وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افتخاری : از ایران نخواهم رفت

افتخاری : از ایران نخواهم رفت
استاد علیرضا افتخاری علیرغم اهانت های بی شمار جریان فتنه سبز ؛ ضمن تكذیب خروجش از كشور، تاكید كرد:‌ من با این انقلاب و مردم "علیرضا افتخاری " شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم كرد.

روزنامه وطن امروز، مصاحبه‌ای را از استاد علیرضا افتخاری در این روزنامه منتشر كرد، افتخاری با تكذیب شایعه خروجش از ایران، می‌گوید: من با این انقلاب و مردم، علیرضا افتخاری شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم كرد.

افتخاری اضافه می‌كند: تمام وجود و زندگی‌ام مال مردم است و هرگز این گوهر ارزشمند را با چیز دیگری عوض نمی‌كنم. كسانی كه هر روز اخبار كذبی درباره من و خروجم از كشور منتشر می‌كنند یا حسودند یا به اجانب تعلق خاطر دارند.

اگر قرار بود وطنم را ترك كنم، چرا در شرایط فعلی این كار را كنم؟ اكنون به واسطه این انقلاب، لطف مردم و عنایت خداوند، به چنین جایگاهی رسیده‌ام و هرگز این توفیق الهی را با چیز دیگری عوض نمی‌كنم.

من در این آب و خاك رشد كرده و بالنده شده‌ام و به عشق این مردم كار می‌كنم. من مانند كسانی نیستم كه با این انقلاب در دل‌های مردم جا گرفتند و بعد به آنها پشت كردند. هنرمند هرچه دارد از مردم است و نباید وقتی به شهرتی رسید فراموش كند كه از كجا به اینجا رسیده و خاستگاهش كجاست.

كسی حق ندارد بگوید اثر من از رسانه ملی پخش نشود. اگر كسی مایل به پخش اثرش نیست، خودش در یكی از شبكه‌های تلویزیون رو در رو به مردم بگوید كه دوست ندارد اثرش را مردم بشنوند.

البته این یك شرط هم دارد و اینكه مدعی، آن چه در این 30 سال به واسطه انقلاب و مردم به دست آورده، به آنها پس دهد.