وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشاور املاک پاسداران

مشاور املاک پاسداران

مشاور املاک پاسداران

 

خرید خانه در هر منطقه از تهران معضل بزرگی می‌باشد و تفاوتی ندارد که شما در کدام منطقه می‌خواهید، خانه خود را خریداری کنید. به طور مثال خرید املاک پاسداران به عنوان منطقه‌ای بزرگ و ویژه کار بسیار آسانی نیست و باید از کاربلدان این حوزه کمک بگیرید.

 

خرید، فروش و اجاره ملک در یکی از خیابان‌های طولانی در شمال شرق تهران نیازمند مشاورین املاکی است، که در این زمینه تبحری ویژه دارند.

 

به همین دلیل باید به دنبال مشاورینی باشید، که هدفشان تمرکز بر کار باشد و با امکانات ویژه بتوانند بهترین‌ها را به شما ارائه دهند.

 

مشاور املاک پاسداران

 

ایوان یکی از بهترین مشاور املاک پاسداران است و می‌تواند هر خانه‌ای که نیاز دارید، با امکانات رفاهی ویژه در اختیارتان قرار دهد؛ تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

این منطقه در ناحیه ۳ و ۴ شهرداری تهران است و بیشتر جزء منطقه ۴ محسوب می‌شود. طول ۹ کیلومتری این خیابان سبب شده، تا به عنوان طویل‌ترین خیابان‌های شمالی در نظر گرفته شود.

 

این ناحیه همچنین از قسمت شمالی به میدان نوبنیاد و از سمت جنوب به بزرگراه همت راه دارد. مرزهای این خیابان با اختیاریه و احتشامیه مسیر خوبی برای رفت و آمد ایجاد کرده‌اند.

 

به طبع تاریخچه پاسداران می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد، پس در ادامه اندکی در این‌باره توضیحاتی خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

 

تاریخچه خیابان پاسداران

زمان ناصرالدین شاه این خیابان به سلطنت آباد مشهور بوده و به دلیل اینکه فضای مناسبی برای کشاورزی نبوده، بیشتر ساکنان از اقشار دیگر در این مکان زندگی می‌کردند و بعدها این فرد دستور ساخت کارگاهی را داد، که در آن بتوانند به ساخت سکه بپردازند.

 

این نقاط به دلیل نبود ساکنین کشاورز، به عنوان محله بالانشین تبدیل شد و بعد از آن رویه خود را نیز ادامه داد.

 

قیمت آپارتمان در پاسداران

از آن جایی که این محله از زمان‌های قدیم مورد توجه ناصرالدین شاه قرار گرفته بود، پاسداران به عنوان یکی از مناطق گران قیمت و بالانشین تهران به حساب آمد.

 

وجود خانه در متراژ بالاتر از ۱۰۰ متربه دلیل عدم محدودیت در ساخت این منطقه نیز سبب شده تا متراژهایی کمتر از ۱۰۰ متر در این قسمت کمتر پیدا کنید.

 

مشاور املاک پاسداران

 

قطع به یقین میزان قیمت این خانه‌ها نسبت به دیگر قسمت‌هایی مانند مرکز شهر گرانتر است و بهتر است، قبل از خرید در ارتباط با قیمت و نحوه خرید با مشاور املاک تهران در این زمینه صحبت کنید. در ادامه برای آشنایی بهتر این منطقه بهتر است، قسمت‌های این اطراف را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

منطق تحت پوشش پاسداران

به طبع معروف‌ترین خیابان‌هایی که در تهران می‌توانیم از آن یاد کنیم، خیابان‌ها و محله‌های این قسمت می‌باشند. پس در ادامه با ذکر آنها،‌ نسبت به منطقه بیشتر آشنا خواهید شد.

 

● حسین‌آباد

● ضرابخانه

● چالهرز

● احتشامیه

● گلستان

● محله پاسداران

● هروی

● اختیاریه

● شهرک شهید چمران

● فرمانیه

● اقدسیه

● مبارک‌آباد

● صاحبقرانیه

● حصار بوعلی

● اقدسیه

● دروس

● فرمانیه

 

این خیابان‌ها، به دلیل قرارگیری در شمال شهر و پیشینه قدیمی ‌و مهم از زمان قبل از انقلاب با نام بهترین ناحیه شهر تهران برای خرید خانه یاد می‌شدند، که شما می‌توانید با مشاور املاک پاسداران مراحلی را برای خرید طی نمایید.

 

امکانات رفاهی و مناطق گردشگری

 

مشاور املاک پاسداران

 

به طبع چنین محله بزرگی باید، دارای بسیاری از مراکز تفریحی گردشگری باشد و حمل و نقل و رفت آمد به آن از طریق نواحی مختلف به سادگی صورت پذیرد.

 

تعداد رستوران‌ها، پارک و مناطق دیگر به صورت گسترده سبب شده در هر منطقه‌ای از این ناحیه بتوانید به راحتی از تمامی ‌امکانات استفاده نمایید.

 

به طور مثال وجود ۱۸ رستوران در زمینه تهیه غذاهای ایرانی باعث شده تا مردم بیشتر اوقات برای تهیه غذا به آنها سر بزنند.

 

مراکز تجاری به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است، اما بعد از آن نیز بوستان‌هایی مانند: نارنجستان و مازیار طبیعت این خیابان را عوض کرده است و طراوتی به فضای شهر داده است. عمارت تاریخی ضرابخانه یکی از میراثی است که در زمان قاجار به جا مانده است.

 

دیگر عمارت‌های تاریخی که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد نیز در زمان ناصرالدین شاه برای ییلاق بهترین مکان بوده و اکنون به عنوان موزه و آثار فرهنگی در آمده است.

 

● موزه رسام عرب زاده

● باغ و عمارت عین‌الدوله

 

وجود خطوط مترو، بزرگراه‌ها، اتوبوس و… این امکان را به خریداران خانه می‌دهد، تا از بابت انتخاب محله و رفت و آمد بهترین گزینه‌های پیش رو را داشته باشند.

 

اما وجود آب و هوای خوب، عدم وجود ترافیک سرسام آور، این محله را بیش از پیش محبوب کرده است و بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا خانه خود را با توجه به مشاور املاک پاسداران یا مشاور تخصصی در زمینه خرید تهیه نمایند و از بابت وجود امکانات رفاهی و منزل خوب، نهایت استفاده را ببرند.

 

سکونت در محله پاسداران امکانات و دسترسی خوب به سایر نواحی شهر نیز سبب شده تا بر حسب نیاز بتوانند، از امکانات استفاده نمایند.

 

دسترسی سریع و نزدیک بودن به خطوط مترو ایستگاه شهید زین الدین؛ مترو هروی؛ مترو نوبنیاد در خط ۳ مترو و ایستگاه دکتر شریعتی و مترو قلهک در خط 1 مترو تهران، امکان حمل و نقل با وسیله شخصی را پایین‌تر می‌آورد، تا بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از این خطوط حمل و نقل کارهای خود را انجام دهند.

 

پس قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که خرید املاک پاسداران باید با افراد حرفه٬‌ای صورت گرفته تا با انتقال تجربه بتوانند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند.

 

ایوان املاک یکی از برجسته‌ترین‌های این حوزه کمک ویژه‌ای در هنگام خرید خانه پاسداران در اختیار شما قرار خواهد داد، تا رضایت کافی از این مورد به دست آورید.

 

اگر قصد خرید و دریافت مشاوره املاک پاسداران را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ایوان در تماس بوده تا بهترین گزینه‌ها ارائه شده و بهترین خانه پاسداران را برای خود تهیه نمایید.