وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

هم بازی شدن دو بازیگر موفق و خوش نام سینمای ایران به گزارش ایران ناز فیلم سینمایی طلا و مس فیلم موفقی به کارگردانی همایون اسعدیان بود که در بیست و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد و نگار جواهریان برای این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کند.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

یکی دیگر از بازیگران جوانی که در فیلم سینمایی طلا و مس در نقشی متفاوت درخشید سحر دولتشاهی بود که در کنار بهروز شعیبی و نگار جواهریان توانست نقش خوبی را هرچند کوتاه در این فیلم همایون اسعدیان ایفا کند.سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان و نگار جواهریان همسر فعلی رامبد جوان است که هر دو در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصه داستان فیلم سینمایی طلا و مس :

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

سید رضا (بهروز شعیبی)، روحانی جوانی است که به همراه همسرش- زهرا سادات( نگار جواهریان)- و دو فرزند خردسالش به تهران می آید تا در یک کلاس اخلاق شرکت کند. آن دو می خواهند زندگی آرام و ساده شان را با تمام مشکلات موجود در تهران آغاز کنند که بیماری زهرا سادات شدت می گیرد و سیدرضا ناگزیربه بستری کردن او در بیمارستان می شود.

 

زهرا سادات به بیماری ام.اس مبتلا شده است؛ اما این تنها مشکل سیدرضا نیست. او باید از این پس هم به کارهای تحصیلش در حوزه بپردازد و هم این که کارهای خانه را بر عهده بگیرد. او با نزدیک شدن به دو فرزندش و نیز با هر زحمتی که هست، خود را به شرایط موجود عادت می دهد.

 

سیدرضا برای تأمین هزینه های زندگی ناگزیر می شود که حتی به قالی بافی نیز روی بیاورد. زهرا سادات پس از اندکی بهبودی به خانه باز می گردد. اما دیگر توان ایستادن روی پاهایش را ندارد. همین موضوع زهراسادات را تا مرز فروپاشی ذهنی پیش می برد؛ به طوری که کشمکش ها و جدال هایی میان او و سیدرضا پیش می آید.

 

حتی زهرا سادات پیشنهاد می کند که سیدرضا زن دوم اختیار کند. اما در پایان سیدرضا نمی پذیرد و بودن در کنار زهراسادات را ترجیح می دهد؛ این در حالی است که چشمان سیدرضا در اثر فشار کار مداوم روز به روز ضعیف تر می شود. اما او کماکان به آینده زندگی ساده اش امیدوار است.

 

بازیگران فیلم سینمایی طلا و مس :

بهروز شعیبی ، نگار جواهریان ، سحر دولتشاهی ، عبدالرضا رادمنش ، جواد عزتی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی طلا و مس هستند.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

نگار جواهریان :
نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. به گفته خودش، او بازیگر ی را از 14-13سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوان ان می رفت یادگرفت و در 15سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد.

 

نگار جواهریان بازیگر ی است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

سحر دولتشاهی :

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگر ِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

 

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید و سرانجام رنگ حقیقت به خود گرفت . این زوج هنرمند در بهمن 93 از هم جدا شدند و هرکدام زندگی مستقلی را در پیش گرفتند. سال 93 برای سحر دولتشاهی با وجود پرکار بودن در سینما و تلویزیون در عرصه زندگی خصوصی سالی پر از تنهایی بود.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

نگار جواهریان و سحر دولتشاهی هر دو از همسران رامبد جوان هستند که این مجری سرشناس بعد از جدایی از سحر دولتشاهی با نگار جواهریان ازدواج کرد. رامبد جوان در 36 سالگی در 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در 1393 از وی جدا شد.در حالی که مدتی از جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی میگذشت زمزمه هایی از حضور نگار جواهریان در زندگی رامبد جوان شنیده میشد که این خبر توسط آقای مجری تایید شد.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)

 

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی ، خندوانه بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال 94 از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه ، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

 

همبازی شدن همسر قبلی و فعلی رامبد جوان (عکس)