وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معروف‌ترین عطرهای بازیگران هالیوودی

معروف‌ترین عطرهای بازیگران هالیوودی

لید: بازیگران هالیوودی چه عطری می‌زنند؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که بازیگران محبوب شما در دنیای هالیوود از چه مارک عطری استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، این میل و کنجکاوی به دانستن جزئیات اینچنینی درباره شخصیت محبوب فیلم‌های معروف هالیوودی همه را در بر می‌گیرد.

 

اما نکته اصلی اینجاست که همه ما با فکر به این موضوع در ناخودآگاه خود به دنبال پاسخ این سوال می‌گردیم که آیا ما هم امکان خرید و استفاده از این عطرها را داریم؟

 

حس خوشایندی از اینکه با تهیه و استفاده از این عطر حضور شخصیت محبوبتان را در کنار خود احساس کنید و نقطه اشتراک بسیاری با آنها داشته باشید حس جذاب و خاصی است.

 

اکثر بازیگران هالیوودی درباره عطرهای مورد علاقه خود و چرایی انتخاب این عطرها صحبت کرده‌اند و این خبری خوش برای کسانی است که می‌خواهند بدانند بازیگر مورد علاقه‌شان از چه عطری استفاده می‌کند و چرا؟!

 

خبر خوش دیگری که وجود دارد مهیا شدن امکان خرید این عطرها برای شما، با همان کیفیت و اصالتی است که بازیگران محبوبتان استفاده می‌کنند.در ادامه این مقاله به معرفی عطرهای محبوب معروف‌ترین بازیگران زن و مرد هالیوودی می‌پردازیم.

 

ادوتویلت زنانه هیپنوتیک پویزن دیور

ادوتویلت هیپنوتیک پویزن در سال 1998 توسط عطار سرشناس آنیک مرنادو از برند بی‌همتای فرانسوی دیور به دنیای عطر عرضه شد و توجه خانم‌های معروف و مشهور بسیاری را به سمت خود جلب کرد.

 

این ادوتویلت سحرآمیز با رایحه جادویی و خاص، انتخاب شخصیت‌های محبوب و سرشناس هالیوودی از جمله ادل، مدونا و مونیکا بلوچی است که علاوه بر رایحه درونی و جادویی خود، به واسطه اشخاص معروفی که از آن استفاده می‌کنند رایحه‌ای از جنس موفقیت و شهرت را به شما یادآور خواهد شد.

 

معروف‌ترین عطرهای بازیگران هالیوودی

 

در ابتدا با دیدن ادوتویلت هیپنوتیک پویزن، شما شیفته شیشه عطر بی‌همتای آن خواهید شد که همخوانی ویژه‌ای با اسم و رایحه عطر دارد. بطری قرمز رنگی در شمایل یک سیب جادویی که هر کسی را با قدرت سحرآمیز خود جذب کرده و در جادوی بی‌بدیلش غرق خواهد کرد.

 

ادوتویلت هیپنوتیک پویزن دیور آمیخته‌ای از سحر دنیای شرق و تازگی مرکبات است که توجه همه را به سمت شما جلب می‌کند و استفاده از این عطر به مثابه یک امضای شخصی بی‌بدیل به شمار می‌رود.

 

نت‌های ابتدایی ادوتویلت هیپنوتیک پویزن دیور ترکیبی از رایحه میوه و مرکبات است و شامل نارگیل، زردآلو و آلو است که یادآور سرزندگی و انرژی بخش بودن است و می‌توان با دانستن این موضوع تا حد زیادی به دلیل انتخاب این عطر توسط اشخاص محبوبی همچون ادل و مونیکا بلوچی پی برد.

 

ادوتویلت هیپنوتیک پویزن در ابتدا پکیجی از انرژی بخشی، امید و شکست ناپذیری را به شما هدیه می‌دهد و تعریفی دقیق از شخصیت این افراد محبوب هالیوودی نیز به حساب می‌آید.

 

در نت میانی هیپنوتیک پویزن شاهد رقم خوردن یک جادوی بی نظیر از رایحه‌های گلی و ادویه‌ای شامل اقاقیای برزیلی، رز، مریم، یاس، گل برف و زیره هستیم؛ نمادی از دلربایی و جذابیت بی‌انتها چنان که در این شخصیت‌های معروف هالیوودی شاهد آن هستیم.

 

شاید کمتر کسی بتواند منکر جذابیت و دلربایی سلبریتی‌هایی همچون مونیکا بلوچی و ادل شود، دقیقا مثل عطر محبوب‌شان!

 

و اما نت پایانی این عطر که پایه و اساس این ادوتویلت جادویی را رقم می‌زند و تیر آخری در القای حس جذابیت و اصالت هیپنوتیک پویزن است. نت پایانی هدیه سحرآمیزی از جادوی اصیل و انکار ناپذیر شرق است و شامل مشک، وانیل، چوب صندل سفید و بادام است.

 

نت پایانی ته مایه‌ای از تندی و گسی را به شما عرضه می‌کند که اصالت و وقار یک بانوی خاص و بی‌همتا را به دیگران خاطر نشان خواهد کرد. هیپنوتیک پویزن در دنیای عطرها جز طبقه بندی ادوتویلت است و از این رو پخش بوی بسیار بالا و قابل توجهی دارد که سبب خیرگی و دلربایی ویژه‌ای خواهد شد.

 

ادوتویلت زنانه اپیوم ایو سن لورن

ادو تویلت اپیوم به عنوان یک ادوتویلت زنانه از برند ایوسن لورن در پاییز سال 2009 به دنیای عطر و ادکلن عرضه شد.

 

ادوتویلت خاص زنانه اوپیوم طرفداران بسیاری را در دنیای مد، فشن و بازیگری هالیوودی به سمت خود جلب کرد که از معروف‌ترین آنها می‌توان به هیلاری داف اشاره کرد که به سبب بازی در نقش سیندرلا شهرتی جهانی یافت.

 

همچنین چهره تبلیغاتی این عطر نیز کارن السون معرفی شد که یکی از سوپر مدل‌های دنیای فشن و یک خواننده سرشناس بریتانیایی است و طرفداران بسیاری را در طیف‌های سنی مختلفی دارد.

 

از شاخص‌ترین ویژگی‌های ادو تویلت اپیوم، طراحی شیشه آن است که در نگاه اول شور و شوق و اصالت را به بیننده نشان می‌دهد. طراحی این شیشه عطر توسط کارگردان هنری ایو سن لورن، یعنی فابین بارون و استفانو پیلاتی انجام شده که نگاه بسیاری را به سمت خود خیره می‌کند.

 

ادوتویلت اوپیوم زنانه از برند فرانسوی ایو سن لورن در نت ابتدایی خود ترکیبی از رایحه مرکباتی و گلی را به همراه دارد که شامل ترنج، نارنگی و گل برف است و این ترکیب موجب ایجاد یک پخش بوی فوق‌العاده و انرژی بخش در ادوتویلت بی نظیر اپیوم شده که نمادی از شخصیت این بازیگر پرشور و خارق‌العاده یعنی هیلاری داف نیز شمرده می‌شود.

 

اما اسانس میانی که آمیزه‌ایی از رایحه گلی و چوبی را به شما هدیه می‌کند و شامل عطر یاس و صمغ درخت مر است و نمادی از ظرافت و جذابیت به حساب می‌آید.

 

در آخر به بخش پایه و اساسی ادوتویلت زنانه اوپیوم می‌رسیم که نت پایانی آن است؛ تحفه‌ای اصیل و ماندگار از دنیای شرق که شامل در هم پیچیدگی مخلوطی از رایحه‌های شرقی و ادویه‌ای شامل کهربا، این نگین دنیای اسرار آمیز شرق،وانیل، نعنا و اپوپوناکس است.

 

عطر اوپیوم ایو سن لورن در دسته ادوتویلت‌ها قرار می‌گیرد و با این حساب قدرت پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین اگر فرد پرشور و پرفعالیتی هستید استفاده از این عطر علاوه بر بروز جذابیت شخصیت شما، با پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده‌اش می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد.

 

ادوتویلت زنانه اوپیوم به سبب ترکیب رایحه مرکباتی در نت ابتدایی و رایحه شرقی در نت پایانی، ترکیبی خاص و مناسب برای همه فصول و محافل را ارائه می‌دهد.

 

بنابراین با خرید ادو تویلت اپیوم زنانه از عطرهای ایوسن لورن شما با یک تیر چند هدف را زده‌اید، علاوه بر داشتن عطر و رایحه خاص بازیگر محبوبتان، ادوتویلتی مناسب برای استفاده در همه روزهای سرد و گرم سال دارید.

 

همچنین از آنجا که عطر اوپیوم برای شرکت در هر محفل و مجلسی مناسب است، می‌تواند یک امضای شخصیتی نیز برای کرکتر خاص و پرشور شما نیز به شمار برود.

 

ادکلن زنانه جادور دیور

ادکلن جادور از برند فرانسوی و محبوب دیور، تحفه‌ای بی‌بدیل از دنیای اسرارآمیز عطر و ادکلن است که در سال 1999 به دنیای عطر ارائه شد و توجه طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرد.

 

از برجسته‌ترین بازیگران دنیای هالیوود که این ادکلن دیور جذاب و بینظیر را به عنوان عطر محبوب خود معرفی کرده‌اند، می‌توان به کیت وینسلت و شارلیز ترون اشاره کرد.

 

کیت وینسلت به واسطه بازی کردن نقش رز در فیلم تایتانیک به محبوبیت خاصی در سراسر دنیا دست پیدا کرد و خانم‌های زیادی مشتاق دنبال کردن سلیقه و انتخاب‌های این بازیگر توانا شدند.

 

ادکلن جادور از برند دیور که توسط کیت وینسلت به عنوان عطر محبوب و همیشگی‌اش معرفی شده، نمادی برای توصیف شخصیت این بازیگر محبوب نیز به شمار می‌آید.

 

آنچه که اول از همه در ادکلن جادور خودنمایی می‌کند، فلسفه و الهام نشات گرفته برای تولید شیشه این ادکلن خاص است. شیشه‌‌ای طلایی رنگ و پرطمطراق که از آمفورا های یونان باستان الهام گرفته شده‌اند.

 

در یونان باستان کوزه‌های گران قیمتی از جنس طلا و نقره با تنه‌ای کشیده و گردنی باریک می‌ساختند و از آنها برای نگهداری مایعات با ارزش خود همچون عطر و روغن‌های قیمتی و … بهره می‌گرفتند.

 

شیشه این عطر هم به مثابه آمفورای یونانی، تنه‌ای کشیده و گردنی باریک دارد که سر آن همچون الماسی درخشان در بالای این بطری خودنمایی می‌کند و نمادی از محتویات اسرارآمیز و جذاب درون آن به حساب می‌آید.

 

ادکلن جادور در نت ابتدایی خودآمیزه‌ای از رایحه گلی، میوه‌ای و مرکباتی است که شامل ترنج، پرتقال ماندارین، گل مگنولیا، هلو و گلابی است. نت ابتدایی از آنجا که بیشتر از دنیای مرکبات الهام گرفته شده نمادی از ملایمت و انرژی بخشی بسیار است.

 

همچنین این ترکیب میوه‌ای مرکباتی در نت ابتدایی ادکلن جادور به آن قدرت پخش بوی خارق‌العاده‌ای خواهد بخشید که نمادی از ظرافت و جذابیت نیز هست و هارمونی خاصی با شخصیت‌ برجسته استفاده کننده این عطر یعنی کیت وینسلت رقم می‌زند.

 

ادکلن جادور در نت میانی خود ترکیبی از رایحه‌های گلی و میوه‌ای عرضه می‌کند که شامل گل فریسیا، گل یاس، گل برف، گل ارکیده، گل محمدی، گل مریم، گل بنفشه و آلو است.

 

نت میانی رایحه‌ای ملایم و دل انگیز با خود به دنبال دارد که حسی جادویی و مدهوش کننده را در اطرافیان به وجود خواهد آورد.

 

اما نت پایانی ادکلن جادور که آمیخته‌ای از رایحه گلی و دنیای شرق است و از مشک، توت سیاه، وانیل، درخت سدر و گیاه تاج خروس به وجود آمده است نت پایانی هم ترکیبی خلاقانه و نوآورانه برای ایجاد یک عطر کلاسیک

 

و در عین حال مدرن است که رایحه تند و اسرارآمیز شرقی را به ملایمت رایحه گل‌های بهاری نواخته است و در اصل نمادی از یک زن اصیل و با ظرافت در دنیایی مدرن می‌باشد، دقیقا همان چیزی که ما از کیت وینسلت در ذهن خود به یاد می‌آوریم.

 

ادوتویلت مردانه پور هوم ورساچه

ادوتویلت مردانه پور هوم، شاهکاری عرضه شده به دنیای عطر توسط عطار مشهور ایتالیایی آلبرتو موریلاس، از برند ایتالیایی ورساچه است که رایحه‌ای خنک، قدرتمند و گیرا دارد.

 

این ادوتویلت خاص مردانه در سال 2008 توسط برند ایتالیایی ورساچه عرضه و به سرعت به یک ادوتویلت نام آور و خاص تبدیل شد.

 

راد استوارت، این اسطوره ماورایی دنیای راک اند رول که طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به سبب شخصیت و توانایی خود جلب کرده است، ادوتویلت مردانه پور هوم را به عنوان عطر محبوب خود معرفی کرده است.

 

جذابیت این عطر از همان لحظات ابتدایی با دیدن بطری شیشه‌ای آن به بیننده القا می‌شود. بطری این عطر الهامی از تلفیق دنیای باستان و مدرن است.

 

یک بطری تراش خورده مستطیلی شکل مدرن، منقش به چهره اسطوره یونانی مدوسا؛ زنی قدرتمند با موهایی از جنس مار است که هرکس به چشمانش خیره می‌شد را به سنگ مبدل می‌ساخت.

 

ادو تویلت پور هوم ورساچه الهام گرفته از جایگاه مرد و ذات قدرتمند و مصمم آن است که این الهام در بطری و محتویات عطر به خوبی نمایان است.

 

دوناتلا ورساچه این عطر را به رنگ آبی که نشانی از معنویت و قدرت لایتناهی ‌است طراحی و عرضه کرد. نت ابتدایی ادوتویلت مردانه پور هوم ترکیبی از رایحه مرکباتی گلی ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج و گل رز است که به این سبب پخش بوی خارق‌العاده‌ای را با خود به همراه خواهد داشت،

 

به علاوه وجود رایحه تند، گرم و گیرای بهار نارنج در ترکیب با نت گرم و شرقی پایانی، خط بوی خارق‌العاده‌ای را به ادو تویلت پور هوم می‌بخشد. و پس از استفاده از این عطر ورساچه، در هر محلی که بروید رایحه خوشایندی از شما تا دقایقی به جا خواهد ماند که موجب ماندگاری یاد و خاطر شما در اذهان و درخشیدنتان می‌شود.

 

نت میانی ادو تویلت پور هوم اما ترکیبی از رایحه گل و ادویه است و از سدر، گل شمعدانی، سنبل و سالویا اسکلاریا تشکیل شده است که رایحه‌ای ملایم و گیرا را در ادو تویلت پور هوم به وجود خواهد آورد و حسی سحرآمیز را در شما خلق می‌کند.

 

اما نت پایانی و اساس ادوتویلت مردانه پور هوم یک ترکیب چوبی شرقی از رایحه مقدس و شرقی مشک، کهربا این تحفه درخشان دنیای شرق و دانه تونکا است که حسی سبز و چوبی را با رایحه شرقی ترکیب می‌کند و عطری گس و گرم را به این ادوتویلت خنک می‌بخشد.

 

طبع ادو تویلت پور هوم ورساچه به طور کلی خنک و انرژی بخش است و عطری برای روزهای گرم و پر جنب و جوش فصل‌های بهار و تابستان به شمار می‌رود.از طرفی این عطر در دسته ادوتویت‌ها قرار می‌گیرد و از درصد بالایی الکل برخوردار است که این امر قدرت پخش بوی شگفت انگیزی را به آن می‌بخشد.

 

ادوتویلت مردانه ساواج دیور

ادوتویلت مردانه ساواج توسط عطار سرشناس فرانسوا دماشی طراحی و در سال 2015 توسط برند فرانسوی دیور به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

 

فرانسوا داماشی عطار این ادوتویلت در نقل قولی قید می‌کند که:

« من برای خلق ساواج تصمیم گرفتم از مفهوم مرد به عنوان آغازگاه استفاده کنم.پس به روح نیرومند و تردید ناپذیر مردانگی روی آوردم. همچون تصویر مردی که از محدودیت‌های زمانه و مدهای رایج فراتر می‌رود.»

 

طراحی هنرمندانه شیشه ادوتویلت ساواج نیز کاری چشم نواز و بی‌بدیل است و در عین سادگی یادآور اصالت و قدرت می‌باشد. رنگ شیشه این عطر مشکی است که نمادی از قدرت و تندی این ادوتویلت به شمار می‌رود.

 

ادوتویلت ساواج الهام گرفته از نسخه اصلی دیور ساواج است که در سال 1996 به بازار عرضه شده و در طراحی شیشه جدید این عطر در پایین بطری شاهد قرار گیری سه خط موازی هستیم که علاوه بر اینکه نمادی از نوآوری خلاقانه و قدرت بی‌انتهاست، این عطر را از نسخه قدیمی آن متمایز خواهد کرد.

 

معروف‌ترین عطرهای بازیگران هالیوودی

 

ادو تویلت مردانه ساواج ترکیبی مرکباتی و جسورانه برای مردان کلاسیک و اصیل در دنیای مدرن است که سرآغاز یک تغییر و انقلاب در ترکیب عطرهای مردانه به شمار می‌آید و از همان ابتدای تولید و عرضه مورد استقبال بسیاری از چهره‌های شاخص اجتماع قرار گرفت.

 

چهره تبلیغاتی ادوتویلت مردانه ساواج از برند دیور بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی جانی دپ بود که به خوبی در عرضه این انقلاب دنیای عطر موفق عمل کرد و توانست این ادوتویلت خارق‌العاده را به دنیا معرفی و عرضه کند.

 

عطر ساواج مورد استفاده بسیاری از چهره‌های معروف هالیوودی قرار می‌گیرد که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به زوروی دنیای هالیوود یعنی آنتونیو باندراس اشاره کرد که با نقش آفرینی خارق‌العاده و بی‌نقصش در نقش اسطوره‌ای زورو، محبوبیت بسیاری را در بین تمام نسل‌ها از آن خود کرده است.

 

ادو تویلت ساواج از برند دیور در نت ابتدایی خود ترکیبی نوآورانه از رایحه گرم ادویه‌ای و خنک مرکباتی متشکل از فلفل و ترنج به کار برده که آمیزه‌ای از گرمای دنیای شرق را با ترکیب خنک و نشاط آور ترنج به ارمغان می‌آورد.

 

در نت میانی ادوتویلت ساواج شاهد در هم پیچیدن رایحه‌های گلی و ادویه‌ای هستیم که شامل نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان است که بویی گرم و تند را به مشام می‌رساند و نماد گرما، قدرت و نفوذ است.

 

نت پایانی و اساس تشکیل ادوتویلت ساواج شامل ترکیب رایحه شرقی و ادویه‌ای است و شامل سدر که رایحه‌ای ترکیبی تند و خنک از ادویه‌جات شرقی است، آمبروکسان که به آن عنبر نهنگ هم شناخته می‌شود و یک تحفه بی‌بدیل در دنیای عطر و ادکلن به شمار می‌رود و بویی گرم و تند را به عطر می‌بخشد و در آخر لابدانیوم که صمغ یا رزین قهوه‌ای رنگی به دست آمده از بوته گل آفتابی است و رایحه‌ای چوبی شرقی را با خود به همراه می‌آورد.

 

این ترکیب سه گانه اعجاب انگیز با قرار گیری در کنار نت میانی و ابتدایی ادوتویلت مردانه ساواج، طلسمی سلطنتی و بی‌بدیل را در دنیای عطر خلق می‌کنند که هرکسی را مدهوش خواهد کرد.

 

ادوتویلت مردانه ساواج طبعی خنک و نشاط آور دارد و در دسته عطرهای کلاسیک و سلطنتی قرار می‌گیرد و همچنین به سبب رایحه خنک خود بیشتر مناسب روزهای گرم و پر فعالیت می‌باشد.