وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آدم کشی فقط به خاطر 6 هزار تومان!

آدم کشی فقط به خاطر 6 هزار تومان!
به گزارش فارس، صبح 12 آذر سال 85، مأموران پلیس تهران از کشف جسد مرد مسنی به نام علی در خانه مسکونی خود باخبر شدند. مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند این مرد مسن بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش داخل خانه‌اش رها شده است.

تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل پیرمرد آغاز شد تا اینکه 10 روز بعد فردی با پلیس تماس گرفت و شخصی را به عنوان توزیع‌کننده موادمخدر معرفی کرد؛ این فرد توسط پلیس دستگیر شد و در اولین تحقیقات به ارتکاب قتل پیرمرد با انگیزه سرقت اعتراف کرد.

قرار مجرمیت متهم به اتهام ارتکاب قتل پیرمرد صاحبخانه صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که سرانجام امروز، اولین و آخرین جلسه محاکمه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

سیدرضایی، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، مانند اعترافات صریح متهم، بزه انتسابی به وی را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. اولیای‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه جلسه، امیر،‌ در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام قتل را قبول دارد، گفت: شب حادثه بعد از اینکه با خانواده‌ام بر سر پول موادمخدر درگیر شدم، از خانه خارج شدم.

وی ادامه داد: در حال قدم زدن در خیابان بودم که با مقتول آشنا شدم و او از من خواست شب را به خانه او بروم. نیمه‌شب نیاز شدیدی به مصرف موادمخدر پیدا کردم و از آنجاییکه هیچ پولی نداشتم تصمیم گرفتم از جیب پیرمرد پول بردارم.

متهم افزود: در حین برداشتن پول از جیب مقتول بودم که بیدار شد و با هم درگیر شدیم و با چاقویی که روی زمین افتاده بود چند ضربه به او زدم و بعد از اینکه او را به قتل رساندم، 6 هزار و پانصد تومان از جیب او برداشتم و فرار کردم.

وی گفت: بعد از آن، پیش یک فروشنده موادمخدر رفتم و از او کراک خریدم. چند بار با او درگیر شدم و در نهایت او مرا به پلیس لو داد.

بعد از اظهارات متهم، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و پس از مشورت با مستشاران دادگاه متهم را به قصاص محکوم کرد.