وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیاتی جدید از گروگانگیری در گروگانگیری در محور چابهار به زاهدان

جزئیاتی جدید از گروگانگیری در گروگانگیری در محور چابهار به زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس، عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گروگانگیری اخیر در استان سیستان و بلوچستان با حمایت استكبار جهانی و در جهت ایجاد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع انجام گرفته است.

عبدالمحمد بابااحمدی میلانی در خصوص گروگانگیری اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: گروگانگیری در مسیر اتوبوسی كه از چابهار به سمت ایرانشهر در حركت بوده است اتفاق افتاد كه عده‌ای تروریست باقیمانده از گروهك ریگی دست به این اقدام زدند.

وی ادامه داد: این تروریست‌ها بعد از متوقف كردن اتوبوس با راهزنی اقدام به زورگیری كرده و اموال مسافران را به غارت برده‌اند و بعد از تفتیش مسافران، 5 سرباز و یك كارمند بانك را با خود به گروگان برده‌اند.

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: اطلاعاتی كه به دست آمده حكایت از این دارد كه گروگانگیرها هم اكنون در كوه‌های نیكشهر در جنوب ایرانشهر قرار دارند و نیروهای امنیتی در تلاشند تا گروگان‌ها را آزاد كنند.

وی دلیل گروگانگیری از طرف گروگانگیرها را ادعای آنها مبنی بر مفقود شدن یكی از افراد آنها ذكر كرد و اظهار داشت: آنها با این ادعا كه یكی از افراد آنها توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است، دست به این اقدام زده‌اند.

نماینده لردگان در مجلس دلیل این اقدام باقیمانده گروهك ریگی را در راستای اهداف قبلی آنها دانست و تصریح كرد: باقیمانده گروهك ریگی با حمایتی كه از جانب استكبار جهانی می‌شوند به دنبال پروژه تفرقه‌افكنی بین اهل تشیع و تسنن هستند و در صددند با ایجاد اضطراب،استرس و فشار روانی به اهداف خود برسند.