وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پدر و پسر آدم خوار در تهران مادربزرگشان را خوردند (عکس)

پدر و پسر آدم خوار در تهران مادربزرگشان را خوردند (عکس)

پدر و پسر آدم خوار در تهران مادربزرگشان را خوردند (عکس)

 

به گزارش ایران ناز حرفهای هولناک پسری که از خوردن جنازه مادربزرگش سخن میگفت خبر از اتفاق شومی میداد. بنا بر اعترافات مردی جوان که با پدرش به اتهام قتل دستگیر شده اند , پدر وی یعنی داماد خانواده به همراه پسرش با مادرزنش زندگی میکرد بلای هولناکی بر سر جسد پیرزن آوردند.

 

این نوه بی رحم میگوید ,مادر زن 85 ساله اش را مثله کرده و از گوشت این پیرزن نگون بخت غذا تهیه کرده است ! پدر و پسری که در تهران آدم‌ خواری کرده اند هولناک ترین پرونده را رقم زدند. بقیه جسد خورده شده هنوز پیدا نشده است.

 

پدر و پسر آدم خوار در تهران مادربزرگشان را خوردند (عکس)

 

اظهارات نوه ای که از مثله کردن مادر بزرگش و آدم‌ خواری می گوید هر شنونده ای را شوکه میکند .۱۱ فروردین ماه سال گذشته دختر جوانی از راز عجیب ناپدید شدن مادربزرگش پرده برداشت.

 

این دختر به قاضی گفت: روز گذشته هر چه با خانه مادربزرگم تماس گرفتم کسی پاسخ گو نبود و همین باعث نگرانی ام شد تا به خانه وی در غرب تهران بروم و زمانی که وارد خانه قدیمی شدم پدر و پسر آشنایی که به خاطر تنها بودن مادربزرگ با هم زندگی می کردند ادعا کردند که روز گذشته مادربزرگم از خانه خارج شده و در این مدت فکر می کردند او به خانه ما آمده است.

 

بدین ترتیب، پلیس برای دستگیری دو همخانه مادر بزرگ وارد عمل شد. پدر و پسر که داماد و نوه پیرزن هستند پس از دستگیری هدف تحقیق قرار گرفتند و پدر میان سال به ماموران گفت: زن ۸۵ ساله برای خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت و در نبودش فکر می کردیم به خانه دخترانش رفته باشد که نوه دختری اش به خانه آمد و پیگیر احوال مادربزرگش شد.

 

این ادعا در حالی بود که پسر جوان در اعترافاتش سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد و گفت: سال هاست که شیشه ای هستم و بیشتر اوقات در حالت عادی نیستم.

 

وی گفت: به خاطر اعتیاد م به شیشه صدایی درگوشم زمزمه می کرد که پیرزن تنها را به قتل برسانم روز حادثه در خانه تنها بودم که آن صدا مرا از خواب بیدار کرد و به کشتن پیرزن اقدام کردم و پس از مثله کردنش با گوشت او غذا درست کردم و سفره غذا را آماده کرده بودم که پدرم سر رسید و او بدون این که از ماجرا خبر داشته باشد همراه من شروع به خوردن غذا کرد.

 

به گزارش ایران ناز ،پدر این پسر که با شنیدن ادعای پسرش شوکه شده بود در ادامه به ماموران گفت: پسرم شیشه ای است و این ادعاهایش دروغ است و هیچ کدام از ما اطلاعی از سرنوشت پیرزن تنها نداریم.

 

بازپرس سهرابی در این مرحله با توجه به وضعیت خاص جوان شیشه ای دستور داد تا وی برای مدتی در بیمارستان روحی و روانی تحت نظر قرار گیرد تا راز ناپدید شدن مادربزرگ فاش شود.

 

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که پس از گذشت سه ماه پدر میان سال که در این مدت در بازداشت پلیس بود سکوتش را شکست و افشاگری کرد.

 

وی به ماموران گفت: آخرین روزهای سال گذشته بود که پیرزن تنها تصادف کرد و لگنش شکست و پس از درمان به خانه آمد اما به خاطر سن زیادش همیشه در خانه بود تا این که یک روز وقتی به خانه رفتم دیدم او دیگر زنده نیست.

 

شرایط بدی داشتیم و بی پولی آزارمان می داد به همین دلیل چون پولی برای برگزاری مراسم کفن و دفن او نداشتیم با کمک پسرم جسد پیرزن را داخل نایلون بزرگی بسته بندی کردیم و سپس او را داخل سطل زباله ای رها کردیم و دیگر نمی دانیم جسدش را به کجا انتقال دادند و در این مدت به خاطر ترس از این که مرگ او را به گردن ما بیندازند سکوت کرده بودم.

 

بنا به این گزارش،با توجه به عجیب بودن این پرونده تحقیقات ویژه ای صورت گرفت و به زودی قرار مجرمیت صادر خواهد شد.

 

پدر و پسر آدم خوار در تهران مادربزرگشان را خوردند (عکس)

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره