وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفاوت بازی تیم ملی ایران با آلمان و ایران با برزیل

تفاوت بازی تیم ملی ایران با آلمان و ایران با برزیل
تیم ملى ایران در بزرگ ترین دیدار دوستانه خود بعد از انقلاب، در دوره ریاست محمد دادكان در فدراسیون فوتبال با تیم ملى آلمان بازى كرد اما شرایط آن بازى با آنچه كه امروز در فوتبال ما اتفاق مى افتد، كاملاً متفاوت بود…
 
در آن دیدار دادكان مبلغ ??? هزار دلار یعنى ??? میلیون تومان از فدراسیون فوتبال آلمان گرفت و شرط كرد كه كاروان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى در ایران باشند.

مدیران فدراسیون فوتبال آلمان اعلام كرده بودند كه شب قبل از بازى را در امارات مى گذرانند و صبح بازى به تهران مى آیند و در استادیوم حاضر مى شوند و بعد از بازى هم سریع به امارات بر مى گردند اما دادكان شرط انجام آن دیدار را حضور تیم ملى آلمان در شب قبل از بازى در ایران اعلام كرد و در نهایت حرف او به كرسى نشست و كاروان آلمان شب قبل از بازى به ایران سفر كرد.آن روزها یكى از نزدیكان دادكان از او پرسیده بود كه چرا شرط كرده بازیكنان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى را در ایران بگذرانند كه رئیس وقت فدراسیون فوتبال در جواب او گفته بود:

«این شرط را گذاشتم تا دنیا بفهمد در مملكت من امنیت كامل وجود دارد.»على كفاشیان امروز مى تواند خوشحال باشد كه دیدار تداركاتى بزرگى در دوران ریاست او براى تیم ملى فراهم شده اما تفاوت بازى با برزیل با دیدارى كه مقابل آلمان برگزار كردیم این است كه امروزفدراسیون فوتبال ما طبق شنیده هاى ما مبلغ ? میلیون دلار یعنى ? میلیارد تومان هزینه كرده و بازى هم در ابوظبى برگزار مى شود و نتوانستیم پاى ستارگان برزیل را به ایران بكشانیم.

نكته مهم اینجاست كه براى پخش مستقیم این بازى براى هموطنان مان هم باید چند میلیارد تومان بپردازیم. فاصله توان مدیریت دادكان و كفاشیان در این ? بازى كاملاً مشخص است و به خوبى تفاوت آنها را نشان مى دهد.