وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 6 مهر 1394

فال و طالع بینی روز دوشنبه 6 مهر 1394

بخش خواندنی و سرگرمی فال و طالع بینی در روز 2 شنبه 6 مهرماه 94

 

فال روزانه 6 مهر متولدین فروردین ماه

انگار یک نفر می خواهد از جزییات انگیزه های تان باخبر شود، به همین خاطر از شما سوالات زیادی می پرسد. به شما توصیه می شود که انرژی خود را سر توضیح دادن مقاصدتان تلف نکنید، فقط تا جایی که امکان دارد صادق باشید و به مسیرتان ادامه دهید. یادتان باشد که اگر با احساسات حل نشده ی خود هر چه زودتر روبرو نشوید، مسیر خوشبختی تان مسدود خواهد شد. بدانید که فشارها خیلی زود از بین می روند و شما می توانید با اعتماد به نفس همیشگی تان حرکت کنید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین اردیبهشت ماه

 امروز ممکن است موضوعات مربوط به روابط تان مقدار قابل توجهی از وقت تان را بگیرد. حتی اگر بخواهید انجام وظایف تان را در اولویت قرار دهید با هم نمی شود، چون موضوعات احساسی پیرامون خانه و خانواده به شما هجوم می آورند. آن چه را در ذهن تان می گذرد بگویید و اگر تعاملات تان اول خوب پیش نرفت نگران نباشید. در نهایت این که شفاف سازی به نفع همه ی کسانی خواهد بود که در ماجراهای امروز شما درگیر هستند.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین خرداد ماه

اگر امروز بخواهید از پیامد حرف هایی که زده اید فرار کنید، دیگران اوقات سختی را برای شما رقم خواهند زد. امروز قصد دارید که به طرز گستاخانه ای حقیقت را بگویید، اما شاید رو کردن همه ی حقیقت برای دیگران خوشایند نباشد و نتوانند تحمل کنند. برای این که طوری پیش بروید که بعد مجبور نشوید حرف تان را پس بگیرید، باید قبل از این که هر حرفی بزنید صبر کنید و اول از همه به چیزی که می خواهید بگویید خوب فکر کنید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین تیر ماه
اگر امروز مجبور به بحث و جدل شدید، اطمینان حاصل کنید که این وضع به طول نمی انجامد. خاطرات گذشته باعث شده که احساسات ناخوشایندی در شما زنده شود، به همین خاطر تحمل این وضع برای تان سخت است. باید بپذیرید که دیگران هم برای احساسات خود اهمیت قایل هستند، پس سعی کنید به جای جدل به تفاهم برسید و به یکدیگر احترام بگذارید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین مرداد ماه
امروز بسیار مشتاق هستید که بدرخشید، اما ممکن است از شما بخواهند که روی کاری تمرکز کنید که به نظرتان چندان اهمیتی ندارد. اما نگران وظایفی که اکنون به عهده دارید نباشید، هر چه زودتر به آن ها رسیدگی کنید، زودتر می توانید به برنامه های شخصی خودتان برسید. حواس تان باشد که وظایف تان را سرسری انجام ندهید، باید وقت بگذارید و درست انجام شان دهید. اگر عالی کار کنید همه تحسین تان خواهند کرد، اما یادتان باشد که در طول این فرآیند خودتان را به طریقی راضی و خوشحال نگه دارید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین شهریور ماه
امروز ممکن است تصمیم بگیرید که همه چیز را نگویید. نگران هستید که گفتن همه ی حقیقت باعث نگرانی دیگران شود. یادتان باشد که شما نمی توانید واکنش دیگران را قضاوت یا پیش بینی کنید، چون اکنون آن قدر حساس هستید که حتی نکات کوچک هم توجه تان را جلب می کند. به شما توصیه می شود که صبر کنید تا زمان مناسب فرا برسد و بعد حرف های تان را بگویید تا تاثیر بیشتری روی طرف مقابل تان بگذارید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین مهر ماه
امروز می توانید بازگشت مشکلات قدیمی را احساس کنید. فکر می کنید که ناکارآمد شده اید، اما همین فکر می تواند شروعی باشد برای این که دیدگاه تان به سمت و سوی بهتری برود. شاید امروز به موانع مالی برخورد کنید، اما یادتان باشد که همین چالش های زندگی به شما درس های زیادی خواهند آموخت. برای این که موفق شوید باید تغییر کنید، پس زمان آن رسیده که مقاومت را کنار بگذارید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین آبان ماه
امروز ممکن است تحت فشار قرار بگیرید. لازم است کسی را پیدا کنید که به استعدادهای شما ایمان داشته باشد. به شما توصیه می شود که تصمیم گیری های مهم و بزرگ را به روز دیگری موکول کنید. درست است که دیگران می توانند کمک تان کنند تا مسیر خود را پیدا کنید، اما در نهایت این خود شما هستید که می توانید بهترین راهنمای این مسیر باشید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین آذر ماه
همه شما را به این ویژگی می شناسند که طرفدار شادی و تفریح هستید، اما امروز انگار حس و حال تان طور دیگری است. اکنون بسیار جدی هستید و می خواهید رویاهای تان را بررسی کنید و جایگاهی را که در این دنیا دارید ارزیابی نمایید. حتی اگر دیگران به خاطر این طرز رفتار شما ناراحت شوند، بدانید که این وضع در نهایت باعث تحکیم روابط تان در طولانی مدت خواهد شد. وقتی در جمع دوستان و در حال تفریح نیستید می توانید دوستان واقعی خود را بشناسید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین دی ماه
بد نیست یک خانه تکانی احساسی راه بیندازید تا حس و حال بهتری به شما دست دهد. باید احساسات منفی را دور بریزید. حتی شاید لازم باشد که بعضی چیزها را در زندگی تان تغییر دهید تا انرژی ها راحت تر جریان پیدا کنند. یادتان باشد که اگر الگوهای نادرست را از زندگی تان حذف کنید، فرصتی ایجاد می شود تا پیشرفت و سرزندگی به سراغ تان بیاید.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین بهمن ماه
به نظر می رسد اطلاعاتی دارید که می خواهید با دیگران در میان بگذارید، اما هنوز احساس می کنید که نمی توانید همه ی ماجرا را بگویید. اگر عجله کنید ممکن است دیگران احساس کنند که شما همه ی بررسی های تان را انجام نداده اید. ممکن است بخشی از اطلاعات تان ناقص باشد، پس صبر کنید تا همه ی تکه های پازل پیدا شود. بدانید که تکه های گم شده از آن چه فکر کنید به شما نزدیک تر هستند.

 

فال روزانه 6 مهر متولدین اسفند ماه
امروز به هر طرف که شنا کنید مثل این می ماند که خلاف جریان در حرکت هستید. انگار همه ی عالم و آدم ضد شما دست به یکی کرده اند. حواس تان باشد که نقش قربانی را بازی نکنید، بدانید که برای این نقش بازی کردن ها زمان کافی ندارید. دنیای پیرامون شما در حال تغییر است، پس تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا از این وضعیت سود ببرید.