وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصرف این خوراکی در دوران بارداری باعث آلرژی کودک در بزرگسالی می شود!

مصرف این خوراکی در دوران بارداری باعث آلرژی کودک در بزرگسالی می شود!
اگر باردار هستید و می خواهید نوزادتان در آینده به آلرژی مبتلا نشود از این خوراکی نخورید و …
مصرف بادام زمینی در بارداری خطر بروز آلرژی در كودك را تشدید می‌كند
مطالعات ما قطعا به این معنی نیست كه زنان باردار نباید از محصولات بادام زمینی استفاده كنند، بلكه تاكید می‌كند كه در مورد توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی زنان باردار و محدودیت‌های این رژیم غذایی، بررسی‌ها و مطالعات بیشتری باید صورت گیرد.

پزشكان تاكید كردند: خوردن بادام زمینی در دوران بارداری می‌تواند، خطر حساسیت به بادام زمینی را ا كودك افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، دكتر اسكات اچ ز یشرر از دانشكده پزشكی مونت سینای و دستیارانش در مطالعات خود روی 503 نوزاد سه تا 15 ماهه آزمایش كردند كه احتمال ابتلا به آلرژی‌های شیر و تخم مرغ را داشتند و یا با خطر جدی اگزما مواجه بودند. تمام این حساسیت‌ها، فاكتورهایی هستند كه خطر بروز آلرژی با بادام زمینی را افزایش می‌دهند.

زیشرر درباره یافته‌های خود خاطرنشان كرد: مطالعات ما قطعا به این معنی نیست كه زنان باردار نباید از محصولات بادام زمینی استفاده كنند، بلكه تاكید می‌كند كه در مورد توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی زنان باردار و محدودیت‌های این رژیم غذایی، بررسی‌ها و مطالعات بیشتری باید صورت گیرد.

به گزارش سایت تخصصی مای هلت دیلی نیوز، آلرژی به بادام زمینی مشكلی جدی و معمولا دائمی است كه می‌تواند در شرایطی حتی كشنده باشد و به نظر می‌رسد كه تعداد مبتلایان به آن نیز رو به افزایش است.