وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیست و یک توصیه مهم آرایشی

1.قبل ازاینکه مداد خط چشم یا خط لب خود را بتراشید آن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل یخدان یخچال یا فریزر قرار دهید. با این کار مداد کمی سفت می شود و هنگام تراشیدن و تیز کردن نمی شکند.

۲ اگر چشمان تان گود رفته است بهتر است به جای مداد خط چشم از نوع مایع آن استفاده کنید.

۳ هنگام استفاده از ریمل برای اینکه صورت تان لک نشود، بهتر است لایه نازکی از ریمل را فقط روی مژه فوقانی بکشید. سپس با استفاده از فرچه ریمل مژه های بالا و پایین را ریمل بکشید تا توده نشود.

۴ قبل از فر دادن مژه های خود، ابزار مخصوص آن را برای چند ثانیه با سشوار گرم کنید. همین گرمای اندک، فر مژه را برای مدت طولانی تری حفظ می کند.

۵ هنگام خرید کرم پودر، رنگ آن را در قسمت داخلی مچ دست خود تست کنید. پوست این قسمت از دست رنگ محصول مورد نظر را دقیقا همان طوری نشان می دهد که روی صورت تان جلوه خواهد داشت.

۶ برای اینکه کرم پودر مدت بیشتری روی چهره تان دوام بیاورد، کافی است یک قطره از مرطوب کننده تان را روی آن بریزید. با این کار درخشش کرم پودر نیز بیشتر خواهد بود.

۷ کرم پودر باید آخرین چیزی باشد که روی چهره خود به کار می برید. به این ترتیب، قادر خواهید بود هر گونه لک ناشی از دیگر مواد آرایشی را بپوشانید.

۸ وقتی از ماتیک مات استفاده می کنید، طبیعتا روی لب خود احساس خشکی خواهید کرد.

 


برای اینکه این اتفاق نیفتد، کافی است قبل از استفاده از این نوع رژ لب، از کمی روغن (بلسان) لب استفاده کنید. بعد که کار آرایش چشم و باقی صورت را تمام کردید، از رژ مات استفاده کنید. تا این زمان دیگر روغن جذب لب ها شده است.

۹ برای اینکه رژ لب دوام بیشتری روی لب تان داشته باشد، قبل از استفاده از رژ روی لب تان، خط لب بکشید. سپس بر روی خط لب، رژ بمالید.

۱۰ سایه چشم تیره می تواند نقش خط چشم را هم بازی کند. فرچه ای تخت را مرطوب کرده و در سایه چشم تیره فرو ببرید. سپس آن را روی خط مژه بکشید و به فاصله موجود بین مژه ها دقت کنید. بعد، همین رنگ را بالای خط مژه نیز به کار ببرید.

۱۱ رژ لب خود را حتما داخل یخچال نگهداری کنید تا بیشتر عمر کند.

۱۲ هنگام خرید رژ لب هرگز تستر را روی لب خود آزمایش نکنید. این کار بسیار غیربهداشتی است. بهتر است رژ را روی نوک انگشتان خود امتحان کنید.

۱۳ بعد از اینکه از رژ لب استفاده کردید، انگشت اشاره خود را داخل دهان خود فرو ببرید و به آرامی بیرون بکشید.
رژ اضافی به انگشت تان می چسبد و بیرون می آید و دیگر مزاحم دندان تان نخواهد شد.

۱۴ رژ لب می تواند گاهی به عنوان رژ گونه به کار رود اما عکس آن هرگز صادق نیست.

۱۵ خط لب بر رژ لب مقدم است. اگر بعد از رژ لب تازه بخواهید از خط لب استفاده کنید، قادر نخواهید بود خط لب طبیعی خود را به درستی پیدا کنید.

۱۶ خانم های مسن بهتر است دور رژ لب های مات و براق را خط بکشند و صرفا از رژ لب های چرب استفاده کنند.

۱۷ اگر از رنگ رژ لب خود خوش تان نمی آید، آن را دور نیندازید. کافی است آن را با دیگر رنگ ها مخلوط کنید تا به ترکیب رنگی مورد علاقه تان برسید.

۱۸ اگر لب هایتان گوشتی و ضخیم است بهتر است خط لب را فقط در قسمت خارجی خط لب طبیعی خود به کار ببرید.

۱۹ اگر رژ لب تان شکسته است، کافی است شعله کبریت یا فندک را زیر قسمت شکسته بگیرید و وقتی شروع به آب شدن کرد، آن را روی قسمت پایه به آرامی بفشارید. سپس آن را سر و ته کنید و بدون درپوش به مدت ۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید.

۲۰ از رژ هایی که رنگ پرتقالی و قهوه ای دارند کمتر استفاده کنید چون باعث زرد شدن دندان ها می شود.

۲۱ برای اینکه فنجان یا لیوانی که از آن می نوشید، رژی نشود کافی است قبل از نوشیدن با احتیاط و پنهان کاری تمام، سطح تماس آن را با نوک زبان خود کمی خیس کنید و سپس فنجان یا لیوان را به دهان ببرید.


 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز