وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

 

ام دی اف پاک چوب را از فروشگاه اینترنتی ای چوب بخواهید. ورق ام ‌دی ‌اف از خرده چوب‌های بازیافتی تولید می‌شود که با چسب و سایر مواد افزودنی صنعتی آن‌ها را به هم چسبانده و در اثر فشار پرس و حرارت به شکل ورق‌های MDF در می‌آورند.

 

سپس این ورق‌ها را به صورت روکش‌دار یا بدون روکش به مشتریان عرضه می‌کنند. ام دی اف پاک چوب از بهترین و با کیفیت‌ترین ورق‌های MDF تولید ایران است.

 

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

 

به طور کلی محصولات این برند به قدری بالا است که علاوه بر عرضه در سراسر کشور به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.

 

از این رو گروه تولیدی ورق ام دی اف ایچوب که برای کیفیت محصولات خود اهمیت بالایی قائل می شود، انواع ام دی اف پاک چوب را به صورت اینترنتی عرضه می کند.

 

در این مطلب علاوه بر آشنایی با مشخصات و کیفیت انواع ورق‌های ام ‌دی ‌اف این برند، با یکی از نمایندگی‌های عرضه انواع ام دی اف پاک‌ چوب نیز آشنا می‌شوید. پس با ما همراه باشید!

 

پاک چوب

انواع محصولات تولید شده در پاک چوب از جمله انواع ورق‌های ام‌دی‌اف این شرکت به دلیل کیفیت بالای خود به سرعت جایگاه مناسبی در بازار ام‌دی‌اف ایران بدست آورده‌اند.

 

روکش‌های ملامینه به کار رفته در MDFهای این برند همگی از برندهای مطرحی هستند که استانداردهای بالایی را برای ساخت محصولات خود رعایت می‌کنند.

 

برای مثال کاغذ ملامینه سفید صابونی که در تولید ورق‌های ام‌دی‌اف کابینت نقش مهمی را ایفا می کند، کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ساخته شده توسط برند پاک ‌چوب از ام‌دی‌اف‌های خام تایلندی ساخته می‌شوند.

 

این محصولات شامل ورق‌های ام‌دی‌اف روکش ملامینه، هایگلاس و صفحه پاک‌ چوب هستند.

 

صفحات کابینت این شرکت با عرض استاندارد 60 سانتی‌متر و طول 4.10 سانتی‌متر عرضه می‌شوند که این محصولات می‌توانند به شکل دو طرف لب گرد یا یک سمت لب گرد باشد.

 

البته لازم به ذکر است که می‌توانید صفحه کابینتی با عرض 65، 70 یا بالاتر را نیز به این شرکت تولیدی سفارش دهید.

 

هایگلاس این برند نیز اندازه‌ای معادل 280 در 122 سانتی‌متر دارد، در حالی که ورق‌های ام‌دی‌اف آن دارای ابعاد 183*366 سانتی‌متر هستند.

 

در ضمن پالت‌های ورق‌های چوبی این شرکت با کاور و سلفون در اختیار شما قرار می‌گیرند. همین‌طور سریال تولید و لوگوی این برند نیز در کنار هر ورق ام‌دی‌اف چاپ می‌شود.

 

محصولات این شرکت در چند سال اخیر تنوع زیادی داشته اند و برند پاک چوب، طرح سنگ و طرح چوب را نیز به ورق‌های MDF رنگی خود اضافه کرده است.

 

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

 

عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

کیفیت بالای ورق‌های ام‌ دی‌ اف به دلیل کاربرد آن‌ها باید بسیار بالا باشد. همچنین از آنجایی که نمی‌توان این محصولات را به صورت مکرر تعویض کرد، MDF باید طول عمر و دوام زیادی داشته باشد.

 

خوشبختانه در ورق‌های ام‌ دی ‌اف پاک‌ چوب استانداردهای زیادی رعایت شده است و برای ساخت آن‌ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است.

 

همچنین محصولات این برند به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و بهره‌گیری از افرادی با تجربه و دانش فراوان، کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

به طوری که تولیدات پاک‌ چوب به کشورهای دیگر نیز صادر شده و آن را به یک برند بین‌المللی تبدیل کرده‌اند.

 

شما می‌توانید انواع ام ‌دی ‌اف پاک چوب همچون ورق ام‌دی‌اف ملامینه، هایگلاس، صفحات کابینت، ورق MDF و کاغذهای آغشته به رزین را از نمایندگی فروش ایچوب خریداری کنید.

 

طرح و رنگ‌های محصولات این برند در 4 دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

 

● رنگ‌های فانتزی مانند قرمز، زرد، صورتی، نقره‌ای، آبی، سبز چمنی و فسفری.

 

● طرح‌های متالیک و براق مانند طرح کاپوچینو متالیک، طلایی متالیک، سفید متالیک و قهوه‎ای متالیک.

 

● طرح پرطرفدار چوب مانند رنگ چوب بلوط، والابا، کلارک و کانواس.

 

● ورق‌های ام ‌دی ‌اف با طرح‌های خاص شامل پترن های منحصر‌به‌فرد مانند طرح موکت، کروکودیل و پلاسما.

 

پاک چوب | عرضه انواع ام دی اف پاک چوب

 

قیمت ام دی اف پاک چوب را در ایچوب ببینید

محصولات ام ‌دی ‌اف پاک چوب یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار چوب و ورق‌های ام ‌دی‌ اف ایران به شمار می‌روند.

 

گروه بازرگانی ایچوب نیز با عنایت به این موضوع و شناخت دقیق بازار ام ‌دی ‌اف در ایران، نمایندگی فروش محصولات این برند را دریافت کرده است.

 

شما می‌توانید انواع قیمت ورق‌ ام ‌دی‌ اف سفید و سایر رنگ های ساخته شده توسط برترین برندهای ایرانی و خارجی را در وب‌سایت ایچوب مشاهده کنید.

 

مجموعه ایچوب همواره در تلاش است که انواع متنوعی از ورق‌های MDF تولید شده در شرکت پاک ‌چوب را با قیمت مناسب به سراسر ایران ارسال نماید.

 

همچنین بسته‌بندی اصولی و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن نیز از رسالت‌های ما به شمار می‌رود. عرضه انواع ام دی اف پاک چوب در مجموعه ایچوب به صورت تخصصی انجام می شود.

 

همچنین گروه ایچوب آماده ثبت سفارش در حجم بالا و تحویل به موقع آن‌ها به دست شما مشتریان گرامی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید، همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.