وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین خبرها از سریال «قهوه تلخ»

جدیدترین خبرها از سریال «قهوه تلخ»
پایان نقش جهانگیرشاه با بازی محمدرضا هدایتی در سریال قهوه تلخ
 
وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی مجموعه «قهوه تلخ» گفت: «توزیع این سریال که به احترام ماه محرم متوقف شده بود از این هفته روز دوشنبه در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.»
وی در ادامه عنوان کرد: «در این قسمت شاهد هستیم بیماری جهانگیر شاه باعث می‌شود او دیگر قادر به اداره دربار نباشد. در نتیجه بلوتوس را طی حکمی جانشین خود اعلام می‌کند. مستشار و بلوتوس تصمیم می‌گیرند سرو سامانی به اوضاع دربار بدهند که قیصر الملوک خواهر بزرگ شاه وارد می‌شود.»
ملک‌زاده درباره پایان بازی بازیگران این مجموعه گفت: «نقش جهانگیرشاه که محمدرضا هدایتی آن را ایفا می‌کرد در این مجموعه به پایان می‌رسد. همانطور که پیش از این بازی بیژن بنفشه‌خواه و آرام جعفری به دلیل زمان قرار دادی که بسته بودند، به اتمام رسیده بود.»
ساخت این مجموعه با 34 بازیگر اصلی و گروهی شامل 200 نفر و با پیش‌تولید حدود پنج ماه برای طراحی و ساخت دکور و همچنین طراحی و دوخت لباس، از مهرماه سال 88 آغاز شده و حدود شش ماه دیگر ادامه خواهد داشت.
سریال «قهوه تلخ» از 23 شهریورماه و با برنامه هر هفته سه قسمت در یک بسته، از طریق فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور عرضه می‌شود.