وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

29 خرداد، علی دایی مدیر فنی نیوکاسل می‌شود!

29 خرداد، علی دایی مدیر فنی نیوکاسل می‌شود!
 
سیروس محجوب اعلام کرد: جلسه نهایی خرید باشگاه دسته اولی نیوکاسل انگلیس روز 29 خردادماه جاری با حضور "مارک اشلی" مالک باشگاه نیوکاسل و "علی دایی" سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در لندن برگزار می‌شود.
وی مبلغ پیشنهادی مسوولان باشگاه نیوکاسل را 170 میلیون پوند اعلام کرد و اظهار داشت: 70 میلیون پوند به خاطر بدهی‌های این باشگاه باید به طلبکاران پرداخت شود که در این جلسه دراین خصوص بحث و تبادل نظر خواهد شد.
سرمایه گذار ایرانی مقیم امارات با رد شایعاتی مبنی بر حضور "علی دایی"به عنوان سرمربی آینده تیم نیوکاسل گفت: دایی به عنوان مدیر فنی درباشگاه فعالیت خواهد کرد به طوریکه با نظر وی، سرمربی انگلیسی فصل بعد نیوکاسل مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های بلندمدتی را برای بازیکنان ایرانی طراحی کرده است، افزود: هیچ بازیکنی ایرانی فصل آینده در تیم نیوکاسل حضور نخواهد داشت بلکه در سال های آینده چند بازیکن جوان و مستعد ایرانی وارد این تیم می‌شوند.
تاکنون نمایندگان باشگاه نیوکاسل چند جلسه را با محجوب برای فروش این باشگاه در دوبی امارات برگزار کرده اند که آخرین مذاکره دو طرف روز 29 خردادماه در لندن برگزار خواهد شد.
 
 
پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز