وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

 

این مرد خوش اشتها و هوس باز تايلندي 120 همسر دارد که همگی آنها از وجود هم با خبر ميباشند و به خوبي با اين مرد در زندگي کنار آمده اند و حتی وی را دوست دارند. این مرد هوس باز تايلندی 120 زن را به همسري انتخاب نموده است.

 

به گزارش ایران ناز این مرد هم زمان با همه اين زن ها ارتباط جنسي داشته است در ادامه تصاویر و جزئيات بيشتر از زندگی و ارتباط جنسی هم زمان این مرد هوس باز با 120 همسرش را خواهيد ديد.

 

مرد هوس باز چند همسري در تايلند غيرقانوني هست ولي اين موضوع باعث نشده که این مرد تايلندي 120 همسر و 28 فرزند نداشته باشد يکي ديگر از نکات غير معمول در مورد او اين هست که تمام زنان وي از اين موضوع آگاهي داشته و به نظر نمي‌رسد مشکلي با اين روند داشته باشند.

 

مرد هوس باز تامبان پراسرت اخيرا پس از آنکه خبرنگاران از يک منبع ناشناس در مورد او با خبر شدند، از روي ناچاري اعتراف کرد که به صورت غيرقانوني با بيش از 100 زن ازدواج کرده هست.

 

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

 

اين مرد هوس باز 58 ساله که رئيس منطقه اي در 90 کيلومتري شهر بانکوک هست و يک تجارت پيروز در اساس توليد و ساز دارد اخيرا از تعدادي خبرنگار در منزل اش پذيرايي کرده و حقايقي از زندگي خانوادگي اش را براي انها افشا کرده هست.

 

مرد هوس باز با 120 همسرش که به صورت غير قانوني در تايلند زندگي مي‌نمايد اين مرد هوس باز مي‌گويد دوست دارد مجدد ازدواج نمايد و زنان بيشتري داشته باشد او 17 سال هست که در حال ازدواج کردن و بر قراري ارتباط جنسي با دختران باکره ميباشد.

 

وقتي از او سوال شد که آيا حقيقت دارد وي در سراسر کشور بيشتر از 100 همسر دارد، در جواب گفت: بله من 120 همسر و 28 پسر و دختر دارم. گرچه اين رقم قابل دقت در عرض چند سال قبل حاصل نشده است. این مرد هوس باز تیلندی به خبرنگاران گفت که از جواني و وقتي فقط 17 سال داشتم شروع به ازدواج هاي مکرر کردم.

 

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

 

همسر اولم يک يا دو سال کوچکتر از من بود و ماصاحب سه فرزند شديم. پس از آن من با زنان بيشتري ازدواج کردم. بيشتر انها زنان جواني بودند که زير 20 سال سن داشتند، البته چون من بزرگتر دوست نداشتم چون بيشتر بحث ميکردند.

 

من پيمان کار ساختمان هستم، هرجا که خانه جدیدی مي ساختم با یک زن ازدواج ميکردم و زندگی جدیدی با وی در همان خانه شروع میکردم. من همه همسران خود را دوست دارم و آن ها هم مرا دوست دارند.

 

همسران این مرد در نقاط محتلف کشور تايلند

این مرد تایلندی قبل از ازدواج با هر زن جدید به او ميگويد که قبلا چندين بار ازدواج کرده و به بقيه نيزمي گويد که تصميم به ازدواج جدید دارد. 22 تن از فرزندان او در نزديکي منزل او زندگي ميکنند و بقيه انها در نقاط گوناگون تايلند ميباشند.

 

اين مرد چند زنه تايلندي مي‌گويد: من مي‌گويم همسر جديدي داردم هيچ کس مشکلي ندارد. همه ي انها اين اوضاع را قبول کردند و بحثي به وجود نمي‌آيد. من به همه ي آن ها احترام مي‌گذارم.

 

در هر مورد از والدين آن ها براي ازدواج بر طبق آداب و سنت مرسوم اجازه ميگيرم. تمام ازدواج ها دريک مراسم مفيد و مناسب صورت گرفته است.

 

همخوابی و زندگی همزمان این مرد با 120 زن!! (عکس)

اين مرد تمام ازدواج هاي خود را با همه مراسمات سنتي معمول برگزار کرده هست

 

پشتيباني مالی کامل این مرد تایلندی از همه همسرانش

مراقبت از 120 همسر و 28 فرزند براي پراسورت هرگز مشکلي نداشته است چرا که براي خانواده هاي متعدد خود تمام احتياجات را برآورده مي‌کند و اگر همسران او از خود منزل اي نداشته باشند، براي آن ها مي سازد.

 

ديدني هست که در تمام طول گفت و گو خبرنگارانِ تايلندي با تامبان پراسرت تازه ترين همسر او که فون نام دارد و 27 ساله است در کنار او نشسته بود و به نظر نمي‌رسيد از افشاگري هاي او شوکه شده باشد.