وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار خطرناک این خانم هنگام سوار شدن به هواپیما

کار خطرناک این خانم هنگام سوار شدن به هواپیما

کار خطرناک این خانم هنگام سوار شدن به هواپیما

 

کار خطرناک کردن ربطی به سن و سال ندارد برای هفتمین بار، طی دو سال گذشته یک شخص چینی تلاش می کند تا یک مشت سکه را درون موتور هواپیما بریزد، تا شانس بیاورد. در روز دوشنبه، یک زن 66 ساله به نام “وانگ در حالی که مشغول پرتاب 6 سکه در درون موتور هواپیمای تیانجین بود تا سفر ایمنی داشته باشد، دستگیر شد.

 

خوشبختانه قبل از اینکه سکه ها به موتور چند میلیارد دلاری آسیب بزنند، کارگران فرودگاه متوجه آن شدند.طی یک اعلامیه ای از آنها خواسته شد هر کسی این کار را کرده است خودش را معرفی کند، اما وانگ از این کار سر باز زد و سرانجام توسط دوربین های امنیتی شناسایی شد ؛

 

زن در داخل فرودگاهی واقع در پایتخت مغولستان دستگیر شد و به مدت 10 روز تحت بازجویی های اداری قرار گرفت. مسافران مجبور شدند که به هواپیمای دیگر منتقل شوند و پرواز آنها به شهر چیفنگ، دو ساعت به تاخیر افتاد.

 

کار خطرناک این خانم هنگام سوار شدن به هواپیما

 

به گزارش ایران ناز این حادثه فقط یک ماه بعد از زمانی رخ داد، که مردی 31 ساله در حال انداختن سکه به موتور هواپیما خط هوایی هینان، برای سلامتی خود و خانواده اش دستگیر شد ، او از شکاف باریک بین موتور هواپیما، 3 سکه به درون آن انداخت و این اتفاق باعث شد که او به مدت 10 روز به زندان برود.

 

در ماه ژانویه، رسانه های چینی منتشر کردند که 2 زن حدودا 20 ساله در فرودگاه بین المللی جینان در استان شاندونگ به دلیل مشابه دستگیر شدند. گزارش ها حاکی از آن است که در سال جاری 7 مورد مشابه که سعی بر انداختن سکه به داخل موتور هواپیما داشتند، ثبت شده است.

 

خوشبختانه تا به حال، تمام تلاش ها برای پرتاب سکه ها به موتورهای هواپیما ناکام بوده است و قطعات فلزی روی زمین فرود آمدند، اما اگر یک شخص موفق به رسیدن سکه ها به هدفش شود، عواقب آن می تواند ویرانگر باشد.

 

“اویانگ جیگ” استاد دانشگاه هوانوردی شهری چین، به شبکه ی آسیای 1 گفت:اگر یک سکه به هسته موتور برسد، می تواند باعث توقف کار موتور در وسط پرواز شود.

 

موتور هواپیماهای مدرن طوری طراحی شده اند که انواع مختلفی از اشیاء خارجی، از آوارهای موجود در نوارهای فرودگاه، پرندگان یا تگرگ را بدون هیچ آسیبی دفع کنند، اما قطعات کوچک فلزی در این لیست قرار ندارند.

 

در بهترین حالت ممکن، آنها باعث آسیب به تیغه فن موتور می شوند و اگر واقعا به موتور وارد شوند، می توانند آسیب فاجعه بار ایجاد کنند به همین دلیل شرکت ها همیشه پروازهای خود را به تاخیر می اندازند تا از عدم وجود چنین اشیایی اطمینان حاصل کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره