وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاهش وزن عجیب چاق ترین پسر دنیا (عکس)

کاهش وزن عجیب چاق ترین پسر دنیا (عکس)

کاهش وزن عجیب چاق ترین پسر دنیا (عکس)

 

رویای فوتبالیست شدن این پسر جوان اندونزیایی پس از آنکه ماهها قبل بیش از 70 کیلوگرم لاغر شده بود این بار برایش کاهش 95 کیلوگرمی وزن او را درپی داشت ؛در این قسمت بازهم با کاهش وزن و لاغری خود خبرساز شد و حالا تصویر جدیدش که به هیچ وجه شبیه تصاویر قبلی او ندارد چرا که بعد از کاهش 132 کیلوگرمی حالا وزن او حدود 64 کیلوگرم است ؛ رقمی غیرقابل باور در مقایسه با وزن قبلی اش.

 

یکی از هواداران تیم باشگاه فوتبال لیورپول، آریا پیرمانا که 196.859کیلو وزن داشت – توانایی اش در پیاده روی و فوتبال بازی کردن را جشن گرفت. این کودک 12 ساله عکس هایی را برای نشان دادن وزن سرسام آور خود در اینستاگرام به نمایش گذاشت که در آنجا مردم او را به خاطر تصمیم فوق العاده اش تحسین کرده اند.

 

رسانه های اندونزی توضیح دادند این پسربچه برای کاهش وزن از جراحی کمک گرفته است و او همچنین رژیم غذایی شدیدی را دنبال کرده و تمرینات سختی انجام داده است، هر روز سه مایل پیاده روی می کند و بدمینتون با دوستانش بازی می کند.

 

کاهش وزن عجیب چاق ترین پسر دنیا (عکس)

 

بعد از اینکه 95.2544 کیلو وزنن خود را کاهش داد، با اشاره به تغییر قابل توجه خود گفت:” حالا خوشحالم، می توانم راه بروم و بازی کنم.” خیلی چابک تر از قبل شده ام. فوتبال بازی کردن را هم دوست دارم و می توانم 5 کیلومتر با دوستانم راه بروم و هر روز بعد از ظهر فوتبال با آن ها بازی کنم.”

 

چاق ترین پسر دنیا توضیح داد که می خواهد فوتبالیستی حرفه ای شود و در ادامه گفت :” باشگاه فوتبال محبوب من لیورپول و بازیکن مورد علاقه من روبرتو است. می خواهم مانند او بازی کنم.”
ماجرای چاق شدن پسر 196 کیلوگرمی

 

کاهش وزن عجیب چاق ترین پسر دنیا (عکس)

 

او بطور طبیعی در خانه به دنیا آمد و 3.17515 وزن داشت، اما از 2 سالگی بطور غیر عادی چاق شد والدین آریا او را به چندین پزشک در روستای خود برده بودند، اما در کمال تعجب، پزشکان چیزی غیر عادی در مورد افزایش وزن او نیافتند. آنها حتی مجبور شدند از همسایگان و بستگان خود پول قرض بگیرند تا به کودک گرسنه خود غذا بدهند، چون حقوق ناچیز ماهیانه 100 پوند برای خرید غذا آریا کافی نبود.

 

در نه سالگی آریا به قدری بزرگ بود که نمی توانست در فعالیت های کلاسی مثل راه رفتن شرکت کند و هیچ لباسی به اندازه او نبود، بنابراین مجبور می شد روز خود را با یک صندلی راحتی بگذراند و درون یک استخر کوچک بنشیند تا خودش را خنک کند.اشتهای زیاد او پدر و مادرش را خیلی نگران می کرد .پسر کوچک می توانست به اندازه کافی برنج، ماهی ، گوشت گوساله، سوپ سبزیجات ،غذای سنتی دو بزرگ سال را برای یک روز بخورد.

 

پدر و مادر درمانده او آنقدر نگران بودند که به او رژیم غذایی بدون شکر دادند تا او را از نفخ زیاد کنترل کنند. پس از جراحی در ماه آوریل سال گذشته، این جراحی به او کمک کرد تا در ابتدا وزن را از 184.159به 165.108در عرض سه هفته کاهش دهد و به خاطر توصیه و رژیم غذایی گیاهی و سبزی، آریا به طور پیوسته وزن کم کرده و هدفش رسیدن به وزن 63.5029است.

 

پدر و مادرش گفتند:” ما غذایی را که پزشکان توصیه کرده اند به او داده ایم و ما به او غذاهایی که منع شده را نمی دهیم. او مجاز نیست شیرینی و نوشیدنی های شیرین بخورد. او به شدت از خوردن شکر منع شده است.

 

” آریا اکنون بسیار فعال است و با دوستانش بازی می کند. او حتی با دوستانش پیاده روی می رود. عادات خواب او نیز بهبود یافته است. پیش از این از تنگی نفس و مشکلات خواب شکایت می کرد، اما اکنون خوب است.”آریا همچنین یاد گرفته است که موتورسیکلت براند با این حال، او فقط گاهی از آن استفاده می کند چون خیلی جوان است که رانندگی کند.

 

توضیح داد:” آریا اکنون می تواند سوار بر یک موتورسیکلت شود. او در حال آماده سازی برای دبیرستان است، اما مدرسه او بسیار دور از خانه است – و حمل و نقل عمومی وجود ندارد، بنابراین او با موتورسیکلت به مدرسه خواهد رفت.