وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طلاق عجیب استاد زبان زن از شاگرد مردش!

طلاق عجیب استاد زبان زن از شاگرد مردش!
عروس و داماد تحصیلکرده که چندی قبل راهی خانه بخت شده بودند برای رسیدن به آرزویشان طلاق گرفتند.
زوج جوان خونسرد و آرام در راهروی دادگاه خانواده تهران نشسته و با تعجب شاهد مشاجرات و بحث‌های زن و شوهرها بودند. گهگاه نیز لبخندی به لب‌هایشان می‌نشست و با هم پچ پچ می‌کردند. قبل از این که وارد اتاق دادگاه شوند درباره علت مراجعه‌شان پرسیدم که گفتند: برای طلاق آمده‌اند.
زن جوان که تمام حرف‌ها را از قبل آماده کرده بود درباره علت طلاق‌شان گفت: «راستش داستان زندگی ما جالب و مفصل است. اما خلاصه بگویم که من مدرس زبان یکی از آموزشگاه های شناخته شده تهران هستم. حدود 2 سال قبل نیز با شوهرم زمانی که آن موقع یکی از شاگردانم بود آشنا شدم. پس از پایان ترم اول یک روز قبل از شروع کلاس مانی به دیدنم آمد و از من خواست تا در کلاس‌های فوق‌العاده به او مکالمه انگلیسی یاد بدهم.
من که کنجکاو شده بودم علت این همه اصرارش را پرسیدم او هم در پاسخ گفت: چندسالی است که برای گرفتن اقامت کانادا تلاش می‌کند اما یکی از شروط اصلی تسلط به زبان انگلیسی است. من که زندگی در خارج از کشور یکی از آرزوهایم بود با شنیدن این حرف از او خواستم در این زمینه یاری‌ام نماید تا با کمک او بتوانم مراحل قانونی دریافت اقامت را طی کنم. بدین ترتیب چند روز بعد همراه او به دفتر یک وکیل مراجعه کرده و درخواستم را مطرح کردم.
آقای وکیل نیز پس از بررسی مدارک تحصیلی‌ام اطمینان داد که می‌توانم خیلی زود اقامت بگیرم. من که با شنیدن این حرف بشدت خوشحال شده بودم برای تشکر از زحمات مانی تصمیم گرفتم به صورت فشرده به او آموزش زبان انگلیسی بدهم.
یک سال از این ماجرا گذشته بود که به دلیل علاقه زیاد تصمیم به ازدواج گرفتیم. بنابراین پس از طی مراسم و تشریفات رسمی حدود پنج ماه قبل با مهریه 600 سکه طلا به عقد دائم‌ مانی درآمدم. تا این که یک هفته قبل زمان مصاحبه‌ ما فرا رسید. با وجود این که امتیازات هر دو نفر ما بالا بود همسرم در مصاحبه پذیرفته شد اما من رد شدم.
 
وقتی به دفتر وکیل مراجعه کردیم او گفت: در صورتی‌که طلاق بگیریم من نیز به راحتی اقامت خواهم گرفت.
بنابراین پس از بحث و گفت‌وگوهای طولانی با خانواده‌هایمان به این نتیجه رسیدیم به طور توافقی جدا شویم تا پس از دریافت اقامت دوباره با هم ازدواج کنیم.» زوج جوان سپس راهی اتاق دادگاه شده وقاضی عموزادی ـ رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده تهران ـ نیز پس از شنیدن اظهارات عجیب زوج جوان حکم طلاق توافقی آنها را صادر کرد.