وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

 

شرکت کبیر پانل یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ساندویچ پانل در کشور است که به دلیل کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته، در مدت زمان کوتاهی توانست به واحد شناخته شده و برتر در بازار این محصول تبدیل شود.

 

در اختیار داشتن تجهیزات و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا دلیل اصلی ارتقا محصولات این واحد تولیدی بوده است.

 

ساندویچ پانل ها نسل جدید و نوین مصالح ساختمانی می‌باشند که آماده خریداری می شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.به این معنا می‌باشد که دقیقا برعکس مصالح ساختمانی قدیمی نیاز به ترکیب ندارند.

 

به همین دلیل است که به آنها مصالح پیش ساخته گفته می شود. خواص و ویژگی‌های ویژه ساندویچ پانل ها باعث می‌گردد تا امروزه مورد توجه بسیاری از کارفرمایان در پروژه‌های ساختمان سازی و سوله سازی قرار بگیرد و در این صنعت کاربرد فراوانی داشته باشد.

 

ساندویچ پانل همانطور که از اسم آن متوجه می‌شوید ساختاری چند لایه دارد و دارای دو مدل سقفی و دیواری می‌باشد که در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند.

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

 

لایه های رویی و زیرین از فلز و لایه میانی از ماده عایق ساخته شده است. جنس این لایه ها و همچنین مشخصات فنی آنها با توجه به استفاده و نوع کار آن ساندویچ پانل متفاوت است.

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

 

مشخصات فنی و کاربرد انواع ساندویچ پانل دیواری

از این نوع ساندویچ پانل برای پوشش دیوارها و اطراف سوله ها استفاده می‌گردد. ساندویچ پانل های دیواری دارای گام های کوتاه تری بوده و به اصطلاح ناهمواری کمتری را دارد و دقیقا برعکس مدل‌های سقفی است.

 

برای لایه میانی نیز از فوم پلی استایرن و یا پلی اورتان با دانسیته ۳۸ تا ۴۲ کیلوگرم بر متر مکعب استفاده می‌گردد.

 

عرض مفيد ساندويچ پانل های دیواری ۱ متر و عرض غير مفيد ۱٫۰۳ متر می‌باشد.

 

طول محصول بنا تا ۱۰ متر امکانپذیر است.

 

همچنان در مورد این مدل ساندویچ پانل ها خاصیت اورلپ یا همپوشانی گامها وجود دارد. زیرا فرو رفتن قسمت نرم و مادگی در هم امکان نفوذ رطوبت و حرارت را از بین می‌برد.

 

ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و آلومينيوم هستند که بصورت دو رو ورق توليد مي گردند.ضخامت ساندویچ پانل های دیواری نیز بسته به شرایط آب و هوایی از ۲ تا ۲۲ سانتی متر قابلیت تغییر دارند.

 

از ساندويچ پانل های دیواری می تواند برای پوشش دهی ديوار سوله های صنعتی ،کانکس های پیش ساخته، ساختمان های ویلایی، سوله های ورزشی و سردخانه ها استفاده کرد.

 

مشخصات فنی و کاربرد انواع ساندویچ پانل سقفی برای ساخت سقف یک بنا به طور حتم از ساندویچ پنل‌های سقفی استفاده می‌کنند.

 

این مدل ساندویچ پانل ها دارای گام های بلندتری نسبت به ساندویچ پانل های دیواری می‌باشند. داشتن گام های بلند تر به همچنین داشتن شکل ذوزنقه ای و خاصیت اورلپ بودن آنها باعث می‌شود تا امکان نفوذ برف و باران به داخل ساختمان از بین برود.

 

برای لایه های بیرونی ساندویچ پانل معمولاً از ورق گالوانیزه یا آلوزینک استفاده می‌شود که بصورت دو رو ورق يا یکرو ورق یکرو فویل توليد مي شوند.

 

ساندویچ پانل های سقفی در دو نوع معمولی و ضد حریق تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ساندويچ پانل های سقفی نیز می توان برای پوشش دهی سقف سوله های ورزشی و صنعتی، کانکس های نگهبانی، آشيانه هواپيماها، ویلاها و كليه ساختمانهای پیش ساخته استفاده کرد.

 

ساندویچ پانل سقفی براساس جنس لایه های رویی و زیرین از تنوع مختلفی برخوردار است. برای مثال می توان آنها را در فرم های دو رو ورق، یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو کاغذ تولید کرد.

 

عرض مورد استفاده ساندویچ پانل سقفی ۱ متر و عرض غير قابل استفاده آن ۱٫۰۸ متر است. طول محصول تا ۱۴ متر متغیر است و همچنین ضخامت ساندویچ پانل های نیز از ۴ سانتیمتر تا ۱۰ سانتيمتر است.

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

 

مزایای استفاده از ساندویچ پنل‌ها

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در هر زمینه‌ای شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده‌ایم این پیشرفت در زمینه مصالح ساختمانی توانسته است مصالحی با استفاده راحت‌تر و همچنین کیفیت بالاتر تولید نماید.

 

چند مورد از مزایای ساندویچ پنل‌:

در هر نوع از آب و هوا می‌توان از آنها استفاده کرد جابه‌جایی این مصالح خیلی راحت‌تر نسبت به مصالح دیگر می‌باشد از تنوع طراحی زیادی برخوردار می‌باشد.

 

1. استفاده و نصب آن بسیار ساده و راحت می‌باشد

 

2. انتقال راحت سیم کشی های برق و تلفن از زیر شبکه های پانل و در نتیجه مخفی سازی آسان کابل ها

 

3. قابلیت استفاده برای پروژه های مختلف چون ویلاهای مسکونی سوله های ورزشی آشیانه هواپیماها سرویس های بهداشتی، کانکس های نگهبانی و گلخانه

 

4. حرارت، صوت و همچنین رطوبت را بسیار کم از خود عبور می‌دهد

 

5. بهداشتی بودن به دلیل قابلیت شستشوی سطوح بدون زنگ زدگی و آسیب به ساندویچ پانل

 

6. عدم آسیب رسانی به محیط زیست به دلیل داشتن قابلیت بازیافت و امکان استفاده مجدد

 

7. جلوگیری از گسترش شعله های آتش در هنگام سانحه آتش سوزی به دلیل نداشتن جرقه های آتش زا

 

ساندویچ پنل‌ها امروزه یکی از مهم‌ترین بخش‌های مصالح ساختمانی و ساخت‌و ساز را تشکیل می‌دهند به صورت که در تمامی محل‌های ساخت‌و ساز می‌توانید انواع آن را مشاهده کنید که مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل های کبیر پانل

 

شرکت کبیر پانل یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در کشور است که به دلیل کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته، در مدت زمان کوتاهی توانست به واحد شناخته شده و برتر در بازار این محصول تبدیل شود.

 

در اختیار داشتن تجهیزات و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا دلیل اصلی ارتقا محصولات این واحد تولیدی بوده است.

 

ضمن آنکه محصولات کبیر پانل بطور مداوم و بر اساس بررسی مشکلات فنی تولیدات سایر واحد ها طراحی مجدد می شوند. این بروزرسانی ها برای حصول بیشترین مقاومت فشاری و خمشی و آب بندی و درزبندی بهتر انجام می شود.

 

برای سفارش محصول و کسب اطلاعات از قیمت ساندویچ پانل می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن های تماس دفتر فروش کارخانه:

خط چهار رقمی : ۰۲۱۲۹۳۲

تلفن مستقیم : ۲۲۸۱۵۴۵۴ – ۲۲۸۱۷۲۰۶

اینستاگرام : @kabirpanel