وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاهش وزن دختری که نیمار به او تجاوز کرد (عکس)

کاهش وزن دختری که نیمار به او تجاوز کرد (عکس)

کاهش وزن دختری که نیمار به او تجاوز کرد (عکس)

 

موضوع شکایت مدلی که مدعی تجاوز نیمار ستاره فوتبال برزیل به خودش شده , سوژه رسانه ها گردیده است.به گزارش ایران ناز اگر چه نیمار و پدرش این موضوع را رد کرده اند اما انتشار فیلمی از درگیری نیمار و این دختر مدل در یک هتل ,طوفان خبری ایجاد کرد

 

ناجيلا ترينداده مدلي که مدعي است نيمار به او تجاوز کرده درباره شرايط اين روزهايش گفته است ناجيلامیگوید : همه چيز وحشتناک است

 

کاهش وزن دختری که نیمار به او تجاوز کرد (عکس)

 

ناجيلا ترينداده مدل برزيلي از نيمار ستاره پي اس جي به اتهام تجاوز در يک هتل شکايت کرده است.

 

او مي گويد که نمي خواسته اسمش فاش شود، در يک هفته اخير داروهاي ضداسترس مصرف مي کند و در اين يک هفته 10 کيلو از دست داده است.

 

ناجيلا در مصاحبه اي با “دومينگو اسپتاکولار” بيان کرد:”به قانون باور دارم. فکر مي کردم که نام من مخفي خواهد ماند. مطمئن بودم که اسم من مخفي ميماند. هرگز فکر نمي کردم که تصويرم در اينترنت پخش شود و کل دنيا روي سرم خراب شود چون اين يک جرم است.

 

همه چيز وحشتناک است. زندگي من در يک هفته عوض شد. سعي کردم فرياد بزنم اما هيچ کس صدايم را گوش نداد.”

 

کاهش وزن دختری که نیمار به او تجاوز کرد (عکس)

 

ناجيلا در مورد استرس روزهاي اخير پس از لو رفتن هويتش در رسانه ها هم صحبت کرد:”در روزهاي اخير خيلي دارو مصرف کردم. نمي توانم غذا بخورم.در حال حاضر به کمي آرامش نياز دارم. همه چيز برايم خيلي عوض شده است.

 

سعي مي کنم دوباره به زندگي عادي برگردم. دچار سندرم وحشت شده ام. نمي دانم چطور، اما 10 کيلو در يک هفته اخير وزن کم کردم.

 

برخي مي خواهند از ناراحتي من سوء استفاده کنند، من و خانواده ام را دنبال مي کنند. نمي دانم الان برايم خوابيدن بدتر است يا بيدار بودن.”

 

اين مدل که فيلم درگيريش با نيمار در يک هتل جنجال ساز شده، در ادامه بيان کرد:

 

“هر بار اوضاع بيشتر از کنترل خارج مي شوند. مردم به دردهاي من و پسرم احترام نمي گذارند. نمي توانم زندگي عادي خودم را داشته باشم، کار کنم، درس بخوانم و در کنار فرزندم باشم. نمي توانم به نزد روانشناس بروم چرا که برخي من را تعقيب مي کنند.”

 

از سويي ديگر استيونس آلوس، همسر سابق ناجيلا شکايت کرده و مدعي شده که تهديد به مرگ شده است.

 

وي اظهار داشت:”در شبکه هاي اجتماعي به مرگ تهديد شدم. به من مي گويند که اگر نيمار در کوپا آمه ريکا بازي نکند،کشته خواهم شد. پسرم نمي تواند به مدرسه برود. وقتي اسم مادرش را مي شنود، گريه مي کند.”

 

خبر ديگر در مورد اين پرونده جنجالي اين است که دنيلو گارسيا آندراده، وکيل جديد ناجيلا اعلام کرده است که اگر موکلش مدارک جديدي را در اختيارش قرار ندهد، از اين پرونده کنار مي کشد.

 

ناجيلا مدعي است که از درگيري خود با بازيکن برزيلي کليپي هفت دقيقه اي ضبط کرده که تا کنون فقط يک دقيقه از اين کليپ در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.