وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

موش دوخته شده در لباس زنانه برند معروف +عکس

موش دوخته شده در لباس زنانه برند معروف +عکس

موش دوخته شده در لباس زنانه برند معروف

 

زن جوان و شیک پوش که از پوشیدن یک لباس مارک گران قیمت در محل کارش خوشحال بود نمیدانست با چه کابوسی روبرو میشود ! به گزارش ایران ناز یک زن جوان و زیبا  با مسئله ی هولناکی در لباس مورد علاقه اش روبرو شد .ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز یک زن نیویورکی لاشه یک موش را در آستر لباس جدیدی که از یک برند معروف پوشاک خریداری کرده بود، پیدا کرد.

 

زن نیویورکی مدعی شده است که یک موش در داخل آستر لباس جدیدش دوخته شده است.بر اساس گزارش دیلی‌تلگراف، «کیلی فیسل»(Cailey Fiesel) از دیدن جسد یک موش مرده در داخل لباس جدیدش شوکه شده است.

 

موش دوخته شده در لباس زنانه برند معروف +عکس

این زن جوان که در منهتن زندگی می‌کند، برای این لباس جدید سیاه‌رنگش 40 دلار (یورو 32) هزینه کرده است.وی که لباس جدیدش را از فروشگاه «زارا»(ZARA) در گرینویچ، کانتیکت، در ماه جولای خریداری کرده بود، چند هفته بعد، و در حالی که آن را برای اولین‌بار در محل کارش پوشیده بود متوجه بوی بدی شد که از لباسش به مشام می‌رسد.

 

این بو با وجود اینکه از جایش بلند شده و راه می‌رفت برطرف نمی‌شد تا اینکه لباس را از تن خارج کرد و متوجه دوخته‌شدن یک موش در آستر این لباس شد.وی که از دیدن این ماجرا شوکه شده می‌گوید:”در دادگاه منهتن علیه پوشاک زارا اقامه دعوی کرده است”.

 

این زن جوان 24 ساله می‌گوید:”من احساس می‌کردم چیزی به پای من برخورد می‌کند، اما تصور می‌کردم که رشته‌ای از درز لباس باشد”.سخنگوی «زارا» در این رابطه گفته است که از موضوع اطلاع داریم و در حال بررسی موضوع هستیم. 

 

 

مطالب مرتبط:

 

رشد گوش انسان بالغ در پشت یک موش (عکس)

 

شیک ترین مدل لباس مردانه مارک American Eagle