وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیماران آنفلوآنزای خوکی به شانزده نفر رسید

بیماران آنفلوآنزای خوکی به شانزده نفر رسید

به گزارش ایران ناز ، همه 7 بیمار جدید مبتلا به بیماری آنفلوانزای نوع A از سفر حج عمره به ایران بازگشته اند.
 
در اجلاس اضطراری وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت که امروز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت ایران در مصر برگزار می شود با توجه به شیوع این بیماری در کشورهای منطقه در خصوص اقدامات پیشگیرانه لازم تصمیم گیری خواهد شد.
 
پیشتر دکتر لنکرانی در نامه ای به رئیس سازمان حج و زیارت ممنوعیت اعزام گروههای پرخطر به حج را اعلام کرده است.
 
وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین به منظور پیشگیری از گسترش این بیماری به هموطنان به ویژه کسانی که از سفر حج عمره به کشور بازگشته اند ، اکیداً توصیه کرده است که از دست دادن و روبوسی با افراد خودداری کنند.
 
این وزارتخانه همچنین بر رعایت فاصله با افراد مبتلا تأکید کرده و یادآور شده است که برای پیشگیری از سرایت این بیماری، استفاده از دستمال در هنگام عطسه و شستن دستها پس از تماس با اشیا فرد مبتلا ضروری است چرا که ویروس این بیماری تا 2 ساعت بر روی اشیا ، زنده باقی می ماند.
 
وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این مطلب که در منطقه مدیترانه شرقی که شامل 22 کشور بوده و 550 میلیون نفر جمعیت دارد، بیش از 700 مورد ابتلا به این بیماری در آن گزارش شده است که خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مرگ و میری در این منطقه و از جمله کشور ما (با 16 مورد ابتلا) وجود نداشته است.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز