وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروش ترین فیلم این هفته سینمای آمریکا

پرفروش ترین فیلم این هفته سینمای آمریکا
پروژه سینمایی سه‌بعدی «كله خرها» روز جمعه صدرنشین سینماهای آمریكای شمالی شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این فیلم با فروش 21.7 میلیون دلاری، توانست رقبای سرسختی چون «سرخ» را پشت سر بگذارد.
بنا بر اعلام ورایتی، فیلم «كله خرها» نیز كه از جدیدترین محصولات شركت فیلمسازی پارامونت است، در 3081 سالن سینمایی كه 2452 سالن قابلیت پخش فیلم را به صورت سه بعدی دارند، به روی پرده رفته است.
این فیلم توسط «جف تریمان» كارگردانی شده است.
فیلم سرخ نیز با 7.1 میلیون دلار فروش در رتبه دوم جدول فروش آمریكای شمالی ایستاد.
فیلم سرخ از محصولات كمپانی «سامیت اسپای» است و «مورگان فریمن» در فیلم «سرخ» در قالب شخصیت «جوی» ظاهر می‌شود.
از دیگر بازیگران مطرح فیلم «سرخ» می‌توان به «بوریس ویلیس» (فرانك)، هلن میرن(ویكتوریا) و جان مالكویچ (ماورین) اشاره كرد.
شركت فیلمسازی «سامیت اسپای» با همكاری «وایلد استروم» و «دی سی كمیك» تهیه و تولید سرخ را بر عهده داشته است.
فیلمنامه این اثر اقتباسی به قلم «برادران هوبر» (اریك و جان) با نگاهی به رمان گرافیكی سرخ اثر «وارن الیس» و گالی هامر به نگارش در ‌آمده است.
كتابی «وارن الیس» و گالی هامر كه سال 2008 به انتشار رسیده است، زندگی یك مامور سیاه‌پوست سازمان سیای آمریكا را به تصویر می‌كشد كه پس از بازنشستگی متوجه می‌شود گروهی قصد كشتنش را دارند.
«مورگان فریمن» بازیگر آثاری چون «رهایی از شاوشنگ» و «عزیز‌ میلیون‌دلاری»، سال پیش فیلم «شوالیه‌ تاریكی» و «تحت تعقیب» را بر پرده سینماها داشت.
«فریمن» چندی پیش هم بازی در فیلم زندگینامه‌ای «شكست ناپذیر» به كارگردانی «كلینت ایستوود» از محصولات «برادران وارنر» را پشت سر گذاشت.
فریمن در سال 2004 برای بازی در فیلم «دختر میلیون دلاری» به كارگردانی «ایستوود»، موفق به كسب جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد شد.
فیلم موفق اكران جمعه گذشته « شبكه اجتماعی» ساخته دیوید فینچر بود كه با 3 میلیون دلار، فروش كلی خود را از مرز فروش 50 میلیون دلار گذراند.
این فیلم توسط كمپانی «كلمبیا پیكچرز» تهیه و تولید ‌شده است و در پوستر این فیلم شعار «شما نمی‌توانید ‌500 میلیون دوست دست و پا كنید بدون اینكه چند دشمن بتراشید»، قابل مشاهده است.
این فیلم به راه‌اندازی و توسعه شبكه «فیس بوك» در سال ‌2004 توسط چند دانشجوی دانشگاه هاروارد خواهد پرداخت.
فیلم‌نامه اثر جدید «فینچر» را «آرون سوركین» نوشته است و ساخت آن از اواخر سال گذشته میلادی آغاز شد.
فینچر این كارگردان سرشناس، دو سال گذشته با فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسكار بهترین كارگردانی بود.
فیلم سه بعدی روحم را بگیر كه محصول مشترك رژو پیكچرز و رلایتویتی مدیاست و به كارگردانی وس كراون ساخته شده است نیز با فروش كلی حدود یك میلیون دلار رتبه چهارم گیشه را به خود اختصاص داده است.