وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

2012 سالی نویدبخش برای هالیوود!

2012 سالی نویدبخش برای هالیوود!
نسخه‌های سه‌بعدی دو فیلم‌ معروف «تایتانیك» و «جنگ ستارگان» هم‌زمان در سال 2012 آماده اكران خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم «تایتانیك» محصول سال 1997 كه عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان را در اختیار دارد، سال 2012 در قالب نسخه سه‌بعدی نمایش خواهد یافت.
این فیلم با نقش آفرینی «كیت وینسلت» و «لئوناردو دی‌كاپریو» با كسب 11 جایزه اسكار درخشش خیره‌كننده‌ای داشت، این بار در نسخه سه‌بعدی چشم به تكرار موفقیت خود دارد.
به گزارش هالیوود ریپورتر، كمپانی‌های پارامونت، فاكس قرن بیستم و "لایت استورم" تصمیم دارند در یكصد سالگی غرق شدن كشتی تایتانیك، این فیلم سه‌بعدی را با هزینه 15 میلیون دلاری برای اهالی سینما نمایش دهند.
«جیمز كامرون» كه هفته گذشته به عنوان تاثیرگذارترین فیلمساز در سینمای انگلیس انتخاب شد، با ساخت فیلم سه‌بعدی «آواتار» اكنون ركورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را در اختیار خود دارد.
درسوی دیگر قرار است نسخه سه‌بعدی فیلم «جنگ ستارگان» اثر معروف جورج لوكاس نیز در سال 2012 به سینماهای جهان بیاید. «جنگ ستارگان» اثر ماندگار «جورج لوكاس» همچنان پرفروش‌ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود.
«جنگ‌ ستارگان» نام شش‌گانه به‌یادماندنی جورج لوکاس است كه همچنان پرفروش‌ترین چندگانه تاریخ سینماست و مجموعا چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است.
قسمت‌های چهارم تا ششم این فیلم درسال‌های دهه ‌70 تولید شده‌اند و قسمت‌های اول تا سوم از سال ‌1999 تا ‌2005 میلادی بر روی پرده سینماها رفته‌اند كه «جورج لوکاس» دلیل آن را مشکلات مالی دانسته است.
«تهدید شبح» (‌1999)، «حمله کلون‌ها» (‌2002)، «انتقام سیت» (‌2005)، «امیدی تازه» (‌1977)، «امپراتوری ضربه می‌زند» (‌1980) و «بازگشت جدای» شش قسمت این فیلم پرفروش هستند.
جنگ ستارگان از نظر رده‌بندی گونه‌ای، در رده خیال‌پردازی علمی قرار می‌گیرند. البته برخی عناصر موجود در فیلم باعث می‌شوند فیلم در رده علمی- تخیلی (زیرسبک اپرای فضایی) نیز قرار بگیرد.
حماسه جنگ ستارگان، یکی از تأثیر گذارترین فیلم‌های ساخته شده در این گونه به حساب می‌آید. کتاب و کمیک‌های بسیاری بر اساس این مجموعه نوشته شده است، بازی‌های کامپیوتری، انیمیشین‌های تلویزیونی، کارت‌های تجاری و بسیاری محصولات تجاری دیگر نیز با الهام از این مجموعه ساخته شده‌اند. بخش چهارم از سری «جنگ ستارگان» در سال ‌1978 موفق به كسب شش جایزه اسكار شد.