وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چطور از ماسک های صورت استفاده نماییم؟

چطور از ماسک های صورت استفاده نماییم؟

چطور از ماسک های صورت استفاده نماییم؟

 

پوست بزرگترین عضو بدن انسان است. پوست فوق العاده حساس نسبت به عوامل بیرونی مانند گرد و غبار و هوا و همچنین عوامل درونی مانند استرس و نگرانی می باشد. تمام این شرایط و مشکلات بر روی پوست تاثیرات زیان آوری می گذارند.

 

اما با رعایت برخی مراقبت ها و احتیاط ها می توان از بروز این مشکلات جلوگیری نمود. پوست روزانه میلیونها سلول پوست تولید کرده و در طی 30 – 45 روز کاملاخودش را تجدید و احیا می کند. از سن 35 سالگی جریان احیای طبیعی پوست آهسته شده و سرعت آن کم می شود. در این زمان است که پوست می تواند از ماسک های صورت بهره بگیرد.

 

دو نوع ماسک وجود دارد:

 

1- ماسک آرام کننده و آرامش بخش: ماسک آرام کننده پوست را مرطوب کرده و به آن شادابی و طراوت می دهد.

 

2- ماسک تحریک کننده: ماسک تحریک کننده: این نوع ماسک جریان خون را تسریع کرده و پوست را سفت و محکم کرده و به آن استحکام می بخشد.

 

قبل از گذاشتن هر گونه ماسکی صورت خود را با تقویت کننده های پوست خوب شستشو دهید و پاک کنید. توصیه می کنیم از تقویت کننده با عصاره لیمو و یا فندوق استفاده کنید. از صابون هایی که پوست را خشک می کنند اجتناب نمایید.

 

همچنین سعی کنید برای درست کردن ماسک های صورت از آب ساده بدون الکل استفاده کنید . آبهای معدنی حاوی میزان فراوانی مواد معدنی و دیگر موادی که می توانند پوست را تحریک نمایند می باشند. اگر از آب لوله کشی ، آب جوش یا تصفیه شده استفاده کنید ایده آل است.