وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فکر می کنید آی یو دی میل جنسی را کم می کند؟

فکر می کنید آی یو دی میل جنسی را کم می کند؟
کسانی که به بهانه‌های مختلف از استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری سر باز می‌زنند به باورهایی در مورد این روش‌ها اشاره می‌کنند که اغلب آنها نادرست است.

آی‌یودی میل جنسی را كم می‌كند؟
 به عنوان نمونه در میان مردم این باور وجود دارد که آی‌یودی دستگاه تناسلی را زخم كرده و باعث بروز نارضایتی در روابط زناشویی می‌شود؛ در حالی كه آی‌یودی داخل رحم گذاشته می‌شود و نخ آن داخل واژن (مهبل) قرار می‌گیرد.

 
اندازه نخ هنگام كارگذاری کوتاه شده و نخ در اثر تماس با ترشحات واژن، نرم می‌شود. بنابراین با توجه به اینكه مقاربت از طریق كانال واژن (مهبل) صورت می‌گیرد، تنها ممکن است دستگاه تناسلی مرد با آن تماس پیدا کند که این تماس باعث ایجاد زخم یا ناراحتی همسر نمی‌شود.

آی‌یودی داخل رحم كار گذاشته می‌شود و با توجه به شکل رحم و کانال مقاربت، هیچ تماسی با آلت تناسلی مرد ندارد و به هیچ‌وجه نمی‌تواند سبب بروز مشكل هنگام رابطه زناشویی شود. امکان فشار به آی‌یودی از داخل کانال واژن یا خارج از بدن وجود ندارد.

بعضی‌ها می‌گویند آی‌یودی باعث كاهش میل جنسی می‌شود و در روابط زناشویی اختلال به وجود می‌آورد اما این باور هم غلط است. استفاده از آی‌یودی یک روش بسیار موثر و مطمئن پیشگیری از بارداری است. به دلیل از بین رفتن نگرانی بارداری ناخواسته، آی‌یودی نه تنها میل جنسی را کاهش نمی‌دهد بلکه ممکن است سبب افزایش آن نیز بشود.

به‌عنوان توصیه آخر نیز باید بگویم كه بهتر است زوج با هم برای مشاوره و دیدن این وسیله قبل از كارگذاری به مراكز بهداشتی، درمانی مراجعه كنند تا هرگونه شك و شبهه آنها در این مورد برطرف شود.