وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی در میان کتابهای متنوع موجود در بازار، به کاری دشوار تبدیل شده است.

 

بنابراین ما در این مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی می‌پردازیم و ویژگی های هر کدام را بیان می کنیم تا شما با این کتاب های آموزشی زبان بهتر و دقیق‌تر آشنا شوید و بتوانید آگاهانه‌تر انتخاب نمایید.

 

فهرست بهترین کتاب های آموزش انگلیسی به کودکان

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

فرست فرندز

مجموعه کتاب فرست فرندز در 3 سطح مخصوص کودکان 7 تا 9 سال مي باشد که فراگيري زبان و الفباي انگليسي را مانوس و مفرح مي سازد.

 

اين مجموعه به همراه فايل صوتي، کتاب کار و کتاب راهنماي معلم و فلاش کارت به همراه دو کتاب مربوط به آموزش اعداد (Number Books 1,2) ارائه مي شود.

 

نسخه آمريکايي First Friends داراي ساختاري بسيار قوي و واضح است به شکلي که تدريس را براي معلمان ساده و زبان آموزي را براي فراگيران مانوس، مفرح و دوست داشتني مي سازد.

 

کتاب حاضر با بکارگيري از مکالمات و ترانه ها (songs) و داستان هاي مختلف خيلي سريع اعتماد به نفس کافي براي صحبت به زبان انگليسی را در دانش آموزان ايجاد مي کند.

 

هر سطح از اين مجموعه شامل 10 بخش 6 درسي با ويژگي هاي زير مي باشد:

– دروس تلفظي يکپارچه ( 2 تا 3 صدا در هر درس)

– افزايش دامنه واژگان و فهم بهتر ساختارها

– تمرين الفباي انگليسي

– ارتقاء ارزشها و آموزشهاي مدني از طريق انگليسي روزمره

– پروژه هاي عملي فرا برنامه اي از حوزه هايي همچون رياضيات و علوم

– پازل ها، الگوها و رابطه ها براي ارتقاء قدرت تفکر

– تمرين مهارت خواندن متون (در سه سطح)

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

فمیلی اند فرندز

 

 

می توانید از مجموعه کتاب فمیلی اند فرندز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از سطح پایه تا پیشرفته استفاده کنید؛ این مجموعه کتاب شامل 7 کتاب می شود و در هر کتاب بعد از هر 5 درس، یک بخش برای مرور مباحث آموخته شده وجود خواهد داشت که به یادگیری و ثبت اطلاعات جدید در ذهن زبان آموزان کمک بزرگی می کند.

 

تمامی مهارت های زبان انگلیسی در این کتاب به صورت هم زمان مورد بررسی قرار می گیرد و مباحث درسی به همراه موسیقی دلنشین، بازی و سرگرمی به زبان آموزان آموزش داده می شود.

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

فونیکس فور کیدز

کتاب phonics for kids نیز توسط انتشارات آکسفورد برای کودکان 5 تا 8 سال طراحی شده است و تمرکز این کتاب روی آموزش لغات کاربردی زبان انگلیسی، صدا های زبان انگلیسی و حروف الفبا است که برای این کار از کلمات و جملات ساده با حروف الفبا استفاده می کند.

 

حروف صدا دار و بی صدا، املا کلمات همراه با تصاویر زیبا برای کودکان و تمرین های عملی از مهم ترین مباحثی هستند که در این کتاب های به زبان آموزان آموزش داده می شود؛ این مجموعه کتاب شامل 3 سطح می شود که در این 3 سطح با استفاده از CD آموزشی، بازی، سرگرمی، نمایش عروسکی و غیره، اطلاعات به راحتی در ذهن زبان آموزان ثبت می شود.

 

بهترین کتاب های آموزش زبان برای بزرگسال

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

تاپ ناچ

زبان آموزان می توانند از مجموعه کتاب تاپ ناچ برای یادگیری زبان انگلیسی در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته استفاده کنند؛ این کتاب ها در سال 2006 و توسط انتشارات لانگمن، منتشر شده اند و هر مجموعه شامل یک student book, workbook, CD می شود و در 4 مجموعه 2 سطحی ارائه شده است که شما می توانید با توجه به سطح و هدف خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

در هر بخش از این مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی، به مسائل مختلفی اشاره می شود و کم کم از سطح پایه تا پیشرفته، مباحث دشوار تری را به زبان آموزان می آموزد و در انتهای این کتاب ها، زبان آموزان آمادگی کاملی برای استفاده از زبان انگلیسی در محیط های مختلف انگلیسی زبان را خواهند داشت.

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

امریکن انگلیش فایل

مجموعه کتاب امریکن انگلیش فایل یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است و در بسیاری از مراکز آموزشی زبان انگلیسی معتبر از این کتاب ها برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان از مبتدی تا پیشرفته استفاده می کنند زیرا این کتاب ها به صورت جامع و کامل، تمامی نکات آموزشی زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت روان و کاملاً کاربردی آموزش می دهد.

 

این کتاب های 6 سطح دارند که هر کدام از آن ها برای زبان آموزان از مبتدی تا پیشرفته مورد  استفاده قرار می گیرند؛ در هر سطح از این کتاب ها، student book, work book, teacher’s book  طراحی شده است و شما عزیزان می توانید از CD های آموزشی همراه با کتاب های American English File برای یادگیری بهتر مهارت های زبان انگلیسی استفاده کنید.

 

معرفی 6 مجموعه از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

 

تاچ استون

کتاب تاچ‌استون به پردازش و تمرین مهارت‌های گرامر، واژگان، و استراتژی‌های مکالمه می‌پردازد.

 

این کتاب دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

 

موضوعات دروس ارائه شده در مجموعه کتاب های  Touchstone (2nd edition) به گونه ای انتخاب شده اند تا مورد استقبال همه قرار گیرد و بتوانند به راحتی با دروس ارتباط برقرار نمایند.

 

کتاب اصلی تاچ استون و همچنین کتاب‌کار این مجموعه دارای 12 بخش می‌باشند.دیالوگ ها در هر درس (Unit) به گونه ای تدریس می شوند تا زبان آموزان بتوانند به راحتی در زندگی روزمره از دیالوگ ها استفاده نمایند.

 

گفتنی‌است در هرمکالمه نکات جالبی درباره ی کلمات و گرامر جدید که در زبان انگلیسی استفاده می شوند به زبان آموز آموزش داده می‌شود که خود این مسئله این کتاب را به کتاب‌های محبوب و پرطرفدار در حوزه زبان انگلیسی مبدل کرده است.

 

قسمت های Figure it out و Notice در کتاب Student’s Book  ذهن زبان آموزان را با گرامر و کلمات جدید درگیر می‌کنند.

 

کتاب کار یا همان Workbook نیز بصورت جداگانه ارائه گردیده است، که از نکات ویژه آن میتوان به تمرین های متعدد و بسیار کاربردی منطبق با دروس ارائه شده در کتاب دانش آموز اشاره کرد.

 

همچنین زبان آموز می تواند در پایان هر درس با استفاده از چارت تعیین شده میزان یادگیری و پیشرفت خود را ارزیابی نماید.

 

در کنار کتاب دانش آموز و کتاب کار یک سی دی آموزشی ارائه شده است که فایل های صوتی کتاب بصورت فرمت MP3  در آن موجود است.

 

خرید کتاب های آموزش زبان انگلیسی با تخفیف از کتابانه

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتی کتابانه  مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

 

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستند.