وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قدم به قدم مراحل ساخت اسپاتیفای و کاربردهای آن

قدم به قدم مراحل ساخت اسپاتیفای و کاربردهای آن

قدم به قدم مراحل ساخت اسپاتیفای و کاربردهای آن

 

برای اولین بار اسپاتیفای توسط کشور سوئد در سال 2008 معرفی شد. شاید زمانی که طراحان و برنامه نویسان سوئدی اقدام به ساخت این سرویس موسیقی کردند حتی فکرش را هم نمی‌کردند که روزی این پلتفرم نظر میلیون‌ها نفر کاربر مختلف را از سراسر دنیا به خود جلب کند تا بخواهند موزیک‌های مورد علاقه خود را با استفاده از این سرویس گوش دهند.

 

قدم به قدم مراحل ساخت اسپاتیفای و کاربردهای آن

 

این برنامه با در اختيار داشتن یک بانک اطلاعاتی عظیم با بیش از 40 میلیون موزیک، پادکست و ویدیو بزرگترین گنجینه موسیقی دنیا به‌شمار می‌رود و به تنهایی بخش بزرگی از بازار دنیای موسیقی را تامین کرده است.

 

اسپاتیفای در دو نسخه رایگان (عادی) و پرمیوم به بازار عرضه شده است. نسخه پرمیوم به نسبت اسپاتیفای رایگان دارای امکانات بیشتری است و برای خرید این خدمات کاربران باید مبلغی را پرداخت نمایند.

 

در ادامه مطلب توضیحات کاملی را در رابطه با استفاده از این اشتراک‌ها در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم، پس تا انتهای مطلب همراه با ما باشید تا از تمامی مزایای این برنامه آگاه شوید.

 

مزیت استفاده از اسپاتیفای پرمیوم

 

مزیت استفاده از اسپاتیفای پرمیوم

 

عدم وجود تبلیغات

کاربرانی که از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند ممکن است در زمان پخش آهنگ مورد علاقه خود با پخش تبلیغات صوتی مواجه شوند که لا به لای پخش موزیک‌ها برای آن‌ها آزار دهنده باشد.

 

این تبلیغات که حتما باید پخش شوند حدودا 15 تا 30 ثانیه‌ را به خود اختصاص می‌دهند. این در حالی است که کاربران هیچ راهی برای قطع کردن آن‌ها نخواهند داشت به جز این‌که نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام نمایند.

 

در نسخه‌های پرمیوم هیچ تبلیغات اضافه‌ای وجود نخواهد داشت و زمانی که اکانت خود را به پرمیوم تبدیل کنید دیگر محدودیتی از این لحاظ ایجاد نخواهد شد.

 

با این مزیت اسپاتیفای، کاربران با خیال راحت قادر هستند از پخش آهنگ توسط اسپاتیفای خود در هر محیطی بدون نگرانی از پخش ناگهانی تبلیغات لذت ببرند.

 

تجربه بهترین کیفیت پخش موسیقی

در نسخه رایگان اسپاتیفای کاربران دارای محدودیت برای کیفیت پخش موسیقی خواهند بود.

 

اما اگر شما به کیفیت پخش‌ موزیک‌های خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با صدای بلند گوش کنید، باید یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای داشته باشید.

 

کاربران اکانت پرمیوم قادرند از کیفیت پخش 320kbps که بالاترین کیفیت است بهره‌مند باشند.

 

انتخاب نامحدود جدیدترین آثار موسیقی

فرقی نمی‌کند که اسپاتیفای شما عادی باشد یا پرمیوم در هر حالت کاربران قادر هستند از اسپاتیفای در دستگاه‌های مختلفی مانند موبایل، لپ تاپ، تلویزیون‌های هوشمند و … استفاده کنند.

 

اما اگر افراد بخواهند موزیک خاصی را برای پخش انتخاب کنند، تفاوت اکانت عادی با پرمیوم کاملا مشهود خواهد بود.

 

در نسخه رایگان تمامی آلبوم‌ها به صورت شافل یا تصادفی پخش خواهد شد و این امکان وجود ندارد که کاربران یک آهنگ خاص را برای شنیدن انتخاب کنند.

 

هیچ راهی برای خلاص شدن از آن در نسخه عادی (رایگان) وجود ندارد. اما خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم این مشکل را حل کرده و افراد می‌توانند هر آهنگی که دوست دارند را انتخاب کرده و گوش دهند.

 

همچنین با اکانت اسپاتیفای عادی آهنگ‌هایی که در دو هفته اخیر عرضه شده‌اند در دسترس کاربران نخواهد بود و برای مشاهده آثار جدید کاربران حدودا دو هفته باید صبر کنند.

 

اما با اشتراک پرمیوم شما می‌توانید همواره به روز باشید و از شنیدن جدیدترین آثار منتشر شده از خواننده‌های محبوب خود لذت ببرید.

 

پخش آفلاین موسیقی

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای نسخه پرمیوم نسبت به نسخه رایگان اسپاتیفای قابلیت پخش موسیقی در حالت آفلاین است.

 

این ویژگی باعث می‌شود که افراد در هر زمان و هر جایی که به اینترنت دسترسی ندارند آهنگ‌های دلخواه خود را دانلود کنند و گوش دهند.

 

این قابلیت برای افرادی که تمایل ندارند برای اینترنت و سرویس آنلاین اسپاتیفای هزینه کنند بسیار مناسب خواهد بود.

 

قابلیت Spotify Connect

Spotify Connect از مزیت‌های دیگر نسخه پرمیوم است که به کاربران این اجازه را می‌دهد موزیک‌های مورد نظر خود را بدون وقفه در حالت پخش به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند.

 

با استفاده از این ویژگی می‌توان موسیقی را از یک دستگاه شروع کرد و با استفاده از دستگاه دیگری، پخش را ادامه داد، بدون ایجاد هیچ تغییری در پخش آهنگ‌ها.

 

مثلا شما موسیقی را با گوشی همراه خود پخش می‌کنید و در ادامه می‌خواهید آن را با بلندگوی هوشمند خود ادامه دهید. با Spotify Connect، شرایطی فراهم می‌شود که به بلندگوی هوشمند متصل شوید و پخش را به آن انتقال دهید.

 

البته می‌توان پخش را به سایر دستگاه‌ها مانند هدفون‌های بی‌سیم نیز منتقل کرد. برای استفاده از این قابلیت‌ باید یک نکته را در نظر داشته باشید، آن هم این است که دستگاه‌های متصل Spotify Connect باید در یک شبکه Wi-Fi یا یک شبکه اینترنت مشترک با گوشی که Spotify را کنترل می‌کند قرار دهید.

 

Spotify Connect ویژگی محبوبی است برای پخش موسیقی توسط دستگاه‌های مختلف، که تجربه پخش را بی‌وقفه و پیوسته در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

دسترسی به رادیو و محتوای انحصاری بخش رادیو اسپاتیفای و میکس‌هایی که به صورت انحصاری در این سرویس بر اساس سلیقه شنیداری کاربران ساخته می‌شود تنها با استفاده از اشتراک پرمیوم قابل ارائه خواهد بود.

 

همچنین آلبوم‌ها و آثار انحصاری هنرمندانی که توافقات خاصی با این سرویس بسته‌اند تنها در اسپاتیفای قابل پخش و دسترسی خواهد بود و در سایر سرویس‌های پخش آنلاین قابل ارائه به کاربران نیستند.

 

لذت گوش دادن موسیقی در اسپاتیفای

 

لذت گوش دادن موسیقی در اسپاتیفای

 

اگر شما هم از شیفتگان صنعت موسیقی هستید، حتما علاوه بر موسیقی ایرانی تمایل به شنیدن آهنگ‌های غیر فارسی هم دارید. به همین منظور استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

 

همان‌طور که توضیح دادیم با استفاده از نسخه پرمیوم این سرویس قابلیت‌های جذابی در اختیار شما شما قرار داده می‌شود که در هر محیطی از جمله مراسم‌ها و جشن‌های خود و حتی در طول سفر لذت گوش دادن به انواع موزیک بدون هیچ محدودیتی را با اسپاتیفای تجربه کنید.

 

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای به عوامل مختلفی بستگی دارد، و این هزینه در کشورهای مختلف مطمئنا بر اساس واحد پولی آن کشور متفاوت خواهد بود، همچنین نوع اشتراک انتخابی شما به صورت 1ماهه، 3ماهه، 6ماهه یا یک ساله و خدمات پشتیبانی که شرکت طرف قرارداد شما ارائه می‌دهد نیز در تعیین هزینه خرید اکانت اسپاتیفای تاثیرگذار خواهد بود.

 

به صورت حدودی می‌توان گفت که اشتراک یک ماهه 9.99 دلار و یک ساله 99 دلار خواهد بود. کاربران برای پرداخت هزینه خرید اکانت اسپاتیفای نیازمند داشتن مستر کارت بین‌المللی هستند.

 

در این صورت شرایط برای افراد داخل کشور ایران سخت خواهد بود، از این رو سایت‌ها و شرکت‌هایی که در این راستا فعالیت دارند کار را برای افراد راحت کرده‌اند و با فروش نسخه پرمیوم اسپاتیفای مزایای بی‌نظیر این اکانت را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

 

سخن پایانی

با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان نتیجه گیری کرد استفاده از سرویس اسپاتیفای پرمیوم به کاربران امکان می‌دهد بدون هیچ مشکل یا محدودیتی به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند و از تمامی قابلیت‌های این سرویس بهره‌مند شوند.

 

پس اگر علاقمند به استفاده از تمام محتوای اسپاتیفای هستید نسبت به تغییر اکانت خود به پرمیوم اقدام نمایید.