وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دزد شرافتمند و بازگرداندن اموال در یاسوج +عکس

دزد شرافتمند و بازگرداندن اموال در یاسوج +عکس

دزد شرافتمند و بازگرداندن اموال در یاسوج +عکس

 

فقر و بیپولی مرد شریفی را به دزدی واداشت اما این شخص فردای سرقت با نامه ی عذرخواهی تمام اموال را برگرداند .به گزارش ایران ناز مرد یاسوجی که اموالش شبانه سرقت شده بود؛ به صبح نرسیده اموال به سرقت رفته را درون حیاط منزلش مشاهده کرد! 

دزد شرافتمند و بازگرداندن اموال در یاسوج +عکس

فردی از خودروي يکي از شهروندان ياسوجي اموالي را به سرقت برد که پس از آن احساس ندامت و پشيماني کرد و اموال را با درج نامه اي به صاحبش برگرداند.صاحب اين خودرو گفت: خودروي سواري ام (رانا) پنج شنبه شب درحالي که جلوي منزلم در شهر ياسوج پارک شده بود شبانه توسط يک دزد مورد سرقت قرار گرفت.

 

وي با اشاره به اينکه موضوع سرقت از خودرويم توسط يکي از همسايگان به من اطلاع داده شد، گفت: بلافاصله با پليس 110 تماس گرفتم و موضوع سرقت از سوي پليس صورتجلسه و ثبت شد. اين شهروند ياسوجي بيان کرد: اين سارق با شکستن شيشه خودرو برخي مدارک شامل کيف، هارد اکسترنال نو، تبلت و ساير وسايل موجود در خودرو را به سرقت برد.

 

صاحب خودرو افزود: پس از اين ماجرا دزد ياسوجي گويا از اقدام خود پشيمان مي شود و صبح روز بعد با نوشتن يادداشتي و قرار دادن آن در کيف، طلب حلاليت مي کند و وسايل را بدون هيچ کم و کاستي در حيات منزل ام قرار مي دهد.

 

وي گفت: پس از ديدن يادداشت سارق به شدت متاثر شدم و اين موضوع در ذهنم تداعي شد که چرا در جامعه اسلامي هنوز افرادي باشند که به دليل فقر و نداري دست به اشتباهي مي زنند و اي کاش سارقان بزرگ نيز از اين دزد درس عبرت بگيرند.

 

متن اين يادداشت که از سوي صاحب خودرو در اختيار اين پايگاه خبري قرار گرفت به شرح زير است:

 

” به ارواح خاک مرده هاتون به خاطر کاري که کردم ببخشيد، نمي دونم چرا ناخواسته دست به همچين کاري زدم من صاحب 4 فرزند ام . يه زن مريض احوال. تو روي خدا، بعد شما شرمنده ام.

 

تو رو به حسين علي (ع) قسم شکايتم نکنيد،خودم خيلي پشيمونم و مشکلات زيادي دارم.

 

بي پولي و فقر باعث شد اين کارو کنم و فهيمدم نبايدم شکم بچه هامو با نون حرام پرکنم. التماس مي کنم شکايتمو نکنيد. اينم وسايلتون صحيح و سالم.

 

مطالب مرتبط:

 

نقشه نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

 

عجیب تر از این سرقت ها ندیده اید + عکس

 

پسر نابغه که مزاحم پلیس بود دستگیر شد +عکس