وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

 

به گزارش ایران ناز آهنگ جدید امیر حسین مقصود لو مشهور به تتلو با نام خانم وزیری سرو صدای زیادی کرده است . این آهنگ با محتوایی سراسر فحاشی و یا حرفهای جنسی به سبک کوچه بازاری خوانده شده است .اين روزها با حاشيه سازي جديد تتلو، آهنگ خانم وزيري او بر سر زبان ها افتاده است در اين مطلب از ایران ناز به بررسي ماجراي آهنگ خانم وزيري تتلو خواهيم پرداخت.

 

تيتربرتر: مدتي است که تتلو آهنگي پر از ابتذال و فحاشي به نام خانم وزيري منتشر کرده است در آهنگ خانم وزيري که تتلو آن را ساخته و اجرا کرده است شخصي به نام خانوم وزيري را مورد فحاشي و توهين قرار مي دهد.در ادامه با ماجراي آهنگ خانم وزيري تتلو بيشتر آشنا خواهيم شد.

 

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

 

ماجراي آهنگ خانم وزيري تتلو به خاطرات زندان او در ايران باز ميگردد. به گفته تتلو وقتي که او در زندان بوده (به دليل توهين و فحاشي به بازپرس بيژن قاسم زاده) يکي از زندانيان شاکي به نام خانم وزيري داشته که همبند تتلو هرچقد تلاش کرده بود که رضايتش را بگيرد اما خانوم وزيري به او رضايت نداده بود.و به همين علت در زندان در مورد خانوم وزيري که به يک زنداني رضايت نميداده اهنگ کوچه بازاري ميخواندند.

 

تتلو هم آهنگ خانم وزيري را به ياد خاطرات زندان و به صورت کوچه بازاري و شاد اجرا کرده است تا به گفته خودش تلخي کارهاي قبلي را بگيرد.

 

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

 

بايد منتظر ماند و ديد آهنگ تتلو به نام اميرتتلو که اخرين کار البوم است چطور خواهد بود. گفته ميشود آهنگ جديد تتلو با نام خودش “امير تتو” قرار است به زودي منتشر شود و تتلو گفته که در اين آهنگ از چند چهره معروف همچون ندا ياسي و سحر قريشي نام برده است.

 

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

 

 تتلو در زمانی که ایران بود چندسالي بود که با ترويج حجاب و ارزش‌هاي ديني و تمجيد از رهبر جمهوري اسلامي ايران سعي کرده بود از حواشي فاصله بگيرد و تلاش‌هايي براي دريافت مجوز و فعاليت رسمي هم کرده بود که بي‌نتيجه مانده بود و يک سال پيش از اين بازداشت، در جريان مذاکرات هسته‌اي، ويدئويي منتشر کرد که در آن بر روي عرشه ی يک ناو نظامي ايران از حق ايران براي داشتن انرژي هسته‌اي مي‌خواند.

 

وی سوم شهریور بازداشت شد خبرگزاري فارس با اعلام خبر بازداشت وي نوشت: «يک خواننده به دليل توهين به بازپرس پرونده‌اش بازداشت شد. اميرحسين. م به دليل توهين به قاضي بيژن قاسم‌زاده، بازپرس پرونده‌اش بازداشت شده‌است. اين خواننده مدتي قبل از آن با تشکيل پرونده قضايي از سوي دادسرا احضار شد. بازپرس پرونده ی اين خواننده، بازپرس قاسم‌زاده بود که اخيراً وي در يک کليپ صوتي توهين‌هاي زشت و زننده‌اي را به اين بازپرس کرده و به همين دليل عصر روز گذشته بازداشت شده‌است.»  تتلو پس از دو ماه بازداشت آزاد شد.

 

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)

 

مي توان گفت زنداني شدن تتلو در سال 95 و ماجراهاي پيش آمده براي هم بندي اش سبب ساخت آهنگ وزيري شد.

 

آهنگ امير تتلو به نام خانم وزيري پر از ابتذال و فحاشي که همچنان طرفداران خود را دارد!تتلو از خواننده هايي بوده که مدتيست به صورت مستقيم در آهنگ هايش به اصطلاحات جنسي اشاره ميکند و از اندام هاي جنسي نام ميبرد! متاسفانه مخاطبان اين آهنگها نوجوانان بوده که ميتواند ضربه مهلکي را به سليقه آنها در موسيقي بزند.

 

ابتذال در موسيقي توسط تتلوها و ساسي مانکنها باعث شده که سليقه نوجوانان به موسيقي تغيير کند اين موضوع را ميتوان به خوبي در ترند شدن آهنگ هاي اين دو نفر ديد.

 

متاسفانه در حال حاضر آهنگ هاي تتلو که از مفهوم شعر هيچگونه سنخيتي با ادبيات و موسيقي ايراني ندارد همچنان طرفداران زيادي در بين نوجوانان و جوانان امروزي دارد.

 

علاوه بر خانواده هاو آموزش پرورش ، صدا و سيما نيز بايد از آگاه سازي نوجوانان و جوانان نسبت به اين ناهنجاريهاي موسيقي کار اموزشي انجام بدهد به خصوص اين روزها که به باتوجه به شيوع بيماري کرونا مدارس از فعاليت افتاده و خانواده ها نيز درگير مشکلات اقتصادي هستند.

 

تتلو نه تنها به محبوبيت نمي‌انديشد بلکه با رفتارهاي ضدفرهنگي و هنجارشکنانه و خلاف عرف، عمدا مسيري غلط را پيش گرفته است. شايد او به عنوان شخصي معمولي در اجتماع آن‌ چنان توجه برانگيز نباشد، اما اين رويه غلط زماني شکلي جدي و خطرناک به خود مي‌گيرد که انبوهي از نوجوانان حال حاضر کشور از او و رفتارهايش تبعيت مي‌کنند و او را الگو قرار مي‌دهند. اشاعه بي‌هويتي، بي‌اعتقادي، استفاده از ادبيات سخيف و الفاظ زننده، استفاده از مواد مخدر و محرک و عادي‌سازي اعتياد تنها برخي از تبعات و آسيب‌هاي طرفداري از امير تتلو است.

 

اينکه برنامه‌هاي لايو امير تتلو به لحاظ تعداد مخاطبان در سطح جهان رکورد مي‌زند، هشداري جدي به مسئولان فرهنگي هنري کشور و والدين نوجوانان و جوانان امروزي‌ست.

 

جدا از تاثير مستقيم آثار ضعيف تتلو بر سطح شعور شنوايي مخاطبان کم سن و سال، شاخص قرار گرفتن آن آثار نازل و سطحي‌اش به  عنوان آثار موسيقايي است؛ آنهم در شرايطي که موسيقي پاپ و عامه‌پسند در کشور وضعيت خوبي ندارد و روز به روز از کيفيت آن کاسته مي‌شود، هشداربرانگيز است.

 

در چنين شرايطي امير تتلو و آثارش قدرت آن را دارند تا ضربه تمام‌کننده را بر سليقه مخاطبان وارد کنند؛ زيرا بايد بپذيريم که او يکي از پرطرفدارترين خوانندگان حال حاضر موسيقي ماست.

 

همه چیز درباره خانم وزیری و تتلو (عکس)