وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

کسی نیست که زیبا بودن یا داشتن پوست شفاف و جوان را دوست نداشته باشد. در دسترس ترین راه رسیدن به این خواسته هم استفاده از محصولات زیبایی و مراقبتی است که به وفور در فروشگاه های اینترنتی آرایشی بهداشتی پیدا می شوند.

 

فرقی ندارد که بخواهید با آرایش زیباتر به نظر برسید یا دوست داشته باشید با رعایت روتین مراقبت پوستی از بروز آثار افزایش سن جلوگیری کنید. در یک کلام، داشتن پوست شفاف مانند آنچه در عکس های مدل ها و سلبریتی ها می بینید رویایی دست یافتنی است.

 

در حقیقت، این نوع از زیبایی و سلامت پوست راحت تر از چیزی است که تصور می کنید؛ به این شرط که از محصولات اصل استفاده کنید که در فروشگاه های معتبر عرضه می شوند.

 

اگر این فروشگاه های آرایشی و بهداشتی را نمی شناسید یا می خواهید با ویژگی های هر کدام مانند کد تخفیف و مزایای خرید از آن ها آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

 

لوازم آرایشی با بیشترین کد تخفیف خانومی

 

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

خانومی شاپ نامی آشنا برای همه افرادی است که قصد دارند لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست و مو را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

 

این سایت به عنوان یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین سایت های فروش کالاهای زیبایی، امکانات بسیاری را در اختیار خریداران قرار می دهد. یکی از برتری های این سایت کد تخفیف خانومی است.

 

حتماً می دانید که در شرایط امروز جامعه ما و تورم افسار گریخته، قیمت محصولات زیبایی و مراقبتی و هر چیزی که به پوست و مو مربوط باشد، ارزان نیست.

 

به همین دلیل هم این کد تخفیف ها و حراج های مناسبتی گاه و بی گاه خانومی بهترین فرصت خرید این دسته از محصولات را برای شما فراهم می کند.

 

سایت خانومی اعتبار و شهرت خود را بیهوده به دست نیاورده است. امکانات این فروشگاه و مزیت های آن برای کاربران، باعث شده انتخابی قطعی از میان ده ها رقیب دیگر در این حوزه باشد.

 

یکی از مهم ترین مزایا که خیالی آسوده برای خرید از این فروشگاه را فراهم کرده، ضمانت اصالت اجناس است. با توجه به اینکه اغلب اجناس این فروشگاه از برندهای ایرانی معتبر و با کیفیت است، لازم نیست نگران تقلبی بودن آنها باشید.

 

از طرفی، این فروشگاه همیشه سعی داشته قیمت های خود را با کمترین سود، مناسب نگه داشته و با کد تخفیف خانومی آن ها را بیش از پیش کاهش دهد.

 

بالا بودن تنوع کالاها و برندها هم سبب می شود بتوانید به راحتی هر نوع لوازم آرایشی و بهداشتی را بخرید.

 

هفت روز خدمات پس از فروش، حراج روزانه و تضمین تاریخ انقضای بلند مدت هم از دیگر مزیت هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

 

کد تخفیف های پرطرفدار خانومی 1402

خانومی کد تخفیف های زیادی به مشتریان خود داده و کمپین های حراج بسیاری نیز برگزار می کند. البته برخی از آنها از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و به کاربر اجازه می دهد پرفروش های خانومی را ارزان تر از همیشه بخرد.

 

در ادامه 3 تا از پرطرفدارترین کد تخفیف خانومی در سال 1402 را به شما معرفی کرده ایم.

 

کد تخفیف خانومی برای خرید اول

• کد تخفیف: KHAN1006NJE31

• مبلغ تخفیف: 100 هزار تومان

• محدودیت: معتبر برای اولین خرید (مشتریان جدید)

• حداقل خرید: مبلغ 500 هزار تومان

 

بن تخفیف ارسال رایگان خانومی

• کد تخفیف: FREE

• مبلغ تخفیف: برابر با هزینه ارسال

• محدودیت: معتبر برای همه کاربران (کد غیراول)

• حداقل خرید: مناسب سفارش بالای 200 هزار تومان

 

اگر دوست ندارید پول پست بدهید، کد تخفیف خانومی ارسال رایگان ویژه شما است. توجه کنید هزینه ارسال در خریدهای بیشتر از 600 هزار تومان رایگان است و نیازی به وارد کردن این کوپن نخواهید داشت.

 

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خانومی

• کد تخفیف: KHAN50RK2RG4

• مبلغ تخفیف: 50 هزار تومان

• محدودیت: برای همه مشتریان و تمامی دسته بندی ها

• حداقل خرید: مخصوص خرید بیشتر از 700 هزار تومان

 

پوستی زیبا و شاداب با الانزا

 

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

انتظارات و تصورات خود از یک فروشگاه اینترنتی ایده آل را در نظر بگیرید. مطمئن باشید همه مواردی که در ذهن دارید را در الانزا پیدا می کنید.

 

الانزا یک نمونه موفق از فروشگاه های اینترنتی آرایشی بهداشتی است که مطمئناً همه انتظاراتی که دارید را برآورده می کند. ظاهر ساده و در عین حال جذاب و رنگارنگ اولین چیزی است که توجه افراد هنگام ورود به این سایت را جلب می کند.

 

از همان ابتدا هم می توانید اجناس دارای تخفیف روزانه با قیمت مناسب را مشاهده کنید.

 

برای سایر محصولات هم کافیست کد تخفیف الانزا را به کار ببرید تا مبلغی که برای سفارش خود می پردازید، کاهش پیدا کند. تضمین اصالت کالا و یک هفته فرصت مرجوع کردن هم از مزیت های دیگر الانزا هستند.

 

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه فروشگاه آنلاین الانزا تنوع بی مانند آن است. لوازم آرایشی یا بهداشتی موجود در این سایت از برندهای متنوعی هستند.

 

این ویژگی به شما اجازه می دهد هر محصولی که نیاز دارید را از برند های معتبری مانند لافارر، بالانس، اریکه، اتود هاوس، اردینری، اینلی، بادی شاپ، بایومرین و … تهیه کنید.

 

این تنوع برند، هم دست شما را برای انتخاب باز می گذارد و هم سبب می شود هر شخصی با هر میزان بودجه بتواند محصولات لازم برای شادابی و زیبایی پوست خود را خریداری کند.

 

در الانزا، علاوه بر کالاهای بهداشتی و زیبایی، امکان خرید لوازم شخصی برقی، محصولات مادر و کودک (انواع پوشک، شیردوش و…) و عطر و ادکلن اورجینال هم وجود دارد.

 

جدیدترین کد تخفیف های الانزا

الانزا از جمله فروشگاه هایی است که همیشه قیمت های خود را مناسب و رقابتی نگه داشته است. با توجه به مناسب بودن قیمتها، اگر کد تخفیف الانزا را هم روی سفارش خود به کار ببرید، ارزان ترین خرید لوازم آرایشی بهداشتی را تجربه خواهید کرد.

 

برای نمونه، کد تخفیف خرید اول فقط برای کاربران جدید قابل استفاده است. کد تخفیف الانزا برای خرید غیر اول یا دوم به بعد هم برای حفظ مشتریان قبلی و تشویق کاربران همیشگی به ادامه استفاده از این فروشگاه ارائه می شود. در ادامه 3 کوپن تخفیف از این فروشگاه آورده شده است.

 

کد تخفیف اولین خرید الانزا

• کد تخفیف: OFF60SHR

• درصد تخفیف: 15 درصدی تا حداکثر مبلغ 100 هزار تومان

• محدودیت: سفارش اول (کاربران جدید)

 

کد تخفیف الانزا غیر اول

• کد تخفیف: OFF10SHR

• درصد تخفیف: 10% تا سقف 100 هزار تومان

• محدودیت: بدون محدودیت سفارش اول

 

کد تخفیف ارسال رایگان الانزا

• کد تخفیف: FREE

• میزان تخفیف: معادل هزینه ارسال پستی سفارش

• محدودیت: فعال برای همه کاربران (غیر از خرید اول)

• حداقل خرید: ویژه کف خرید بیش تر از 50 هزار تومان

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی و عطر از روژا

 

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

از اولین چیز هایی که روژا را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی تبدیل کرده است، تخفیف های آن است. تنوع کد تخفیف روژا به قدری زیاد است که مطمئن باشید قیمت مناسب کالاها شما را وسوسه کرده و دست خالی از این سایت بیرون نمی روید.

 

همه افراد از مشتریان جدید گرفته تا آن هایی که همیشه برای خریدهای خود به روژا شاپ مراجعه می کنند، امکان استفاده از تخفیف ها را دارند. در مجموع، اگر به دنبال خریدی راحت، سریع و آگاهانه هستید، روژا بهترین انتخاب است.

 

اگر برای خرید محصولات مورد نظر خود حوصله گشت و گذار در سایت ها و فروشگاه ها را ندارید و می خواهید هرچه سریعتر سفارشتان را نهایی کنید، جایی بهتر از روژا نمی توانید پیدا کنید.

 

دلیل این موضوع دسته بندی های منظم و دقیق روژا است. در این سایت می توانید اجناس را براساس کاربرد، قیمت، برند، میزان فروش و … جستجو کنید.

 

برای مثال، در بخش لوازم آرایشی، گزینه آرایش چشم و سپس سایه چشم را انتخاب کنید. نتایج نشان داده شده را بر اساس قیمت، برند، میزان تخفیف، نوع پوست، بافت محصول، ضد آب بودن و … فیلتر کنید.

 

به این ترتیب، به سرعت، مناسب ترین کالا برای سلیقه و استفاده خود را پیدا می کنید. علاوه بر این، مشاوره رایگان روژا برای انتخاب کالای مناسب در دسترس همه کاربران است.

 

سفارش کالاهای هدیه دار، دریافت کارت هدیه، ارسال رایگان، محصولات زودمصرف با تخفیفات بالا و خرید اقساطی از دیگر مزیت های این فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی است.

 

برای هر بار سفارش هم 7 روز فرصت بازگرداندن کالا دارید و خریدهای بالای 500 هزار تومان هم با ارسال رایگان برای شما فرستاده می شوند.

 

لذت خرید با کد تخفیف روژا شاپ

همانطور که گفته شد، روژا تخفیف های متنوعی را برای رفاه کاربران خود در نظر گرفته است. برای نمونه، کد تخفیف روژا خرید اول ویژه مشتریانی است که برای اولین بار می خواهند لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، برقی و … بخرند.

 

این کد به دلیل مبلغ و درصد بالا از جمله کدهای پرطرفداری است که کاربران جدید از دریافت و استفاده از آن خوشحال می شوند. مورد دیگر، می توان به کدتخفیف روژاشاپ برای ارسال رایگان اشاره کرد.

 

با بالا رفتن تعرفه حمل و نقل مرسوله های پستی، کد تخفیف ارسال رایگان روژا می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای کاهش هزینه خرید لوازم آرایشی و زیبایی باشد. 3 تا از پر استفاده ترین کدهای تخفیف روژا را در ادامه مشاهده می کنید.

 

کد تخفیف خرید اول روژا

• کد تخفیف: ROFW50

• مبلغ تخفیف: 50 هزار تومان

• محدودیت: سفارش اول (مشتری جدید)

• حداقل خرید: مبلغ 300 هزار تومان

 

کد تخفیف ارسال رایگان روژا 1402

• کد تخفیف: FREE1402

• میزان تخفیف: برابر با هزینه ارسال پستی سفارش

• محدودیت: فعال برای همه کاربران (بدون محدودیت خرید اول)

• حداقل خرید: ندارد

 

کد تخفیف غیراول روژاشاپ

• کد تخفیف: ROJAARAYESH

• میزان تخفیف: 40 هزار تومان

• محدودیت: همه مشتریان فقط برای دسته بندی آرایشی

• حداقل خرید: سبدهای بالای 300 هزار تومان

 

بیوتی کد تجربه خریدی متفاوت

 

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

بیوتی کد از سایت های آرایشی بهداشتی است که کار خود را با فروش حضوری شروع کرد. این فروشگاه در این زمینه از با سابقه ترین ها محسوب می شود.

 

بیوتی کد سعی دارد با افزایش تنوع محصولات و برندها در بازه های قیمتی مختلف، روتین پوستی مناسب هر فرد را در اختیار او قرار دهد.

 

لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، کالا های مراقبت از مو و عطر و ادکلن از مواردی هستند که می توانید از این سایت تهیه کنید.

 

البته که امکان به کار بردن کد تخفیف بیوتی کد برای کاهش قیمت سفارشات و خرید ارزان نیز وجود دارد.

 

از مزیت های دیگر این فروشگاه هم پک های اقتصادی آن است. در هر پک چند محصول مختلف؛ اما با کاربردهای مرتبط به هم، با قیمت های ویژه به فروش می رسد.

 

خرید ارزان با کد تخفیف بیوتی کد

کد تخفیف بیوتی کد از مهم ترین مزیت های آن و از جمله ویژگی های مشترک میان همه فروشگاه های مطرح آرایشی بهداشتی است.

 

بیوتی کد هم به مناسبت های مختلف و هم به صورت همیشگی و دائمی، تخفیف هایی را برای کاربران خود در نظر می گیرد تا همه مشتریانش خریدی لذت بخش را بچشند.

 

اگر به دنبال خرید به صرفه هستید، حراج روز بیوتی کد از فرصت های طلایی است که نباید از دست بدهید.

 

اگر زمان شرکت در این حراجی ها را نمی دانید و فرصت خرید کالاهای این بخش را ندارید، 3 کد تخفیف برتر بیوتی کد را به شما معرفی می کنیم تا دغدغه هزینه های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را نداشته باشید.

 

کد تخفیف اولین خرید بیوتی کد

• کد تخفیف: BCOFF100

• میزان تخفیف: 100 هزار تومان

• محدودیت: فعال برای خرید اول کاربر جدید

• حداقل خرید: 400 هزار تومان

 

کد تخفیف کاپ قاعدگی بیوتی کد

• کد تخفیف: BC19LAOV

• میزان تخفیف: 200 هزار تومان

• محدودیت: برای همه کاربران ویژه خرید کاپ قاعدگی

• حداقل خرید: ندارد

 

کد تخفیف ارسال رایگان بیوتی کد

• کد تخفیف: BCCHOFF

• میزان تخفیف: برابر با هزینه پستی سفارش

• محدودیت: بدون محدودیت سفارش اول

• حداقل خرید: 100 هزار تومان

 

در سایت روبان زیبایی را لمس کنید

 

یک قدم تا زیبایی با کد تخفیف فروشگاه های آرایشی بهداشتی

 

روبان کار خود را از سال 1394 شروع کرد و از جمله فروشگاه هایی است که طی سالیان فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید. رضایتی که هم حاصل تجربه و هم امکانات ویژه این سایت است.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های روبان وجود تعداد زیادی برند با کیفیت دارای محصولات با قیمت مناسب و اقتصادی است. از آن مهم تر، وقتی به صفحه یک برند می روید، می توانید تقریباً تمام تولیدات آن را ببینید و با صفحه ای خالی و اجناس ناموجود روبرو نمی شوید.

 

این مجموعه یکی از معتبر ترین سایت هایی است که می توانید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل به آن مراجعه کنید. طبیعتاً در روبان هم از تخفیف های ویژه بی بهره نمی مانید.

 

اول از همه به خاطر داشته باشید که یکی از بهترین راه های خرید به صرفه از این فروشگاه، کد تخفیف روبان است. کدهای تخفیف این مجموعه را می توانید روی هر سفارشی به کار برده و از خرید ارزان لذت ببرید.

 

علاوه بر این، بخش هایی مانند محصولات نصف قیمت در سایت وجود دارد که اجناس را با تخفیف 50% به فروش می رساند. اقلام پرفروش و کالاهایی که به تازگی به فروشگاه اضافه شده باشند هم اغلب شامل تخفیف می شوند.

 

اگر برند خاصی را هم مد نظر دارید تفکیک محصولات براساس برند می تواند انتخاب را برای شما راحت تر کند.

 

معرفی انواع کدهای تخفیف روبان

کد تخفیف روبان از مزیت های برجسته این سایت لوازم آرایشی و بهداشتی است. کد اولین سفارش روبان از بهترین موارد از نظر مبلغ و درصد تخفیف است.

 

اولین ها همیشه مهم اند چرا که جذب مشتری جدید برای هر فروشگاه آنلاینی اهمیت به سزایی دارد و چه چیزی بهتر از کد تخفیف خرید اول روبان که سفارش از این سایت را به تجربه ای شیرین تبدیل کند.

 

در زیر یک مثال از بالاترین کدتخفیف روبان مشاهده می شود.

 

کد تخفیف روبان خرید اول

• کد تخفیف: PINK

• میزان تخفیف: اعتبار رایگان 50 هزار تومانی کیف پول

• محدودیت: معتبر برای اولین سفارش کاربران جدید

• حداقل خرید: 400 هزار تومان