وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا ایلان ماسک، ثروتش را به فرزندانش واگذار نمی کند؟!

چرا ایلان ماسک، ثروتش را به فرزندانش واگذار نمی کند؟!

چرا ایلان ماسک، ثروتش را به فرزندانش واگذار نمی کند؟

 

ایلان ماسک – Elon Musk که جزو صد ثروتمند برتر جهان به شمار می رود کنترل شرکت های خود را به فرزندانش نمی دهد.

 

چرا ایلان ماسک، ثروتش را به فرزندانش واگذار نمی کند؟

 

ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین مردان جهان و یک بیزینسمن 51 ساله است که دارایی های خالص او از شرکت های اسپیس اکس – SpaceX و تسلا – Tesla, Inc 188 میلیارد دلار گزارش شده است.

 

اما حاضر نیست برای 10 فرزندش که از ازدواج های مختلفش دارد چیزی باقی بگذارد.

 

10 فرزند ایلان ماسک - Elon Musk از ازدواج های مختلف

 

او که در یک مصاحبه ای در روزنامه وال استریت صحبت کرده بود گفته بود:

“من قطعا آدمی نیستم که به فرزندانم سهام شرکت هایم را بدهم حتی اگر علاقه یا تمایلی یا توانایی مدیریت شرکت را نداشته باشند. به نظر من این یک اشتباه است.”

 

او در ادامه اشاره کرد که افراد خاصی وجود دارند که به من توصیه می کنند اگر اتفاق غیر منتظره ای برایم افتاد مسئولیت را برعهده بگیرند اما نمی گویند آیا این افراد می توانند مرگ خودشان را کنترل کنند یا خیر.

 

نظر ایلان ماسک - Elon Musk در مورد مرگ

 

وی گفت “افراد خاصی شناسایی شده اند که به هیئت مدیره گفته ام اگر اتفاق غیر منتظره ای برایم افتاد تصدی مسئولیت ها را به عهده بگیرند. بنابراین در همه موارد، هیئت مدیره از توصیه های من آگاه هستند.”

 

خرید پلتفرم توییتر - Twitter در یک معامله 44 میلیارد دلاری

 

چند وقت پیش ایلان ماسک- تنها چند ماه پس از خرید پلتفرم توییتر – Twitter در یک معامله 44 میلیاردی- اعلام کرد که می خواهد از سِمت خود به عنوان مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر کناره گیری کند.

 

او یک زنی که نامش فاش نشده بود را به عنوان جایگزینش نام برد که بعدها اسمش را اعلام کرد. او لیندا یاکارینو – Linda Yaccarino است.

 

لیندا یاکارینو - Linda Yaccarino همسر ایلان ماسک - Elon Musk

 

او در توئیتی نوشت:

“خوشحالم که می خواهم اعلام کنم مدیرعامل جدیدی برای توئیتر و شرکت اکس کورپ استخدام کرده ام. او تا 6 هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد و نقش من به عنوان مدیر ارشد اجرایی، نظارت بر محصول و سیستم های نرم افزاری و اپراتورها تغییر خواهد کرد.”