وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 مورد از مهمترین نکات در خرید ویلای لوکس در شمال

10 مورد از مهمترین نکات در خرید ویلای لوکس در شمال

10 مورد از مهمترین نکات در خرید ویلای لوکس در شمال

 

اگر برای خرید ویلای لوکس در شمال به دنبال بهترین ها هستید این مقاله را از دست ندهید!

 

در این مقاله 10 نکته مهم در خرید ویلا را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده‌ایم که با رعایت آن ها، بتوانید بهترین ویلای لوکس در شمال را خریداری کنید.

 

پس این مقاله را از دست ندهید!

 

10 مورد از مهمترین نکات در خرید ویلای لوکس در شمال

 

راز خرید شماره 10: پول خود را در جایی که هست نگه دارید!

در خرید ویلای لوکس در شمال کار عاقلانه‌ای نیست که سه تا شش ماه قبل از خرید خانه جدید، خرید های بزرگ انجام دهید یا پول خود را جابه جا کنید. شما نمی خواهید با نمایه اعتباری خود شانس بزرگی داشته باشید.

 

وام دهندگان باید ببینند که شما قابل اعتماد هستید و آن ها یک دنباله کاغذ کامل می خواهند تا بتوانند بهترین وام ممکن را برای شما دریافت کنند.

 

اگر کارت ‌های اعتباری جدید باز کنید، بدهی ‌های زیادی جمع کنید یا اقلام زیادی را خریداری کنید، در گرفتن وام برای خرید ویلای لوکس در شمال مشکل خواهید داشت.

 

راز خرید شماره 9: برای وام خانه خود از قبل تأییدیه بگیرید

اگر قصد خرید ویلای لوکس در شمال را دارید از قبل برای گرفتن وام اقدام کنید. تفاوت زیادی بین خریدار واجد شرایط بودن و خریداری که وام مسکن از پیش تأیید شده دارد، وجود دارد. هر کسی می تواند واجد شرایط لازم برای وام باشد.

 

دریافت پیش تایید به این معنی است که وام دهنده تمام اطلاعات مالی شما را بررسی کرده و به شما اطلاع داده است که چقدر می توانید هزینه کنید و چقدر برای خرید ویلای لوکس در شمال به شما وام می دهد.

 

از قبل تایید شده، در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند، بنابراین شما به دنبال خانه هایی که نمی توانید آن را بخرید، نگردید. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا برای بهترین معامله و بهترین نرخ بهره خرید کنید.

 

تحقیق خود را برای خرید ویلای لوکس در شمال انجام دهید: در مورد هزینه های ناخواسته، هزینه های پردازش یا امتیازات اطلاعات کسب کنید و مطمئن شوید که هیچ هزینه پنهانی در وام وجود ندارد.

 

خرید راز شماره 8: از اختلافات مرزی اجتناب کنید

در خرید ویلای لوکس در شمال بسیار ضروری است که یک نظرسنجی در مورد ملک خود انجام دهید تا بدانید دقیقاً چه چیزی می خرید.

 

دانستن اینکه خطوط ملک شما دقیقاً کجا است ممکن است شما را از اختلاف احتمالی با همسایگان خود نجات دهد.

 

همچنین، مالیات بر دارایی شما احتمالاً بر اساس میزان دارایی شما است، بنابراین بهتر است نقشه دقیقی تهیه کنید.

 

خرید ویلا در شمال

 

راز خرید شماره 7: سعی نکنید زمان بازار را تعیین کنید

در تلاش برای تعیین زمان بازار و کشف بهترین زمان برای خرید ویلای لوکس در شمال وسواس نباشید. تلاش برای پیش بینی بازار مسکن غیرممکن است.

 

بهترین زمان برای خرید ویلای لوکس در شمال زمانی است که خانه عالی خود را پیدا کنید و بتوانید هزینه های آن را بپردازید.

 

املاک و مستغلات چرخه‌ای است، بالا می رود و پایین می آید و دوباره بالا می رود. بنابراین، اگر سعی کنید برای زمان مناسب منتظر بمانید، احتمالاً از دست خواهید داد.

 

خرید راز شماره 6: بزرگتر همیشه بهتر نیست

وقتی صحبت از خرید ویلای لوکس در شمال می شود؛ همه به سمت بزرگترین و زیباترین خانه در بلوک کشیده می شوند.

 

اما وقتی صحبت از خانه ها می شود معمولاً بزرگتر بهتر نیست. یک ضرب المثل قدیمی در املاک و مستغلات وجود دارد که می گوید بزرگترین و بهترین خانه را در بلوک نخرید.

 

راز خرید شماره 5: در خرید ویلای شمال همه هزینه ها را در نظر بگیرید

در خرید ویلای لوکس در شمال باید از سایر هزینه ها مانند مالیات بر دارایی، آب و برق و حقوق صاحبان خانه نیز آگاه باشند.

 

صاحبان خانه های جدید همچنین باید برای پرداخت هزینه های تعمیرات، نگهداری و افزایش احتمالی مالیات بر دارایی آماده باشند.

 

راز خرید شماره 4: شما در حال خرید خانه هستید – نه قرار ملاقات با آن

خرید ویلای لوکس در شمال بر اساس احساسات فقط قلب شما را می شکند. اگر عاشق چیزی شوید، ممکن است تصمیمات مالی بسیار بدی بگیرید.

 

تفاوت زیادی بین احساسات و غرایز شما وجود دارد. همراهی با غریزه به این معنی است که می‌دانید ویلایی لوکس در شمال عالی با قیمت مناسب می‌گیرید.

 

همراهی با احساسات خود وسواس به رنگ رنگ یا حیاط خلوت است.

 

راز خرید شماره 3: به خانه خود حالتی فیزیکی بدهید

برای خرید ویلای لوکس در شمال یک بازرس خانه استخدام کنید. تنها مسئولیت بازرس خانه این است که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در مورد خرید یا عدم خرید تصمیم بگیرید.

 

این واقعاً تنها راه برای دریافت نظر شخص ثالث بی طرفانه است.

 

خرید راز شماره 2: علم مخفی مناقصه

در خرید ویلای لوکس در شمال پیشنهاد افتتاحیه شما باید بر اساس دو چیز باشد: آنچه که می توانید از عهده آن برآیید (زیرا نمی خواهید از خود پیشی بگیرید) و آنچه واقعاً معتقدید ملک ارزش دارد.

 

پیشنهاد افتتاحیه خود را چیزی بسازید که منصفانه و معقول باشد و به طور کامل فروشنده را آزار ندهد. بسیاری از مردم فکر می کنند که باید اولین بار که پیشنهادی ارائه می دهند، پایین بیایند.

 

همه چیز بستگی به این دارد که بازار در آن زمان چه می کند. شما باید نگاه کنید که خانه های دیگر در آن محله برای چه چیزی رفته اند و می خواهید میانگین قیمت هر فوت مربع را بدست آورید.

 

نکات خرید ویلای لاکچری در شمال

 

راز خرید شماره 1: محله را ساکت کنید

قبل از خرید ویلای لوکس در شمال، زمین را دریافت کنید – صبح ظهر و شب رها کنید. بسیاری از خریداران خانه کاملاً مضطرب شده اند زیرا فکر می کردند خانه عالی را پیدا کرده اند، اما متوجه می شوند که محله برای آنها مناسب نیست.

 

در تمام ساعات روز در کنار خانه رانندگی کنید تا ببینید در محله چه اتفاقی می افتد. رفت و آمد منظم خود را از خانه انجام دهید تا مطمئن شوید که چیزی است که می توانید روزانه با آن کنار بیایید.

 

از فاصله آن تا نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی و سایر خدمات مطلع شوید. حتی اگر بچه ندارید، در مورد مدارس تحقیق کنید زیرا ارزش ویلای لوکس شما را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار می دهد.

 

اگر خانه ای را در یک منطقه مدرسه خوب در مقابل منطقه مدرسه بد حتی در همان شهر خریداری کنید، ارزش آن می تواند تا 20 درصد تحت تأثیر قرار گیرد.

 

مطالعه بیشتر :

 

خرید ویلا در شمال

https://gillim.ir/property-type/villa/

 

خرید زمین در شمال

https://gillim.ir/property-type/land/