وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاتلی که از شکنجه پسر 15 ماهه فیلم گرفت!

قاتلی که از شکنجه پسر 15 ماهه فیلم گرفت!
دادگاهی در انگلیس قاتل 32 ساله ای را به اتهام قتل پسر بچه 15 ماهه و گرفتن فیلم از وی به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش آسوشیتدپرس دارن نیوتون اهل اربی در لنکاشایر در دادگاه منچستر به اتهام قتل گناهکار شناخته شده و به حبس ابد محکوم گردید.
قاتل پسر نامزد جدید خود لورا چپمن را بیش از 6 ماه شکنجه داد تا جانش را گرفت. چارلی هانت 15 ماهه متعلق به لورا چپمن و شوهر سابقش ریچارد هانت بود که بدلیل جدایی لورا حظانت کودک را بر عهده گرفته بود و چند وقتی بود که با دارن زندگی می کرد. دارن از همان ابتدا نسبت به بچه متعلق به ریچارد هانت موضع گیری کرد و گفت که دوست ندارد بچه فرد دیگری را در خانه خود ببیند.
زمانی که بچه 4 ماهه بود لورا و ریچارد از هم جدا شده بودند و لورا تصمیم به زندگی با دارن گرفته بود. مادر این فرزند با دیدن فیلم شکنجه کودکش توسط نامزد و شریم جدید زندگی اش فریاد برآورد که از دارن متنفرم و می خواهم که به جهنم برود. وی با دیدن صحنه هایی از فیلم حالش بد شد و ابراز انزجار شدید را نسبت به شریک جدید زندگی خود ابراز کرد.
 
وی گفت چرا بچه من و چرا باید چنین اتفاقی برای من بیفتد؟ و این سوالی بود که لورا چپمن از دارن کرد و بی پاسخ ماند چرا که قاتل در دادگاه منچستر سرش را پایین انداخته بود و چیزی نمی گفت. اما ریچارد هانت(پدر چارلی هانت مقتول گفت ) گفت نوزاد ما همیشه خندان بود اما من نمی دانستم سرنوشتش طوری شود که بدست بد صفتی مانند دارن به قتل برسد.
گفتنی است دارن بیش از 6 ماه چارلی را کتک زده و به این طرف و انطرف پرتاب می کرد و در نهایت در نوامبر سال قبل ساعت 2:30 بعد اظهر و بعد از بازگشت از سر کار به خانه نیم ساعتی چارلی را شکنجه داده و با گرفتن فیلم متوجه شد نوزاد کودک 15 ماهه مرده است!
لورا در اتاق گفتگوی اینترنتی یا چت روم با دارن آشنا شده و بعد از طلاق از همسرش با وی زندگش کرد. استفان ایروین هنگام خواندن میزان محکومیت خطاب به قاتل گفت شما نادرست بودن خودتان را با این فیلم ها ثابت کردید. به گفته وی فیلم های گرفته شده از کودک در حال شکنجه توسط پلیس روی موبایل دارن کشف شد و نامهای وحشتناکی که دارن به فایل های ویدئویی شکنجه داده بود به گفته کارشناسان اوج هیولا بودن قاتل را نشان می دهد، عناوینی همچون لرز بدون آب (فیلم از کودک که در حمام می لرزد و دارن می خندد) و …. که گفتنش شرم اور است؛ همه و همه نشان می دهد قاتل باید فراتر از حبس ابد نصیبش می شد.