وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کچلی مردان برای سلامتی‌شان مفید است!؟

کچلی مردان برای سلامتی‌شان مفید است!؟
شاید از دست دادن موهای سر در سن 30 سالگی چندان برای مردان خوشایند نباشد ، اما تحقیقات جدید نشان داده است این موضوع برای مردان فایده‌هایی هم دارد.
دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مردانی که در سنین جوانی موهای خود را از دست می‌دهد با احتمال 45 درصد کم‌تر به سرطان پروستات دچار می‌شوند.
یک تیم تحقیقاتی آمریکایی معتقدند میزان بالای تستسترون در مردانی که در سنین جوانی موهای خود را از دست می‌دهند باعث می‌شود خطر رشد تومورها در بدنشان کاهش پیدا کند.
آن‌ها 2 هزار مرد را که بین 40 تا 47 داشتند بررسی کردند که نیمی از آن‌ها به سرطان پروستات دچار شده بودند.آن‌ها در این تحقیقات میزان ابتلا به تومور را در افرادی که تا سن 30 سالگی موهایشان شروع به نازک شدن می‌کند با مردانی که دچار ریزش مو نشده بودند مقایسه کردند.
این تحقیقات نشان داد مردانی که دچار ریزش مو می‌شوند با احتمال کم‌تری به سرطان دچار می‌شوند.

تقریبا نیمی از مردان تا سن 50 سالگی دچار ریزش مو می‌شوند که این موضوع نگرانی‌های زیادی برای آن‌ها به وجود می‌آورد.تحقیقات نشان می‌دهد نیمی از مردان فکر می‌کنند ریزش مو به آن‌ها احساس پیری و جذابیت کم‌تری می‌دهند و سه چهارم آن‌ها هم از لحاظ اعتماد به نفس دچار مشکل می‌شوند.

نتایج این تحقیقات در نشریه بیماری سرطان به چاپ رسیده است.
پروفسور جاناتان رایت ، متخصص سرطان پروستات در دانشگاه واشنگتن در این باره به دیلی میل گفت : در نگاه اول ، این یافته‌ها برای ما عجیب بود . زیرا در ابتدا تصور می‌شد ریزش موی زودرس خطر ابتلا به سرطان را در مردان افزایش می‌دهد . اما این تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که در سنین پایین موهای خود را از دست می‌دهد بین 29 تا 45 درصد کم‌تر به سرطان پروستات دچار می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره