وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتومبیلی جنگی که هلیکوپتر هم می شود !

اتومبیلی جنگی که هلیکوپتر هم می شود !
ارتش آمریكا در حال ساخت خودرو جدیدی است كه توانایی تبدیل شدن به بالگرد را دارد! فرماندهان ارتش آمریكا معتقدند كه این خودرو آمریكایی كه با تیغه‌های روتور و بال تكمیل شده می‌تواند تعداد زیادی از سربازان را كه با نیروهای طالبان می‌جنگند جابجا كند.
 
اتومبیلی جنگی که هلیکوپتر هم می شود !
 این خودرو احتملا ساختاری شبیه خودروی نظامی چندمنظوره «هاموی» برای گشت‌زنی روی زمین دارد اما قادر است با فشار دكمه‌ای در موقع اضطرار به بالگرد تبدیل شود. با وجود این خودرو، نیروهای آمریكایی قادر خواهند بود عملیات خود را بهبود بخشیده و در صورت نیاز و در شرایط اضطرار با تبدیل خودرو به بالگرد از مهلكه بگریزند. این خودرو همچنین زمان انتقال مجروحان را كاهش داده و شانس زنده ماندن آنها را افزایش می‌دهد.
 
اتومبیلی جنگی که هلیکوپتر هم می شود !
آژانس برنامه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی پنتاگون، برنامه‌ای 41 میلیون پوندی برای ساخت یك خودرو نظامی پرنده كه قابلیت انتقال چهار مامور را داشته باشد بر پا كرده ‌است. این خودرو كه برای محافظت از سرنشینان آن از گلوله به زره كامپوزیتی، بمب و موشك مجهز است می‌تواند 280 مایل در زمین یا در آسمان سفر كند.

این خودرو همچنین قادر است مانند جت‌های هرییر نیروی دریایی سلطنتی به صورت عمودی بلند شده و بنشیند. همچنین به دلیل برخورداری از كنترل پرواز خودكار، یك خلبان آماتور نیز قادر به راندن آن است.  نمونه اولیه این خودرو تا سال 2015 در اختیار نیروهای انگلیس و آمریكا در افغانستان قرار خواهد گرفت.