ببرید.