وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال به خاطر یک زن در BBC ! + عکس


به گزارش خبر نیوز ،کتیا میرا (Katya Mira)، سخنگوی BBC عنوان کرد که این موسسه 25 مورد شکایت «رسمی» در مورد سری برنل (Cerrie Burnell) مجری جدید برنامه‌ی کودک شبکه‌ی تلوزیونی CBeebies که زیر نظر بی‌بی‌سی اداره می‌شود، دریافت کرده است. این شبکه‌ برای کودکان زیر 6 سال برنامه پخش می‌کند.
به گفته‌ی میرا این تعداد شکایات رسمی جدای از ده‌ها مورد نظرات منفی است که در چت‌روم‌های اینترنتی مطرح شده‌اند. در یکی از این چت‌روم‌ها، پدری اظهار تاسف کرد که حضور برنل در برنامه او را مجبور ساخته با کودکش در مورد معلولیت به گفتگو بپردازد. با این وجود، پیام‌هایی نیز در حمایت از برنل وجود دارد. میرا می‌گوید: «99 مورد تشکر از او دریافت کرده‌ایم».
 

برنل که در چند تئاتر در منچستر و برزیل ایفای نقش کرده است، از اواخر ژانویه کار خود را به عنوان مجری آغاز کرد.
BBC در خبری که ماه ژانویه برای معرفی برنل منتشر کرد اشاره‌ای به معلولیت او نکرده بود اما عکسی منتشر شد که در آن آستین راست لباس او به بالا تا شده بود و معلوم شد که دست او از زیر آرنج قطع شده است.
این موضوع مجادله‌ای را در انگلستان در بین روزنامه‌ها، مقاله‌نویسان و بلاگرها برانگیخت.

 

برنل می‌گوید که همه‌ی انتقادات را شنیده و اجازه نمی‌دهد این مسائل او را آزار دهند. او می‌گوید: «می‌تواند فرصت خوبی باشد که پدر و مادرها با کودکانشان در مورد معلولیت حرف بزنند. این موضوع نشان می‌دهد که استفاده از افراد معلول در CBeebies و به طور کلی در تلوزیون چه اثرات مثبتی دارد».
مایکل کرینگتون (Michael Carrington)، ناظر بی‌بی‌سی در CBeebies اطمینان می‌دهد که از برنل حمایت خواهند کرد. او می‌گوید: «سری صمیمی و دوست‌داشتنی است. خیلی به او علاقه داریم و تصور می‌کنیم که با گذشت زمان همه‌ی پدر و مادرها و کودکان او را به همین اندازه دوست خواهند داشت».

 
 
پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز