وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاربرد و مزایای برچسب pvc

کاربرد و مزایای برچسب pvc

کاربرد و مزایای برچسب pvc

 

برچسب pvc یک برچسب مخصوص لباس است که معمولا روی لباس، کلاه، کفش، روکش بوم، کیف و سویشرت دوخته می‌شود تا شهرت برند را ارتقا دهد.

 

برچسب pvc از لاستیک PVC نرم ساخته شده و برای لباس ارزش بسیار زیادی دارد.

 

کاربرد و مزایای برچسب pvc

 

دور آن دایره‌ای از شیار دوخت وجود دارد که می‌توان از آن برای چاپ لیبل روی لباس استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با نوار چسب دو طرفه به اجسام متصل کرد.

 

در کجا می‌توان از برچسب pvc استفاده کرد؟

لیبل  pvc برای چاپ لیبل روی لباس‌ها معمولا در قسمت بیرونی ژاکت‌ها، تی شرت‌ها و کفش‌های معمولی دوخته می‌شوند.

 

روکش‌های کاپشن، گرمکن و کیف برای شناساندن برند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

شرکت‌های پوشاک معمولا لیبل pvc را با توجه به نام تجاری یا آرم خود می‌سازند.

 

این شرکت‌ها همچنین از برخی ویژگی‌های سازمانی لوگو برای طراحی این برچسب استفاده می‌کند.

 

تفاوت بین PVC  و لیبل معمولی

چاپ لیبل با استفاده از برچسب معمولی شامل یک تکه کاغذ، فیلم پلاستیکی، پارچه، فلز یا مواد دیگر است که به یک ظرف یا محصول با اطلاعات چاپ شده یا نوشته شده در مورد محصول متصل شده و اندازه و سبک آن از نظر مواد و تکنولوژی محدودیت‌های زیادی دارد.

 

برچسب‌های پی وی سی با سایر مواد متفاوت هستند و نسبت به آنها عمر بیشتری دارند.

 

این برچسب مخصوص چاپ لیبل عمدتا به طور مستقیم روی لباس دوخته می‌شود، اگرچه تعدادی از آنها روی محصول یا بسته بندی قرار می‌گیرند.

 

با توجه به مزایای تکنولوژیکی، سبک گرافیکی این محصول محدودیتی ندارد.

 

الگوهای برجسته دوبعدی یا گرافیک‌های سه بعدی را می‌توان برای آن استفاده کرد.

 

کاربرد لیبل pvc

 

کاربرد و مزایای برچسب pvc

 

برچسب‌ها کاربردهای زیادی دارند، از جمله ارائه اطلاعات در مورد منبع محصول، سازنده (مانند نام تجاری)، استفاده و ماندگاری.

 

روش‌های تولید و ضمائم بسته بندی محصولات مختلف با هم تفاوت دارد و امکان دارد هر کدام از آنها از استانداردهای بین‌المللی شناخته شده متفاوتی تبعیت کنند.

 

لیبل پی وی سی به دلیل خاص بودن جنس آن در مقایسه با کاغذ می‌تواند برای پوشاک، کفش، کلاه و کیف استفاده شود. البته می‌توان از آن برای بسته بندی محصولات نیز استفاده کرد.

 

وظیفه اصلی آن ترویج نام تجاری و ایجاد تصویر برند در نظر گرفته می‌شود.

 

سازنده همچنین یک کد QR بر روی برچسب ارائه می‌دهد تا فروشنده کد را اسکن و صحت نام تجاری را شناسایی کند.

 

مزایای این لیبل

چرا چاپ لیبل PVC  برای لباس مناسب است؟ این محصول از لاستیک نرم ساخته شده و بافت بسیار نرمی دارد. از طریق فرآیند ریزش لاستیک، رنگ را به الگو تزریق می‌کنند تا محو نشود و از فرم خارج نشود.

 

بیشتر برچسب‌های پی وی سی روی لباس‌ها دوخته می‌شود. اگر مشتریان از برچسب‌های لباسی که می‌خرند خوششان نمی‌آید، می‌توانند به راحتی برچسب‌ها را با بریدن دوخت توسط خودشان جدا کنند.

 

برچسب PVC با تکنولوژی محدود نمی‌شود. انواع سبک‌ها و اندازه‌ها را می‌توان برای آن سفارشی کرد، از جمله برچسب درخشان شفاف و لیبل شیشه ای.

 

این محصول غیر سمی است، عمر طولانی و هزینه تولید بسیار ارزانی دارد. برچسب‌های پی وی سی می‌توانند جزء لوازم جانبی و تزئینات روی لباس محسوب شوند. بنابراین ارزش زیادی در بازار دارد.

 

معایب لیبل PVC

اگرچه برچسب PVC مزایای زیادی دارد، اما به این معنی نیست که یک محصول کامل در نظر گرفته شود. این محصول با برچسب فلزی که می‌تواند درازمدت در معرض نور خورشید قرار گیرد و آسیبی نبیند، تفاوت دارد.

 

این وسیله در برابر دمای بالا مقاوم نیست، بنابراین برای محصولات با دمای بالا یا در محیط‌های با دمای بالا مناسب نخواهد بود.

 

اگر تولید کننده لباس هستید و باید تعداد زیادی برچسب لباس را سفارشی کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم برچسب PVC را انتخاب کنید.

 

تولیدکنندگان برتر این نوع لیبل از جمله شرکت چاپ رفاه بر اساس تقاضای مشتری برچسب‌های آن را با بهترین و بالاترین میزان کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

 

کلام آخر

شرکت چاپ رفاه از مراکز پیشرو در زمینه تولید و ارائه انواع لیبل از قبیل برچسب شیشه ای، برچسب ترانسپرنت، لیبل صدفی  و لیبل pvcمحسوب می‌شود که نیاز کسب و کارهای مختلف را به این محصول به طور کامل تامین می‌کند.

 

ما در زمینه سفارش آنلاین چاپ لیبل بر اساس درخواست مشتری فعالیت چشمگیری داریم و تلاش خود را برای ارائه محصولی با کیفیت در زمینه‌های مختلف از جمله لیبل شیشه ای، لیبل ترانسپرنت،لیبل شیت، برچسب رول، برچسب  pvcو برچسب صدفی به کار می‌گیریم.