وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار زشت این مرد در حرم امام رضا

کار زشت این مرد در حرم امام رضا

کار زشت این مرد در حرم امام رضا +عکس

 

مرد وانی که با کار بسیار زشتش در حر اما رضا ( علیه السلام) دستگیر شده بود اعتراف کرد !به گزارش ایران ناز  جوان 22 ساله اي که اين بار به اتهام خيانت در امانت دستگير شده بود، در حالي که اظهار مي کرد «نمي دانم چگونه از اين مرداب بدبختي رها شوم»، به تشريح ماجراي زندگي اش پرداخت و به کارشناس اجتماعي کلانتري شيرازي مشهد گفت: پدرم بازنشسته بود.زماني که من در دبيرستان تحصيل مي کردم هر کدام از خواهران و برادرانم ازدواج کردند و به دنبال خوشبختي خود رفتند.

 

من که آخرين فرزند خانواده بودم بيشتر از هميشه مورد توجه پدر و مادرم قرار مي گرفتم به طوري که آن ها مرا آزاد گذاشته بودند. من هم با چند جوان به ظاهر پولدار آشنا شدم و پايم به مجالس پارتي هاي شبانه و ميهماني هاي مختلط کشيده شد.

 

از آن روز به بعد استفاده از مشروبات الکلي و مواد مخدر  در ميهماني ها و مجالس پارتي به يک عادت تبديل شده بود. طولي نکشيد که يک معتاد حرفه اي شدم و پدرم را نيز براي گرفتن پول کتک مي زدم. اين در حالي بود که وقتي دوستانم اوضاع را اين گونه ديدند مرا رها کردند.

 

هر روز بيشتر در مرداب بدبختي فرو مي رفتم که تصميم به جيب بري گرفتم. از آن روز به بعد در ساعات شلوغ روز و در ايستگاه هاي اتوبوس منتظر مي ماندم تا هنگام سوار شدن مسافران به اتوبوس به جيب آنان دستبرد بزنم. اگر چه روزي چند بار اين کار را انجام مي دادم باز هم پول زيادي به دست نمي آوردم و براي تأمين هزينه هاي سنگين اعتيادم دچار مشکل مي شدم.

 

با وجود آن که سعي مي کردم در ايستگاه هاي مختلف اتوبوس هاي شهري جيب بري کنم اما باز هم يکي از مسافران که قبلاً جيب او را زده بودم مرا شناسايي کرد و براي اولين بار روانه زندان شدم. يک سال بعد وقتي دوباره به جامعه بازگشتم باز هم به سراغ دوستان خلافکارم رفتم و مصرف مواد مخدر را شروع کردم ودوباره تصميم به جيب بري در اماکن شلوغ و تجاري گرفتم.

 

مدتي به همين ترتيب سپري شد تا اين که روزي وارد يکي از اماکن مذهبي شهر شدم. فکر مي کردم اگر از زائران و مسافران سرقت  کنم، آن ها موضوع سرقت را پيگيري نخواهند کرد. در همين افکار سير مي کردم که صداي پيرمردي مرا به خود آورد. او چک مسافرتي صد هزار توماني را به طرفم دراز کرد و از من خواست پولش را داخل ضريح بيندازم.

 

آن مرد بيمار چهره اي رنجور و پيکري ضعيف و لاغر داشت و نمي توانست به ميان جمعيت برود. من هم وانمود کردم که چک مسافرتي را داخل ضريح انداخته ام. در همين حال چند نفر ديگر پول هايشان را به من دادند، من هم همه پول ها را داخل جيبم گذاشتم. آن روز مواد مخدر زيادي با آن پول تهيه کردم و تا چند روز از خانه بيرون نرفتم اما مدتي بعد وقتي دوباره به آن مکان زيارتي پا گذاشتم تا به همان شگرد پولي به دست بياورم. ناگهان مورد ظن مأموران قرار گرفتم و دستگير شدم.

 

مطالب مرتبط:

 

سرقت خشن از بازیگر زن مشهور در فرمانیه +عکس

 

دزد شرافتمند و بازگرداندن اموال در یاسوج +عکس