وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز شنبه 12 اردیبهشت 1394

فال و طالع بینی روز شنبه 12 اردیبهشت 1394
فروردین
ممکن است به تازگی به خاطر عقایدتان در برابر دیگران ایستاده باشید، بنابراین همکاران تان پیام روشنی را از جانب شما دریافت کرده اند. اما نباید به موفقیت های گذشته دل خوش کنید، بلکه توصیه می شود از کاری که شروع کرده اید اطمینان حاصل کنید. اگرچه دل تان می خواهد رویکردتان را تغییر دهید، اما هنوز فرصت مناسبی نیست که دیگران را وارد برنامه های تان کنید. به جای این که آن چه را در ذهن تان می گذرد بازگو کنید، به نفع تان است که مقاصدتان را پیش خودتان نگه دارید و تا از مسیر جدیدی که در پیش گرفته اید مطمئن نشدید به کسی چیزی نگویید. برای این که بیشترین بهره را از قدرت تان ببرید بهتر است انرژی خود را ذخیره کنید، البته تا زمانی که کاملاً آماده ی حرکت شوید.
 
 
اردیبهشت
امروز ممکن است احساس کنید به هر طرفی که می روید مانعی جلوی تان سبز می شود، زیرا راهکاری که در پیش گرفته اید به اندازه ی کافی کارآمد نیست. به نظر می رسد که دوستان تان نسبت به برنامه های جدیدی که در سر دارید خیلی علاقه نشان نمی دهند، زیرا عطارد با ویژگی پرحرفی، در هفتمین خانه ی طالع شما که به خانه ی دیگران شهرت دارد، در مقابل زحل با ویژگی مخالفت کنندگی می ایستد. سعی نکنید در برابر مخالفت دیگران مقاومت نشان دهید. در عوض یک گام به عقب بردارید و پیش از این که دوباره دست به کار شوید افکارتان را اصلاح کنید. برای این که پیروز میدان باشید باید صبوری به خرج دهید.
 
 
خرداد
امروز ممکن است به یک دعوت اجتماعی که نسبت به آن احساس تعهد می کنید پاسخ مثبت دهید، یعنی پاسخ مثبت شما به این دلیل نیست که می خواهید با دیگران ارتباط برقرار کنید. البته اگر بخواهید فقط در مسیر جمع پیش بروید، آن وقت نمی توانید تأثیر بسزایی را با شرکت کردن تان رقم بزنید. به کسی اجازه ندهید که شما را وارد فعالیت های فوق برنامه کند، مگر این که خودتان رضایت داشته باشید. می توانید مؤدبانه پاسخ منفی بدهید، زیرا فعلاً هر کسی خودش به اندازه ی کافی سرش شلوغ است و باید زمانی را اختصاص دهد تا روحیه ی معنوی خود را تقویت کند. این که بخواهید به خودتان برسید اصلاً اشکالی ندارد و لزومی هم ندارد که به خاطر آن عذرخواهی کنید.
 
 
تیر
امروز ممکن است کسی به سراغ تان بیاید و فرصتی را به شما پیشنهاد کنید که آن قدر عالی است که فکر می کنید شاید واقعیت  نداشته باشد. متأسفانه فعلاً پیشرفت امور بسیار کند شده و دقت و زحمت بسیار می طلبد؛ پیشرفت خاصی حاصل نخواهد شد مگر این که زمان بیشتری را صرف کار کنید و انرژی مضاعف مصرف کنید. اما به دلیل تقابل عطارد با زحل، هیچ کدام از تلاش های تان به نتیجه نخواهند رسید. مشکلات احتمالی را پیش از آن که خرابی به بار بیاورند بررسی کنید، یعنی یک بار و برای همیشه آن ها را از میان بردارید.
 
 
مرداد
اکنون این قابلیت را دارید که از فرصت هایی که پیش روی تان قرار می گیرند استفاده کنید، اما برای حفظ تعادل زندگی تان باید جانب احتیاط را فراموش نکنید. امروز می توانید دیگران را با نمایش درخشان خود تحت تأثیر قرار دهید. اما به خاطر داشته باشید که از مسیرهای میانبر استفاده نکنید، بلکه باید از نقطه ی آغاز شروع کنید و همه ی مراحل را به ترتیب و قدم به قدم طی کنید. بهتر است به خاطر مهلتی که به شما داده شده خودتان را اذیت نکنید، زیرا قرار است همه چیز خیلی بیشتر از آن چه فکرش را می کنید طول بکشد. زمان تنها یک تجسم گذراست، چیزی که تا ابد باقی می ماند درستکاری شماست.
 
 
شهریور
امروز ممکن است مجبور شوید چند قدم به عقب بردارید، زیرا متوجه شده اید که فکرهایی که در سر دارید غیر واقعی اند. اما اجازه ندهید که این نا امیدی و دلسردی مانع رسیدن به اهداف واقعی و ممکن شود. باید یاد بگیرید که چه طور می توانید مجدداً اعتماد به نفس خود را به دست آورید و رویکردتان را تقویت کنید. کاربردی بودن اهداف تان را دوباره ارزیابی کنید. اگر اهداف تان از این بررسی موشکافانه موفق بیرون آمدند، دیگر خجالت نکشید و ساعت های طولانی سخت تلاش کنید تا اهداف تان را عملی کنید. موفقیت به آسانی به دست نمی آید؛ اما اگر می خواهید تغییری حاصل کنید، ارزش این همه سختی و تلاش را دارد.
 
 
مهر
امروز تقریباً غیر ممکن است که بتوانید قدرت را در دست بگیرید، پس مجبورید در هر صورت با این وضعیت کنار بیایید. متأسفانه دوست ندارید که از کسی پاسخ نه بشنوید یا این که کسی مسیر پیشرفت تان را سد کند. سیاستمداری شما هم نمی تواند کاری را از پیش ببرد. اگر با صداقت مذاکرات را پیش ببرید، آن وقت می توانید به توافقات سازنده دست پیدا کنید و محیط کاری هماهنگی را به وجود آورید.
 
 
آبان
روابط تان با دیگران کمی دچار مشکل شده و امروز ممکن است یک برخورد شید با اطرافیان تان شرایط را از چیزی که هست پیچیده تر کند. برای در دست گرفتن کنترل امور وارد یک رقابت شده اید و خودتان هم می دانید که در این رقابت باید با نظرات مخالف هم روبرو شوید. سعی نکنید که همین حالا به نتیجه برسید، زیرا این شتاب شما را به یک بحران عاطفی خواهد کشاند. برای این که موضع تان را بیان کنید تا جایی که ممکن است واضح حرف بزنید.
 
 
آذر
ذاتاً یک فیلسوف هستید و بسیار علاقه مندید که درباره ی موضوعات پیچیده بحث کنید، البته تا زمانی که بتوانید وابستگی های احساسی را کنار بگذارید. سعی نکنید برتری اخلاقی تان را به دیگران تحمیل کنید، در این صورت ممکن است به جای این با دیگران متحد شوید آن ها را با خود دشمن کنید. قبل از این که وارد موضوعات پیچیده شوید خوب حواس تان را جمع کنید. اجازه دهید بحث خودش پیش برود و سعی نکنید که نتیجه را کنترل کنید. به این ترتیب می توانید خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می کنید به هدف تان برسید.
 
 
دی
امروز ممکن است نسبت به کسی که فکر می کنید مانع پیشرفت تان شده خشم بگیرید، اما از طرفی هم ممکن است با کسی که کنترل امور را از دست تان گرفته سازش کنید. تمایل دارید که وارد مبارزه شوید، اما نباید در این مسیر تظاهر به چیزهایی که نمی دانید بکنید. متأسفانه این شیوه ی تدافعی می تواند به مشکلات دامن بزند. سعی کنید از همان ابتدای مسیر با دیگران صادق باشید تا زمان را از دست ندهید. اکنون به نفع تان است که با دیگران همکاری کنید و وقت خود را در رقابت های بیهوده تلف نکنید.
 
 
بهمن
امروز ممکن است دچار اضطرابی غیر منتظره شوید، زیرا متوجه می شوید که زمان تان رو به پایان است و هنوز کارهای نیمه تمام بسیاری دارید که انجام نداده اید. متأسفانه ممکن است مجبور شوید که بعضی از کارها را نیمه تمام رها کنید. سعی کنید تا در اولین فرصت اولویت های تان را مجدداً بررسی کنید تا بتوانید برنامه های تان را به خوبی پیش ببرید، زیرا دوست ندارید که بعداً زیر فشار کار مجبور شوید که مسیرتان را عوض کنید. در برابر شرایط فعلی ایستادگی نکنید، انعطاف پذیر باشید تا بتوانید انتظارات گذشته ی تان را تغییر دهید. خودتان را با شرایط فعلی سازگار کنید که اکنون تنها اسلحه ی شماست.
 
 
اسفند
بهترین راهکاری که می توانید اکنون در پیش بگیرید این است که در برابر مشکلات مالی با احتیاط عمل کنید، اما باید بدانید که این توصیه در طولانی مدت کاربرد ندارد. اکنون زمان صرفه جویی است، زیرا نمی توانید از نداشته های تان خرج کنید. اما این مشکل از چیزی که فکرش را می کنید پیچیده تر است و می تواند از چند جهت به شما ضربه بزند. برای آینده ی خود سرمایه گذاری کنید، این کار به همان اندازه ی صرفه جویی قابل توجه است.