وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان ثبت نام عمره مفرده اعلام شد

زمان ثبت نام عمره مفرده اعلام شد
واحد مرکزی خبر: علی لیالی در نشست خبری گفت: همه کسانی که تاکنون برای عمره مفرده ثبت نام کرده اند تا پایان سال92اعزام خواهند شد.

وی افزود: کسانی که امسال برای عمره ودیعه گذاری می کنند از نیمه دوم سال92مشرف خواهند شد.

رییس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: هم اکنون عمره12روزه است و در آینده نزدیک سفرهای10روزه نیز در کنار عمره12روزه خواهیم داشت که با بررسی نتایج و ارزیابی آن در صورت مثبت بودن به مرحله اجرا درخواهد آمد.

لیالی همچنین به اعزام بدون نوبت زائران بالای80سال به حج تمتع اشاره و اضافه کرد: این اعزام ها از دو سال پیش آغاز شده است و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که در سال گذشته درصد افراد مسن بیش از سال های پیشین بود گفت: شعار سال گذشته "هر حاجی جوان همراه یک حاجی مسن" نتیجه خوبی داشت و در حل مشکلات این افراد موثر بود.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: طبق قرارداد با عربستان50 درصد زائران حج تمتع با هواپیمای سعودی و50 درصد با هواپیمای ایرانی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

لیالی همچنین درباره قیمت های فیش حج تمتع و غیرقانونی بودن خرید و فروش فیش حج گفت: هزینه ثبت نام حج تمتع، حداقل سه میلیون و100هزار تومان و حداکثر آن4میلیون و600هزار تومان خواهد بود و اگر کسانی که به هر علتی می خواهند با خرید فیش به حج تمتع مشرف شوند؛ سازمان حج و زیارت آنان را راهنمایی خواهد کرد و آنان هم قبل از خرید فیش حج با کارشناسان این سازمان درباره اعتبار آن فیش مشورت کنند.

وی درباره پرداخت خسارت تاخیر پرواز به زائران سال گذشته نیز گفت: کسانی که در فرودگاه ها بیش از 8 ساعت معطل شده باشند از طریق مدیران کاروان ها خسارت تاخیر آنها پرداخت شده است.