وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این نوشیدنی بدون رژیم غذایی لاغر شوید

با این نوشیدنی بدون رژیم غذایی لاغر شوید

با این نوشیدنی بدون رژیم غذایی لاغر شوید

 

در تازه ترین دستاورد علمی ، دانشمندان و محققان توانستند نوعی نوشیدنی را بسازند که بدون نیاز به رژیم غذایی ، میتاواند شما را لاغر و پرانرژی نماید ! به گزارش ایران ناز این نوشیدنی در جنگ ها و توسط سربازها نیز به کار میرود . محققان نوشیدنی ساخته اند که بدون تغییر رژیم غذایی، چربی های بدن فرد را می سوزاند و همزمان عملکرد فیزیکی و مغزی او را افزایش می دهد.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از بیزینس اینسایدر، محققان نوشیدنی ساخته اند که بدون رعایت رژیم غذایی چربی های بدن فرد را می سوزاند.

 

با این نوشیدنی بدون رژیم غذایی لاغر شوید

 

این نوشیدنی که از ماده کتوز ساخته شده در اصل از سوی ارتش آمریکا برای افزایش قدرت سربازان در میدان جنگ طراحی شده است. چنین نوشیدنی قدرت فیزیکی و مغزی فرد را می افزاید.

 

به هرحال محققان دانشگاه آکسفورد این نوشیدنی را براساس تحقیقات ۱۰ ساله و با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته اند. اکنون یک استارت آپ در سانفرانسیسکو نسخه تجاری این نوشیدنی را به نام keto in a bottle عرضه کرده است. نوشیدنی مذکور از «کتون استر» خالص تهیه می شود.

 

این نوشیدنی در حالی عرضه می شود که برخی محققان معتقدند رژیم های غذایی کم کربوهیدرات خطر ابتلا به سرطان و بیماری قلبی را می افزایند.

 

از سوی دیگر محققان معقتدند این نوشیدنی را می توان «ماده مغذی چهارم» نیز نامید زیرا با روشی متفاوت از کربوهیدرات و پروتئین، انرژی بدن انسان را می افزاید. به عبارت دیگر این نوشیدنی عملکرد فرد را بهبود می دهد اما محرک های آن مانند کافئین در بدن انسان عمل نمی کنند.

 

۲.۲ انس از نوشیدنی حدود ۱۲۰ کالری دارد که هم اندازه انرژی یک موز رسیده است اما جالب آنکه در آن چربی، پروتئین یا کربوهیدرات وجود ندارد.